Mitä se on sellainen kun otetaan jättekivasta jätte pois ?
No se sellainen ei ole enään niin kivaa.
Dvad är det när man tar jättekivasta jätte bort ?
Det är inte längre såå kiva.
Työ on tehtävä
Tekemättä ei voi jättää
Työ jatkuu...
Kielikulttuuribarometri
3
335
Vastaukset 3
- Sellaisia_se_ovat
Ooohoijjakkaa !
On se sellaisia.-)
Taas on puhelinlangat ollu kuumana. Kun ulkoistettuja häiriköintipalveluita on puolueen poikapojat nuo harmaat politrukit Poikalapsen päivää ja iltaa vartioimaan tilailleet. Kaikenlaista eunukkia, menninkäistä ja luupittavaa stalkkaajaa on taas liikekannalle häntä vartioimaan kehoitettu.
Sellaisia se on.-) - JörvKoran
Siis onko tää joku yksinäinen mökkihöperö joka kuluttaa aikaansa jollain foorumilla riitelemässä ittesä kanssa? Aina jotain randomia paskapuhetta tarjolla kun tulee tänne..
- tervasidos
ei se ole mittän randomia vaan hyvinkin tarkkaa puuhaa kun porvarismiehet tervaavat pullasutilla toistensa menneitä suuruuksia.
poikapoikuuden (hyvän veljeyden) sidosta rituaalilla vahvistaakseen.
voi voi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568