Eli oon 15v poika ja haluisin tietää kuinka saa paremman "pullotuksen" eli alapään näyttämään isommalta. Asiallisia kommentteja, kiitos :D
(pojille) Kuinka saada parempi "pullotus"?
21
2913
Vastaukset
- czxv
WC-paperhylsy boksereihin ja löysät adidaat päälle niin näyttää isolta. Voi laittaa myös tennispallon housuihin
- miksmiksmiks
Miksi?, Siksi kai että sinulla on niin pieni.
- HKnSininen
Minä laitoin nuorena kouluun mennessä HK:n sinisen lenkin ilmastointiteipillä kiinni yläreiteeni. Kun yllä oli tiukat verkkarit niin näytti siltä että on valtava kalu. Sitten kun tulin koulusta kotiin, söin aina sen makkaran sinappiin kastaen. Seuraavana aamuna sama juttu taas uudella makkaralla.
Tätä kesti melkein vuoden kunnes kerran yks kundi veti liikuntatunnilla mun verkkarit yllättäen alas niin paljastui totuus kalusta ja oli siinä opettajakin ihmeissään! - 18vhockeyguy
Moro! Ite just sun ikäsenä aloin pitää esaria kokoajan taakse vedettynä, paransi just pullotusta ja muijat kyl katto paljo etumusta:D kestää tottuu sellane viikko
- Biboiii
Boxereiden kanssa vai ilman?
- 18vhockeyguy
No ite käytän vähä vaihtelevasti, kannattaa kokeilla et kumpi on sulle parempi ja mä alotin boksereilla ja sit ku olin tottunu ni sit oli ihan kommandona välil ja nykyää useemmi
- skaterdude
18vhockeyguy kirjoitti:
No ite käytän vähä vaihtelevasti, kannattaa kokeilla et kumpi on sulle parempi ja mä alotin boksereilla ja sit ku olin tottunu ni sit oli ihan kommandona välil ja nykyää useemmi
Mitä housuja käytät kommandona ja varsinkin jos on terska paljaana? Ite oon koittanu farkuissa terska paljaana mut aika nopeesti joutu kääntää esinahan eteen terskan suojaks. Kommandona kyl käytän farkkuja tosin nyt kun on pakkasta niin lasketteluhousut, toki kommandona nekin.
- Pullotusss
Itellä ollu kans esari takana niin terska on kyllä siitä hieman ”turvonnut”. Eli paremmin pullottaa. Käytän myös calvin klein boksereita, niissä on hyvin muotoiltu kuppi vehkeille. Kannattaa kokeilla! Ei tarvitse mitää täytettä tunkee housuihin.
- Paketti_koossa
Itse käytän paketin koossa pitämiseen Perfect fit Armour Up Standard-kokoista tukea. Sitä saa esim. Amazonista mustana ja värittömänä. Musta väri varmaan on pidemmässä käytössä siistimpi. Tähän kun yhdistää Andrew Christianin Show it - sarjan alushousut, niin paketti on edustava.
- oottehuijareita
Onhan huonolla itsetunnolla varustettuja pienimunaisia poikia kun pitää housuihin tunkea ties mitä. Itellänikin aika pieni mut en tarvi ylimääräsiä pullotuksia. Sitäpaitti sehän on huijausta.
- Jaahasssss
No kyllä ne naisetkin meikkaa
- skaterdude
Jätä alkkarit veke niin saattaa jonkunverran helpommin erottua!
- Biboiii
Muita? :D
- Biboiii
Esinahan takana pitäminen oli hyvä idea, onko vielä muita ehdotuksia?
- pimut.tykkää
Rockmuusikot tunkevat huhujen mukaan sukkia farkkujensa sisään.
Kasvattamalla itsetunto?
- kokeiletätä
Laita vaikka boxereiden reuna kullin ja kassien ’alle’ niin paketti on vähän pystymmässä asennossa, näkyy hyvin ;)
- Äidinpoika
En suosittele tekemään samaa kuin minä tein. Eli banaani teipillä kiinni pilini vierelle ja sitten kouluun.
Äitini tuli hakemaan mut koulusta kesken koulu päivää ja vei mut lekurille. Se sanoi että on parempi mulle kun en tietänyt sitä etukäteen. Ja se oli urologi mille me mentiin, Äiti mulla on kusi hätä minä yritin sille, oikein hyvä kun sun pitääkin kusta siellä lekurin luona se sanoi vain mulle. eli pansku oli ja pysyi sillä. Sitten lekurin luokse ja äitini rupesi riisumaan minua. Mitäs helvettiä sinä olet tänne laittanut. ja lekurilla sekä terkkarilla oli hauskaa mutta ei mulla eikä äidilläni. No koti matkalla me käytiin äitini kanssa metsikössä, Joku sai selkäänsä eikä se ollut äitini. Ja tosi pitkään oli mulla tarkistus ennen kuin pääsin ovesta pihalle meillä. - Haaveissaelävä
Olen niitä minäkin kokeillut mutta yhtä tyhjä kanssa ja olen antanu vain periksi, Ne likan ovat vain kiinostuneita pojista joilla on jotain heille tarjota, Se on vain kylmä totuus.
- Runkkupoika
Olen kokeilut monta kertaa ja erittäin noloa lopuksi kuiteskin. Eli olen normaalisti enkä koita sillä niitä
hurmata. Vain sillä mikä on meillä pojilla koipien välissä on OK olen sen huomannut.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1192495- 981688
- 421215
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1801184Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771087Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261014Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i61977Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28957Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38870Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56840