Taika tarvitsen Apua!

50vuotiasErja

Olen itkenyt raha-asioitani,rukoillut Jumalalta ja enkeleitä apua näihin pikäaikaistyöttömän ongelmiini.Näetkö minulle työpaikkaa ja apua laskujen maksuun?Ahdistaa suuresti enkä löydä ratkaisua vaikka kovasti mietin.Tein pitkän työuran ja sairastuin käsivaivoihin enkä ole löytänyt terveydelleni sopivaa työtä ja työttömyyteni on pitkittynyt ja toimeentulo pienellä päivärahalla on koko ajan niukempaa.Näetkö valoa elämääni?Kiitos etukäteen vastauksestasi.

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimeentulotukea

      En ole näkijä, mutta kirjoitan silti sinulle. Kela myöntää toimeentulotukea muistaakseni jos sinulle ei jää 480e. käteen pakollisten menojen jälkeen.
      Jos on mm.sairaalakuluja, terveyskekusmaksuja,silmälasien ostoa, pysyviä reseptilääkkeitä, niitä voit esimerkiksi laittaa hakemukseen toimeentulotuesta. Kela harkitsee, saatko kolmen kk lääkkeet ilmaiseksi.
      Käy tutustumassa kelan sivuilla asiaan, laskuri löytyy sieltä, voit itse laskeskella, sielä on ohjeet. Netissä voi tehdä hakemuksen, ei ole pakko mennä ollenkaan kelalle.
      Anteeksi jos puutuin ketjuusi, mutta olin itse aikoinaan samassa tilanteessa.
      Toivottavasti Taika vastaa sinulle.

    • 50vuotiasErja

      Kiitos sinulle nimimerkki "Toimeentulotukea", tälläiset täsmätiedot on aina hyvä jakaa :) Mutta sitten ap kysymykseen:

      Työpaikkaa ei valitettavasti ihan heti näy, vaan joudut jäämään pidemmäksi aikaa kotiin. Se tietty syö sinun mieltäsi, mutta jaksat kyllä mennä kaikesta huolista huolimatta eteenpäin. Rukouksesi on kuultu. Laskujen maksuun saat apua nimenomaan sosiaalipuolelta ja muutto edeullisenpaan asuntoon nousee myös eteesi. Jotain uutta ihmissuhdetta nousee myös, tai ei tämä mikään uusi suhde ole ( olit jo tavallaan unohtanut hänen läsnäolon ), vaan vanha ystäväsi tulee ottamaan sinuun yhteyttä. Voit kertoa hänelle luottamuksellisesti elämääsi piinavista asioista, eli hän on se " pelastava enkeli" , joka vie sinun arkea eteenpäin. Laitan sinulle hyvää puhdasta energiaa käsiesi hoitoon ja sydämeesi. Alat tuntea pikkuhiljaa voimaantuvasi ja elämä tulee näyttämään sen valoisan puolen.

      Rakkaudella, Taika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe