2 pvää sitten aamulla huomasin että yhdellä keltabarbilla oli pientä verenvuotoa toisessa silmässä ja silmä oli ´pullistunut ´vinottain hieman ulospäin. Ajattelin että törmännyt johonkin kantoon tms. Ovat aikas vilkkaita. Tarkistan aina aamuisin onko kaikki ok! Tänään otin barbin pois, vaikka näytti muuten hyväkuntoiselta ja söi myös muiden mukana. Mutta..kun sama lajitoveri koko aika ´nyppi´tuota ulkonevaa silmää..se oli liikaa minulle ja varmaan myös nypittävälle.. Onko parempi lopettaa kokonaan.. on nyt vaan ämpärissä yksinään..ei hyvä. Vaikka siihenkin laitoin lämmityksen ja ilmapumpun..se ei varmaan riitä..?? Noita vesiarvoja: NO3 0,5 , NO2 0, GH 10, KH 25, PH6,8.. veden vaihdan 2vko.. välein..siis osaveden. Akvaarion koko 280l (tilaustyö) muita kaloja 8 kiilakylkeä, kardinaalitetroja 14, miljoonakaloja ?? n. 25-29, 2 keltarihmaa, 1 sinirihma, (uiskentelevat aina kolmisin)siis noi rihmat..eikä värillä väliä..ihania! Partamonneja 1 musta uros (varmaan 11v) 2 oranssipartaurosta (tappelevat kaiken aikaa) pitäskö toinen ottaa pois? Siinäkin kysymys.. 3 mustaa partisnaarasta ja kaksi oranssia. Noi oranssit yhen kerran lisääntyneet, sain annettua kavereille poikasia.. ovat noin 4v . Niin ja veden lämpö 25,7 . Onko vara ottaa lisää porukkaa.. rakastan noita rihmoja ja kardinaaleja.. vaan tuo silmäjuttu vaivaa..onko kenellään sanoa mitä teen.. lopetanko vai..barbini..tai en siis minä..joku muu sitten sen taatusti tekee..niin ja noita barbeja tietty vielä jäis sit 6kpl...
Keltabarbin silmäpullistuma
sinis53
1
466
Vastaukset
- sinis53
eikös tänne pääsekkään ilman rekkaria.. sorry vaan. En saanu apua varmaan sen takia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644