Olen seurustellut pari kuukautta. Se lähti vähän laastarisuhteena liikkeelle... Sitten mukaan tuli tunteita. Kuitenkin mietin taas että onko tämän toisen mielenkiinto jo vähenemässä kuitenkin. Itselläni ehkä on, en ole ihan varma. Elämääni tuli hänen jälkeensä, noin kuukausi sitten, toinen. En olen ihan varma miten tämä ensimmäinen suhtautuu häneen. Hyväksyy kyllä olemassaolon mutta vaivaako se kuitenkin. Uudempi on minulle ehkä tärkeämpi. Tietysti jos voisin saada ihan mitä hyvänsä, valitsisin sen myöhemmän. Huono puoli taas on se, että sekä ensimmäisellä että toisella on jo puolisot ennestään ja ovat polyamorisia, joten en varmaan ns. omakseni saa kuitenkaan kumpaakaan. No, onhan minullakin kaksi. Nämä molemmat, joita tapailen. Mitä sinulle näytetään tästä tilanteesta?
Taika, sinulta kysyn
6
292
Vastaukset
- nobodu
Nohuh sentään että kahden kanssa suhde,,,ei se ole kuin peliä tuollanen,,,intiimisuhteessa kahden kanssa,koetko hyljätyksi tulemisen pelkoa kun pitää pyörittää ihmisiä ? Halua hallitsemisen tunteen että mulla on ainakin pari tyyppiä etten jää kuiteskaa yksin----rpäkypsältä vaikuttavaa,,,ota puolestani vaikka 10 hoitoa.
- Kolmekulkijaa
Nostan tämän Taikalle.
- Kristalliboltsi
Taika ei ehdi nyt, koska tekee tuttavuutta VL. Kominkisen kanssa. Kliffalta näyttää boltsissa niiden treffit. Ne on kyllä kimpassa hyvännäköinen pari, jotka sopii toisilleen.
- Kolmekulkijaa
Taikaaaaaaa...
Kolmekulkijaa
Tähän asiaan on kerennyt jo moni muu kommentoimaan, mutta ei anneta sen häiritä lopputulosta :)
Kumpikaan näistä miehistä ei ole sulle SE OIKEA. Miehet vaan tykkää puhtaasti viettää aikaa seurassasi. Eihän siinä mitään, mutta kun ne varsinaiset rakkauden tunteet puuttuu molempiin ja molemmilta. Et osaa itsekään päättää/ kiintyä kumpaankaan, vaan soudat ja huopaat suuntaan ja toiseen.
Sulle on kyllä tuossa aivan oikeaa vilpitöntä rakkauttakin, mutta menee aikaa, kunnes hyväksyt hänet elämääsi. Hän ei ole mikään "supermies ", vaan ihan tavallinen kulkija. Hänellä ei ole enää mitään suhdehistoriaa, joka olisi vielä käsittelemättä. Lapsia toki edellisestä liitosta nousee, mutta nämä ei ole mitenkään esteenä suhteen kehittymiselle. Näe hänet, sillä hän on jo huomioinut sinut :)
T. Taika- Kristalliboltsi
Moi Taika.
Skrivaa nyt miten teillä toi juttu on lähtenyt menee ton VL. Kominkisen kanssa, onks kyseessä oikein tosi love story? Boltsis näky, et kyl te hyvin kimppaan sopisitte, josta mä oon snadisti kade kun jäin vodaa divaa.
Mähän silloin kerran froogasin sulta, et ruvetaaks me kimppaan kun boltsis näky sellast, mut se en ollukkaa minä siin näys, vaan se oliki VL.Kominkinen ja siks sä torjuit mut.
No ei mitää mä kestän sen kyllä. Onnee vaan sulle siin romansis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381331 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1771906
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91321- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601250Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157