Vihaan itseäni..

Surkimusluuseri

Häviän niin suuria summia rahapeleihin, että tekisi mieli pistää itteni köyden jatkeeksi. Kukaan ystävästäni ja perheestäni ei tiedä asiasta, koska en ole uskaltanut kertoa, joten painin tämän ongelman kanssa yksin. Olen veloissa eikä minulle jää rahaa käteen juuri ollenkaan. Tiedän tasan tarkkaan, että minun täytyy lopettaa, mutta kun ajattelen että jos vain 10€ niin seuraavaksi huomaan tilini olevan tyhjä ja helposti saattaa mennä 200€ muutamassa tunnissa. Säästötilinikin olen pelannut tyhjäksi.... mitä ihmettä minä teen. En kehtaa puhua tästä kenellekkään kasvotusten enkä soittaa peluuriin ja maksaa puhelusta jossa kuulen samat asiat mitkä itsekkin tiedän..

5

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putki.poikki

      Puhuminen kuitenkin kumma kyllä yleensä auttaa, vaikka asiat tietääkin hyvin itse jo etukäteen.

    • fafdaerer

      jos nyt ensin laittaisit pelitilisi kiinni vuodeksi, siitä se sitten lähtee. Keksit toisen addiktion pelaammise tilalle, kun rupee ahdistamaan, niin mett juoksemaan tai salille, tai jotain..

    • Surkimusluuseri

      Halu lopettaa on todella vahva ja haluan yrittää kovasti, joten ehkä kokeilen tuota mitä sanoit, että lähen vaikka lenkille pelihimon iskiessä. Yksi erittäin hyvä syy myös lopettaa on se että ei ole rahaa 😁
      Toivottavasti tästä päästään yli

    • SuosittelenSinua

      kertomaan jollekin peliongelmasta. Se nimittäin auttaa tiedostamaan ongelman, vaikka sitä luulisi tiedostavan sen muutenkin, mutta kertominen saa jotenkin heräämään todellisuuteen. Itse olen saanut rukoilemista avun. Suosittelen.

    • Peluurinläheinen

      Asioista on puhuttava läheisille, siitä se alkaa. Jos on todellista halua päästä yli ongelmasta, on ryhdyttävä tekemään asioita sen eteen! Oletko ottanut pikavippejä? Jos olet, mene pankkiin ja pyydä lainaa järkevällä maksusuunnitelmalla. Hanki omaehtoinen luottokielto ja ilmoita siitä vippifirmoille vielä erikseen! Työlästä, mutta sitten ei tilaisuus tee varasta.. Pyydä läheistä asentamaan tietokoneeseen, tablettiin ja puhelimeen estot, jotka estävät nettipelaamisen, ellei kysymys kolikkopeleistä marketeissa. F-securelta löytyy hyvä suojaus tähän tarkoitukseen. Selvitä onko lähettyvillä tukiryhmä esim pelirajaton. Myös netistä löytyy peluurin sivulta tukea netistä johon voi hakea. Ikävä kertoa, mutta retkahduksia varmasti tulee. En tiedä, millaisista summista on tässä kyse, mutta "hallinnassa" oleva pelaaminen voi lipsahtaa kymmenien tuhansien velkoihin, ulosottoon ja velkahelvettiin. Nollatoleranssi on siis paras jos tuntuu, että pelaaminen on ongelma. Tulevaisuus on sinun omissa käsissäsi ja vain sinä itse voit päättää millaisen tulevaisuuden haluat. Puhu asiasta ja hae apua ajoissa! Kaikesta voi selvitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe