Taikalle kysymys

Serkku2

Miksi tämä miespuolinen serkku, jonka kanssa olen joskus tekemisissä, on toisinaan outo/etäinen? Ajatteleeko minusta jotenkin negatiivisesti? Olimme lapsuudessa tosi läheisiä. Voisiko asia vielä korjaantua?

3

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serkku2

Ei serkkusi ajattele sinusta mitään ikävää, ainoa mikä nousee, on raha ja ihmissuhteet. Joku vähäinen " ennakkoperintö " sinun suuntaan kiusaa hänen ajatusta. Käytänössä tällä asialla ei todellakaan ole mitään merkitystä, mutta on jäänyt serkun mieleen pieneksi harmiksi. Asiat tulee korjaantumaan, kun et kiinnitä huomiota tähän asiaan ja olet edelleen se sama serkku, jonka kanssa voi "höpötellä".

T. Taika

• Serkku2

Kiitos vastauksesta. Tämä tuli yllätyksenä! Kuinka jollakin voi edes käydä mielessä olla kateellinen siitä, että saa perintöä (joka ei ole edes suuri) koska oma vanhempi kuolee, itseasiassa järkyttävällä tavallakin. Parempi unohtaa että hän on tällaista miettinyt.

Raha saa ihmiset sekaisin, se on huomattu.

• Serkku2

Sanon vielä yhden jutun..Käsittämätöntä että osaat kertoa jostain "ennakkoperinnöstä". Haluaisin tietää kuinka kykenet kertomaan asioita näin tarkasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      165
      1069
    Aihe