Intohimon katseesi

Ajatuksissani_yhä

Loit minuun tuon katseen..
silmin polttavin,
tuon katseen joka kehossani
kipinöi ja väreili
Olen kuin koivu jonka mahlat virtaavat
Olen valmiina..
kohtaamaan lämpimän ihosi..,
sinun tuoksusi..,
Jokaisen herkän kosketuksesi..
aistiemme iloon..
sinulle rakkauteni
Järkeni sumenee ja sinut vain haluan.

30

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oevoe_

      Häntä ajattelen myös edelleen ja aina.

    • Inttohimoa

      Sehän on kiva juttu, ku on 😁

    • Intohimoaon

      Kuin myös ajattelen susta samoin.

      • Aloit_

        Herkisti ihan kun huomasin että tämä vanha kirjoitukseni oli nostettu ylös.😢😊
        Samat tunteet silti edelleen samaan ihmiseen❤
        n>m
        (Voin vain toivoa että olisit hän)
        (Toivoa että hän ajattelee minusta samoin)


    • Ap_

      Mulla olikin vaan vilkas mielikuvitus , näköjään..😢

      • PRobotti

        Heitä vähän vinkkiä, olen kyllä kiinnostunut sielukkaaseen naiseen. T:P❤❤❤❤❤


      • Vihreä

        Minä en ole kirjoittanut tuota aloituksen runoa vaikka runon tyylisiä on joskus tullut kirjoiteltua omaan muisti kirjaan.


      • WhatIsDis
        Vihreä kirjoitti:

        Minä en ole kirjoittanut tuota aloituksen runoa vaikka runon tyylisiä on joskus tullut kirjoiteltua omaan muisti kirjaan.

        Kuka on vihreä? what?


    • Sekoilenko

      Laitatko jotain tunnisteita?
      Itsellä toiveissa, että kyseessä olisi joku väärinkäsitys omassa sopassani.

      • Ap_

        Ei kait tässä mitään muuta väärinkäsitystä ole kuin se että itse käsitin väärin hänet :(


      • Ap_

        Minkälainen väärinkäsitys sinulla sit on?


      • Sekoilenko

        Noh. Olen pitkään käsittänyt merkkejä ehkä väärin. Selvisi eräs asia, joka pistää kortit uusiksi. Itse en tämän kyseisen asian vuoksi voi edetä itse, tunne pysyy ja mitään merkkiä vastakaiusta ei ole ilmassa, joten toiveen/unohtamisen välimaastossa mennään.
        Unohtaminen tosin on hankalaa, koska näen häntä toisinaan.
        Vuosisadan dilemma siis.
        Kaikenkaikkiaan epäselvyys ehkä se hankalin tässä vaiheessa.


      • silloin_joskus
        Ap_ kirjoitti:

        Minkälainen väärinkäsitys sinulla sit on?

        rukkaset sinulta ei ollut väärinkäsitys...niin käsitän sen.


      • Väärätkortit
        Sekoilenko kirjoitti:

        Noh. Olen pitkään käsittänyt merkkejä ehkä väärin. Selvisi eräs asia, joka pistää kortit uusiksi. Itse en tämän kyseisen asian vuoksi voi edetä itse, tunne pysyy ja mitään merkkiä vastakaiusta ei ole ilmassa, joten toiveen/unohtamisen välimaastossa mennään.
        Unohtaminen tosin on hankalaa, koska näen häntä toisinaan.
        Vuosisadan dilemma siis.
        Kaikenkaikkiaan epäselvyys ehkä se hankalin tässä vaiheessa.

        Missä näette?


      • Epäselviäasioita
        Sekoilenko kirjoitti:

        Noh. Olen pitkään käsittänyt merkkejä ehkä väärin. Selvisi eräs asia, joka pistää kortit uusiksi. Itse en tämän kyseisen asian vuoksi voi edetä itse, tunne pysyy ja mitään merkkiä vastakaiusta ei ole ilmassa, joten toiveen/unohtamisen välimaastossa mennään.
        Unohtaminen tosin on hankalaa, koska näen häntä toisinaan.
        Vuosisadan dilemma siis.
        Kaikenkaikkiaan epäselvyys ehkä se hankalin tässä vaiheessa.

        Voitko vähän valaista aikajanaa?


      • Sekoilenko
        Epäselviäasioita kirjoitti:

        Voitko vähän valaista aikajanaa?

        Aikajana sisältyy viimeisen vuoden sisällä tähän päivään.
        Tietyt asiat selkiytyi ihan lähiviikkoina.


      • Sekoilenko
        Väärätkortit kirjoitti:

        Missä näette?

        Sanotaanko näin, että näkemiset liittyy toisiin ihmisiin.


      • Kukasekoilee
        Sekoilenko kirjoitti:

        Aikajana sisältyy viimeisen vuoden sisällä tähän päivään.
        Tietyt asiat selkiytyi ihan lähiviikkoina.

        Jos kohtaamispaikka on rakennus, kertoisitko kuinka monta kerrosta rakennuksessa on?


      • Sekoilenko
        Kukasekoilee kirjoitti:

        Jos kohtaamispaikka on rakennus, kertoisitko kuinka monta kerrosta rakennuksessa on?

        Yksi kerros siinä osassa, missä mä hänet näen.


      • Ap_
        silloin_joskus kirjoitti:

        rukkaset sinulta ei ollut väärinkäsitys...niin käsitän sen.

        Ei ollut ihan noin yksinkertainen asia..


      • silloin_joskus
        Ap_ kirjoitti:

        Ei ollut ihan noin yksinkertainen asia..

        Kaiken selkeän yksinkertaisesti kirjoitit...minä selkeästi luin...


      • Paniikkiratkaisu
        silloin_joskus kirjoitti:

        Kaiken selkeän yksinkertaisesti kirjoitit...minä selkeästi luin...

        En ole tähän ketjuun aiemmin kirjpittanut, mutta nyt. Ei kaikki ole noin mustavalkoista.


      • Ap_
        silloin_joskus kirjoitti:

        Kaiken selkeän yksinkertaisesti kirjoitit...minä selkeästi luin...

        Sillon joskus en kirjoittanut hänelle ..
        Vaan ihan kasvotusten juteltiin.
        En koskaan silti sanonut ettei ole tunteita..
        Kyllä se ensi katseesta alkoi..


      • silloin_joskus
        Paniikkiratkaisu kirjoitti:

        En ole tähän ketjuun aiemmin kirjpittanut, mutta nyt. Ei kaikki ole noin mustavalkoista.

        Kumpi teistä on hän nainen?? Sinäkö vai ap_?


      • Ap_
        silloin_joskus kirjoitti:

        Kumpi teistä on hän nainen?? Sinäkö vai ap_?

        Ap on ainakin nainen..


    • Enunohda

      Muistan hetken.😄 Missä päin vaellat?

      • Ap_

        kotona.
        Paitsi että en ollutkaan mitään hänelle..


    • Mieleenjäi

      Taisi olla siten niin että ruskeat silmät🤓

      • vaaauuu

        Kyllä mies saa sinisilmäinenkin olla. Mutta ei näistä kyllä tiedä.


    • enoleintohimoinen

      Harhaa kokenut jos minusta olet noin tulkinnut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe