Olen itkenyt raha-asioitani,rukoillut Jumalalta ja enkeleitä apua näihin pikäaikaistyöttömän ongelmiini.Näetkö minulle työpaikkaa ja apua laskujen maksuun?Ahdistaa suuresti enkä löydä ratkaisua vaikka kovasti mietin.Tein pitkän työuran ja sairastuin käsivaivoihin enkä ole löytänyt terveydelleni sopivaa työtä ja työttömyyteni on pitkittynyt ja toimeentulo pienellä päivärahalla on koko ajan niukempaa.Näetkö valoa elämääni?Kiitos etukäteen vastauksestasi.
Taika tarvitsen Apua!
2
198
Vastaukset
- Toimeentulotukea
En ole näkijä, mutta kirjoitan silti sinulle. Kela myöntää toimeentulotukea muistaakseni jos sinulle ei jää 480e. käteen pakollisten menojen jälkeen.
Jos on mm.sairaalakuluja, terveyskekusmaksuja,silmälasien ostoa, pysyviä reseptilääkkeitä, niitä voit esimerkiksi laittaa hakemukseen toimeentulotuesta. Kela harkitsee, saatko kolmen kk lääkkeet ilmaiseksi.
Käy tutustumassa kelan sivuilla asiaan, laskuri löytyy sieltä, voit itse laskeskella, sielä on ohjeet. Netissä voi tehdä hakemuksen, ei ole pakko mennä ollenkaan kelalle.
Anteeksi jos puutuin ketjuusi, mutta olin itse aikoinaan samassa tilanteessa.
Toivottavasti Taika vastaa sinulle. 50vuotiasErja
Kiitos sinulle nimimerkki "Toimeentulotukea", tälläiset täsmätiedot on aina hyvä jakaa :) Mutta sitten ap kysymykseen:
Työpaikkaa ei valitettavasti ihan heti näy, vaan joudut jäämään pidemmäksi aikaa kotiin. Se tietty syö sinun mieltäsi, mutta jaksat kyllä mennä kaikesta huolista huolimatta eteenpäin. Rukouksesi on kuultu. Laskujen maksuun saat apua nimenomaan sosiaalipuolelta ja muutto edeullisenpaan asuntoon nousee myös eteesi. Jotain uutta ihmissuhdetta nousee myös, tai ei tämä mikään uusi suhde ole ( olit jo tavallaan unohtanut hänen läsnäolon ), vaan vanha ystäväsi tulee ottamaan sinuun yhteyttä. Voit kertoa hänelle luottamuksellisesti elämääsi piinavista asioista, eli hän on se " pelastava enkeli" , joka vie sinun arkea eteenpäin. Laitan sinulle hyvää puhdasta energiaa käsiesi hoitoon ja sydämeesi. Alat tuntea pikkuhiljaa voimaantuvasi ja elämä tulee näyttämään sen valoisan puolen.
Rakkaudella, Taika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?712581Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U912465Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut202191Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä461863Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai961830Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1181735Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2591699Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si111178Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287331127Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he3251050