Tuntuu että kaikilla on joku muutosvaihe nyt menossa.. aikuisilla lapsillani sekä miesystävälläni..
Miten näet jatkossa yhteydenpidon jos paikkakunta vaihtuu?
Onko vaihtoehtoisista hoitomuodoista kohdallani apua, ns. viimeinen oljenkorsi.
Kiitos!
Taika hyvä
1
140
Vastaukset
Ikäätulee
Noo sitä ikää tulee meille kaikille ja kellekään ei ole ikuista nuoruutta luvattu. Tuo kysymäsi paikkakunnan vaihdos näkyy todellakin ja se tekee ihmissuhteille todella hyvää! Eli kannattaa alkaa pakkaamaan, sillä uusi paikkakunta tarjoaa paljon uusia mahdollisuuksia. Ja aikuiset lapsesi voi hyvin, he ovat menneet omissa elämissään eteenpäin, älä enää murehdi heidän asioita, vaan päästä irti. Lapset kyllä tulee pitämään yhteyttä, olitpa sitten missä vaan :)
Kysyit myös vaihtoehtohoidoista. Toki on, mutta ensin peruusteellinen lääkärintarkastus on paikoillaan. Joku toinenkin kyseli taannoin samanmoisia asioita, mutta olen sitä mieltä, että ensin perusteellinen lääkärintarkastus ja sitten "jatkohoitona" nämä vaihtoehtohoidot.
T. Taika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195457
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713