2 pvää sitten aamulla huomasin että yhdellä keltabarbilla oli pientä verenvuotoa toisessa silmässä ja silmä oli ´pullistunut ´vinottain hieman ulospäin. Ajattelin että törmännyt johonkin kantoon tms. Ovat aikas vilkkaita. Tarkistan aina aamuisin onko kaikki ok! Tänään otin barbin pois, vaikka näytti muuten hyväkuntoiselta ja söi myös muiden mukana. Mutta..kun sama lajitoveri koko aika ´nyppi´tuota ulkonevaa silmää..se oli liikaa minulle ja varmaan myös nypittävälle.. Onko parempi lopettaa kokonaan.. on nyt vaan ämpärissä yksinään..ei hyvä. Vaikka siihenkin laitoin lämmityksen ja ilmapumpun..se ei varmaan riitä..?? Noita vesiarvoja: NO3 0,5 , NO2 0, GH 10, KH 25, PH6,8.. veden vaihdan 2vko.. välein..siis osaveden. Akvaarion koko 280l (tilaustyö) muita kaloja 8 kiilakylkeä, kardinaalitetroja 14, miljoonakaloja ?? n. 25-29, 2 keltarihmaa, 1 sinirihma, (uiskentelevat aina kolmisin)siis noi rihmat..eikä värillä väliä..ihania! Partamonneja 1 musta uros (varmaan 11v) 2 oranssipartaurosta (tappelevat kaiken aikaa) pitäskö toinen ottaa pois? Siinäkin kysymys.. 3 mustaa partisnaarasta ja kaksi oranssia. Noi oranssit yhen kerran lisääntyneet, sain annettua kavereille poikasia.. ovat noin 4v . Niin ja veden lämpö 25,7 . Onko vara ottaa lisää porukkaa.. rakastan noita rihmoja ja kardinaaleja.. vaan tuo silmäjuttu vaivaa..onko kenellään sanoa mitä teen.. lopetanko vai..barbini..tai en siis minä..joku muu sitten sen taatusti tekee..niin ja noita barbeja tietty vielä jäis sit 6kpl...
Keltabarbin silmäpullistuma
sinis53
1
359
Vastaukset
- sinis53
eikös tänne pääsekkään ilman rekkaria.. sorry vaan. En saanu apua varmaan sen takia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781