Tässä teille caliperin haltijat.Hesari kertoo näin.
"Kaikista suurimmat hylkäysprosentit kaikkien automallien kohdalla olivat karua luettavaa yhdysvaltalaislähtöisille automerkeille.
Kakkosena hylätyimmissä olivat vuoden 2007 Jeep Compass (hylkäysprosentti 57,7) ja vuoden 2006 Dodge Caliber (hylkäysprosentti 57). Myös muiden vuosimallinen Dodge Caliberit ovat hyvin edustettuina hylätyimmissä, sekä myös Chevrolet Trans Sport."
Mikäs se siinä komeilee 57% osuudella.
TOTKE CALIPER autoko ?
10
991
Vastaukset
- Paskat-pellolle
No mihin on kadonneet Caliberin kehujat.
Missä luuraa esim. Caliberiina? - Köyhätkyykkyyn
Eiköhän sitä saa jokainen ajella sillä autolla kun haljaa. Itse omistan caliberin ja pakko todeta ettei ole kyllä pers aukisten auto. Hylky tulee melkein joka vuosi mutta en vaihda piruuttaankaan kun niin paljon parjataan. Voi ainakin kehua että on jossakin tilastossa nro. 1. Eipä oo kyllä tiellekkään jättänyt kertaakaan ja kohta 300 000 mittarissa.
- köyhä
Aivan loistavaa. Hieno asenne sinulla. Aina tarvitaan sitkeitä vastarannankiiskiä. Pidä tuo.
- Rotke
Meni kerta laakista läpi leimasta :)
- Val_66
Nooh... kerropa millä itse herra ajelee?
- skodapower
Tuontitullit saavat olla korkeat, sieltä suunnalta tulevalle kalustolle.
- Potaskaa
Paskat keksityille ja euroautoja hypettäville huijaus tilastoille. Jenkkini vm.99 ajettu 400tkm on mennyt aina kerralla katsastuksesta läpi, vaikka tilastot väittivät päinvastaista. Ei ole ruostunutkaan mistään vaikka testeissä oli kaikista pahiten ruostuva malli. Mitenkäs silloin testeissä parhaat Mersut ja Volvot, taitavat olla jo umpiruosteessa ja tekniikka vaihdettu kahteen kertaan niihin romuihin. Noi tilastot ovat samaa huijaus kuraa kuin Saksalaisten päästöhuijauksetkin.
- Voi-veljet
Ukkohan suoltaa pelkkää sontaa.Kuinkas se sinun kotterosi olisi ainoa ,joka ei ruostu?
- Bents
Kyllä mun Mese heittää ruosteeseen, mutta tekniikka pelaa, tietty alustaan saa rahaa menee kun tulee kilsoja:)
Rahamiesten auto:) - Val_666
Voi-veljet kirjoitti:
Ukkohan suoltaa pelkkää sontaa.Kuinkas se sinun kotterosi olisi ainoa ,joka ei ruostu?
Kun pitää huolta autostaan, eikä vaan ajele, niin kyllähän ajelee pitkälle. Ruostesuojaus on edelleen kova sana, pelkällä maalilla ei pärjää vaikka kuinka olisi takuut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818