Taas vietämme aprillipäivän suurta gaalajuhlaa!
Gaalassamme palkitsemme kaikki uudet ja parhaat tieteelliset valheet ja pseudotutkimukset!
Palkitsemme myös kaikki ansioituneet tieteen lähetyssaarnaajamme kultaisella mölyapina mitalilla katajanoksien kera!
Tulkaa kaikki joukolla mukaan!
Juhla vietetään tietysti Heldingissä Finlandia talolla!
Tieteen lähetyssaarnaaja terveisin Ivan Turanöff
AbSkeposetOyRy :n puheenjohtaja
SKEPOSTEN APRILLIPÄIVÄN SUURI GAALAJUHLA !
Puh.joht.IvanTuranöff
3
176
Vastaukset
- SkeptikkoOlli-Kurja
Pääsenkö minäkin mukaan, vaikka vietin lapsuuteni,skeptikko isäpuoleni Ollin kurjuudessa?
Toivon kovasti pääseväni mukaan!
Toivoo skeptikko Ollinpoika Olli-Kurja - Hassu-tuttuna
Kannattaa tulla juhlimaan, sillä siellä on aina tarjolla tosi hyvää TURON-POSSUA !
- Skepojuhlainfoaja
Lippuja saa ennakkoon lippupalvelusta myös ulkopuoliset esim hörhöt a 100 euroo per henkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136