Taikalle kysymys

Serkku2

Miksi tämä miespuolinen serkku, jonka kanssa olen joskus tekemisissä, on toisinaan outo/etäinen? Ajatteleeko minusta jotenkin negatiivisesti? Olimme lapsuudessa tosi läheisiä. Voisiko asia vielä korjaantua?

3

206

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serkku2

Ei serkkusi ajattele sinusta mitään ikävää, ainoa mikä nousee, on raha ja ihmissuhteet. Joku vähäinen " ennakkoperintö " sinun suuntaan kiusaa hänen ajatusta. Käytänössä tällä asialla ei todellakaan ole mitään merkitystä, mutta on jäänyt serkun mieleen pieneksi harmiksi. Asiat tulee korjaantumaan, kun et kiinnitä huomiota tähän asiaan ja olet edelleen se sama serkku, jonka kanssa voi "höpötellä".

T. Taika

• Serkku2

Kiitos vastauksesta. Tämä tuli yllätyksenä! Kuinka jollakin voi edes käydä mielessä olla kateellinen siitä, että saa perintöä (joka ei ole edes suuri) koska oma vanhempi kuolee, itseasiassa järkyttävällä tavallakin. Parempi unohtaa että hän on tällaista miettinyt.

Raha saa ihmiset sekaisin, se on huomattu.

• Serkku2

Sanon vielä yhden jutun..Käsittämätöntä että osaat kertoa jostain "ennakkoperinnöstä". Haluaisin tietää kuinka kykenet kertomaan asioita näin tarkasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3040
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      71
      943
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      817
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      766
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      559
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      48
      526
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      465
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      460
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      451
    Aihe