1,8 bensa 2004.
tekee nykäisyjä ajonaikana ja joskus jopa sammuu, mitään varoitusvaloja ei syty.
Ihmmeellistä että vika korjaantuu itsestään, auto starttaa normaalisti, mutta sitten taas auto alkaa nykimaan tai sammuu ja sama toistuu...
Olisiko bensapumppu tai bensafiltteri loppu? vai joku muu vika ?
Ennen nykimisiä lisäsin tankkiin suorasuihku puhdistus pullon, itse pullo oli pikkunen 400ml ja tankki oli täynnä eli jotain 64litraa joten luulis et se pikkunen pullollinen ei vaikuttaisi siinä määrässä bensaa nykimistä ta moottorin sammumisen.
Mazda 6 nykii/sammuu
3
1582
Vastaukset
- paljonkoajettu
OBD vikakoodin lukijalla voisi selvitä ongelman syy. Ei ne miedoimmat vikakoodit läheskään aina sytytä mitään vikavaloa mittaristoon vaikka vikakoodi tallentuisikin auton OBD järjestelmään.
Auton merkistä/mallista riippumatta voidaan pitää nyrkkisääntönä että jos autolla on ajettu alkuperäisellä/tehdas asennetulla polttoainesuodattimella yli 200-210tkm. Niin polttoainesuodatin kannattaisi vaihtaa uuteen. - lähti.kiertoon
itsellä oli sama ongelma 2015 skoda octaviassa, 1.4tsi kone ja ajettu 28tkm. kannentiiviste oli siitä palanut, nestettä pääsi palotilaan joka aiheutti nykimisen ja tyhjäkäynnillä sammui. 1800€ remontti.
- SelkeeTapaus
"joskus jopa sammuu, mitään varoitusvaloja ei syty."
Kyllä sulla sähkösyöttö katkeaa sähköjärjestelmästä jos mitään varoitusvalojakaan ei syty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257