Taika ihana

Alakulovaivaa

Onko vaihtoehtohoitoja, jolla saan mieleni ja kehoni tasapainoon?

8

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alakulovaivaa

      Toki löytyy eri vaihtoehtohoitoja paljonkin, mutta miksi et turvautuisi tässä tilanteessa ihan aluksi perinteiseen lääketieteeseen? Sinun olisi hyvä saada faktatietoa nimenomaan veriarvoista ym. nimenomaan siksi, että kaikki se fyysinen puoli olisi ok. Ja sen jälkeen tulee sitten nämä vaihtoehtohoidot tukemaan sinun mielen ja kehon tasapainoa. Nyt tähän alkuun voisin antaa sinulle energiahoitoa ja puhdistaa sinun chakrajärjestelmän. Se ei vaadi sinulta mitään, vaan lähetän puhdistavaa energiaa juuri sinne, missä sitä eniten kaivataan. Tunnet sen lämpönä sydämesi alla, siinä pallean seudulla. Valoa, iloa ja rakkautta päiviisi :)

      T. Taika

      • VL.Kominkinen

        Salli mun nauraa, Hoh Hoh Hoo! Siis minne mahtaa energiasi lentää kun osoitteesta ei ole mitään hajua? Haloo!
        Minä lähetän sulle pahanhajuista ilmaa, jonka olen itse valmistanut mahassani.
        Prutsista! avaa ikkunasi, että haju pääsee asuntoosi. Tunnet sen nenässäsi.


      • Taika?????Oletko se mulkku akka Pirkkalasta???Narsisti psykopaatti !!!!!


      • fak59

        En ole, vaan ihan freelanceri, tosin ei kellekään mitään työsopimusta, vaan vapaaehtoisesti toimiva . Ja asuinpaikkana Keski-Suomi :)

        T. Taika


    • Sulle hyvä VL.Kominkinen!
      Oletko koskaan kuullut energiahoidoista/ reikistä / healing? Kannattaa sinunkin tutustua tähän hoitomuotoon ..

      " Pranic Healing® on pitkälle kehitetty ja paljon testattu energialääketieteen hoito, jonka kehitti GrandMaster Choa Kok Sui. Siinä käytetään puhdistustekniikoita ja praanaa (energiaa, elinvoimaa) tasapainottamaan ja muuntamaan kehon energiaprosesseja. Prana on elinvoimaa tarkoittava sanskritin-kielinen sana. Tämä näkymätön elinvoima / bioenergia pitää fyysisen kehomme elävänä ja auttaa ylläpitämään hyvää terveyttä. Kiinalaiset käyttävät tästä sanaa Chi ja japanilaiset Ki. Hebrean kielessä tässä käytetään sanontaa ”elämän hengitys” .

      Pranic Healing on yksinkertainen, mutta tehokas ja voimallinen energiahoitomenetelmä. Se perustuu siihen perusperiaatteeseen, että kehomme on elävä järjestelmä, joka pystyy itse korjaamaan siihen tulleet viat ja siten palauttamaan terveyden. Paranemisprosessi nopeutuu, kun luonnossa olevaa energiaa (aurinko-, maa- ja ilmapraanaa) ohjataan kehoon korjaamaan fyysisiä ja emotionaalisia epätasapainotiloja. Pranic Healing -hoidoissa käytetään myös luonnon energioita korkeampia värähtelyjä. "

      T. Taika

      • VL.Kominkinen

        Olen kuullut ja ollut monessa mukana osoittamassa että eivät toimi.

        Täyttä fuulaa on juttusi. Hoito ei perustu mihinkään sellaiseen parantamiseen jolla olisi lääketieteellistä näyttöä. Täyttä huijausta on juttusi. Et pysty lähettämään kenellekkään mitään energiaa, kun et tiedä missä henkilö on ja vaikka tiätäisitkin niin mitään ei tapahdu.

        Noita on tutkittu tieteellisesti ja todettu, eivät toimi.

        Kylmänsodan aikana silloinen Neuvostoliitto ja Yhdysvallat satsasivat paljon rahaa tutkimuksiin. Voitaisiinko lähettää viestejä eri maissa toimiville agenteille ajatuksenvoimalla tai voisivatko he toimia keskenään tietoja siirtämällä ajatuksenvoimalla, joka on sama asia josta nyt kirjoittelet, energian kulusta tutemattomaan paikaan. Ei toimi, varma asia.

        Yhdysvalloissa tutkittiin mahdollisuutta selvittää rikoksia. Ajatuksena oli, että rikoksentekijästä (murhaaja) jäisi rikospaikalle energiakenttä, joka voitaisiin kuvata ja näin hahmottaa kuva tekijästä, jos rikos tapahtuisi asunnossa tai muussa vastaavassa paikassa jossa olisi huono ilmankierto. Tulos. Ei toimi.

        Aikoinaan tunnettu evankelista Niilo Ylivainio joka paranteli sairauksia kaatamalla henkilöitä, osottautui täydeksi huijaukseksi. Asiasta tehtiin tarkka läketieteellinen tutkimus. Hänen luokseen menijöistä valittiin henkilöitä joilla oli lääketiteellisesti todettu sairaus jota ei voitu parantaa. Niilo Ylivainion kaadon jälkeen yksikään heistä ei parantunut vaan kuolivat sairauteensa joka heissä oli todettu.

        Jos juttusi toimii niin miksi kirjoittelet vastauksia netissä? Lähetä ne viestisi ja energiasi suoraan avunpyytäjälle energiallasi.

        T. VL. Kominkinen


    • Alakulovaivaa

      Kiitos Taika<3 Otan mielelläni hoidon vastaan. Käyn säännöllisesti verikokeessa kroonisen sairauden vuoksi.

    • VL.Kominkinen

      Sulla on kyllä todella hyvät perusteet kumota näitä asioita.

      1). Mutta eihän näissä vaihtoehtohoidoissa haetakaan lääketieteellistä näyttöä, vaan nimenomaan vaihtoehtohoitoa lääketieteelle.
      2) " - Jos juttusi toimii niin miksi kirjoittelet vastauksia netissä? Lähetä ne viestisi ja energiasi suoraan avunpyytäjälle energiallasi. " Niin tuokin näkemys oli kivasti muotoiltu, mutta miksi luulet, että nämä ihmiset täällä haluaa, että katson heille? Jokainen kysyjä haluaa nimenomaan juuri siihen omaan henkilökohtaiseen kysymykseen/ ongelmaan ratkaisua ja en voi lähteä summamutikassa käymään jokaista ihmistä läpi, jos en tiedä mitä kysyjä todellisuudessa haluaa/ odottaa?
      3) Jos nämä minun käyttämäni metodit ei sinua miellytä, niin anna kuitenkin toisille mahdollisuus saada apua. Aina en minäkään onnistu näkemään, mutta parhaani koetan. Täälläkin on jotain kysymyksiä/kysyjiä, joihin en saa millään vastauksia. Mutta jokaisella on oma usko näihin asioihin ja sitä meidän täytyy kunnioittaa.

      Aurinkoista Sunnuntaipäivää VL.Kominkinen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe