mut aiotaa hakata :p

seitsemäsluokkalainen

Oon 172cm ja 57 kg ja vedin vahingossa 9lk poikaa silmää sählypallol ja se poika on joku 2 metriä ja niin. Mut aiotaa kuulemma hakata niin mikä neuvoksi?

9

491

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakionlakiaina

      Eipä sitä väkivaltaa saa käyttää. Se on rikos. Ilmoita poliisille heti, jos jotain väkivaltaa tapahtuu. Saadaan rikolliset tuomiolle.

    • aloita jokin kamppailulaji. suosittelisin vapaaottelua tai bjj:tä eli brasilian ju jutsua. bjj:n hyvä puoli on se että koolla ei ole merkitystä tappelussa

    • Cool18

      Vedä sitä oikein kunnola naamaan niin et nenä murtuu, ja tai kerro opelle et joo toi on täyssekopää koska uhkailee mua tällatti. Ota poliisiin myös yhteyttä.

    • Pekka.eric.auvinen

      Ota ase mukaan ja ammu ne

    • Kenties vaan uhkailua?

    • Vantaalainenjonne

      Todennäkösesti vaa uhkailua, jos kuitenki hakkaa sut ni ilmota poliisille tai sit toinen vaihtoehto on kostaa mun tyyliin eli yön tullen polttaa talon pihalta liiteri tai jokin vastaava. Raketti postilaatikossa tai sellane ikkunaa toimii vissii kans iha hyvi.

    • Nynny321

      Jos asiasta oikeasti ollaan tosissaan, niin kerro eteenpäin :d

    • uiygyfg

      Ehkä eivät hakkaa, pitäisi ymmärtää ettet sitä tahallasi tehnyt, jos aikovat tulla kimppuusi niin pyydä reilusti anteeksi, älä näytä pelkoasi vaan pyri olemaan luonteva. Fiksu aina väistää ja se on rohkeampaa kuin tappeleminen.

    • jkldsfög

      Kyseinen henkilö on vissiin yhdeksännellä luokalla ja uhkaa hakata sut, niin hänellä on rikosoikeudellinen vastuu.
      Kannatan poliisille ilmoitusta, koska tämä poika heitti sulle laittoman uhkauksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3460
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2800
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1972
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1622
    Aihe