Taika, sinulta kysyn

Kolmekulkijaa

Olen seurustellut pari kuukautta. Se lähti vähän laastarisuhteena liikkeelle... Sitten mukaan tuli tunteita. Kuitenkin mietin taas että onko tämän toisen mielenkiinto jo vähenemässä kuitenkin. Itselläni ehkä on, en ole ihan varma. Elämääni tuli hänen jälkeensä, noin kuukausi sitten, toinen. En olen ihan varma miten tämä ensimmäinen suhtautuu häneen. Hyväksyy kyllä olemassaolon mutta vaivaako se kuitenkin. Uudempi on minulle ehkä tärkeämpi. Tietysti jos voisin saada ihan mitä hyvänsä, valitsisin sen myöhemmän. Huono puoli taas on se, että sekä ensimmäisellä että toisella on jo puolisot ennestään ja ovat polyamorisia, joten en varmaan ns. omakseni saa kuitenkaan kumpaakaan. No, onhan minullakin kaksi. Nämä molemmat, joita tapailen. Mitä sinulle näytetään tästä tilanteesta?

6

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nobodu

      Nohuh sentään että kahden kanssa suhde,,,ei se ole kuin peliä tuollanen,,,intiimisuhteessa kahden kanssa,koetko hyljätyksi tulemisen pelkoa kun pitää pyörittää ihmisiä ? Halua hallitsemisen tunteen että mulla on ainakin pari tyyppiä etten jää kuiteskaa yksin----rpäkypsältä vaikuttavaa,,,ota puolestani vaikka 10 hoitoa.

    • Kolmekulkijaa

      Nostan tämän Taikalle.

      • Kristalliboltsi

        Taika ei ehdi nyt, koska tekee tuttavuutta VL. Kominkisen kanssa. Kliffalta näyttää boltsissa niiden treffit. Ne on kyllä kimpassa hyvännäköinen pari, jotka sopii toisilleen.


    • Kolmekulkijaa

      Taikaaaaaaa...

    • Kolmekulkijaa

      Tähän asiaan on kerennyt jo moni muu kommentoimaan, mutta ei anneta sen häiritä lopputulosta :)

      Kumpikaan näistä miehistä ei ole sulle SE OIKEA. Miehet vaan tykkää puhtaasti viettää aikaa seurassasi. Eihän siinä mitään, mutta kun ne varsinaiset rakkauden tunteet puuttuu molempiin ja molemmilta. Et osaa itsekään päättää/ kiintyä kumpaankaan, vaan soudat ja huopaat suuntaan ja toiseen.
      Sulle on kyllä tuossa aivan oikeaa vilpitöntä rakkauttakin, mutta menee aikaa, kunnes hyväksyt hänet elämääsi. Hän ei ole mikään "supermies ", vaan ihan tavallinen kulkija. Hänellä ei ole enää mitään suhdehistoriaa, joka olisi vielä käsittelemättä. Lapsia toki edellisestä liitosta nousee, mutta nämä ei ole mitenkään esteenä suhteen kehittymiselle. Näe hänet, sillä hän on jo huomioinut sinut :)

      T. Taika

      • Kristalliboltsi

        Moi Taika.
        Skrivaa nyt miten teillä toi juttu on lähtenyt menee ton VL. Kominkisen kanssa, onks kyseessä oikein tosi love story? Boltsis näky, et kyl te hyvin kimppaan sopisitte, josta mä oon snadisti kade kun jäin vodaa divaa.
        Mähän silloin kerran froogasin sulta, et ruvetaaks me kimppaan kun boltsis näky sellast, mut se en ollukkaa minä siin näys, vaan se oliki VL.Kominkinen ja siks sä torjuit mut.
        No ei mitää mä kestän sen kyllä. Onnee vaan sulle siin romansis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe