Miksi tämä miespuolinen serkku, jonka kanssa olen joskus tekemisissä, on toisinaan outo/etäinen? Ajatteleeko minusta jotenkin negatiivisesti? Olimme lapsuudessa tosi läheisiä. Voisiko asia vielä korjaantua?
Taikalle kysymys
3
116
Vastaukset
Serkku2
Ei serkkusi ajattele sinusta mitään ikävää, ainoa mikä nousee, on raha ja ihmissuhteet. Joku vähäinen " ennakkoperintö " sinun suuntaan kiusaa hänen ajatusta. Käytänössä tällä asialla ei todellakaan ole mitään merkitystä, mutta on jäänyt serkun mieleen pieneksi harmiksi. Asiat tulee korjaantumaan, kun et kiinnitä huomiota tähän asiaan ja olet edelleen se sama serkku, jonka kanssa voi "höpötellä".
T. Taika- Serkku2
Kiitos vastauksesta. Tämä tuli yllätyksenä! Kuinka jollakin voi edes käydä mielessä olla kateellinen siitä, että saa perintöä (joka ei ole edes suuri) koska oma vanhempi kuolee, itseasiassa järkyttävällä tavallakin. Parempi unohtaa että hän on tällaista miettinyt.
Raha saa ihmiset sekaisin, se on huomattu. - Serkku2
Sanon vielä yhden jutun..Käsittämätöntä että osaat kertoa jostain "ennakkoperinnöstä". Haluaisin tietää kuinka kykenet kertomaan asioita näin tarkasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818