OON AIVAN TÄYNNÄ TÄTÄ TYYYYYYTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!!!!!!

13wee

Siis ihan oikeesti koulussa pojat pyörii koko ajan kimpussa, kyselee tyhmii, yrittää saada huomioni,
koskee välillä joskus perseeeseeni. Et ei vittu tekis mieli välil vetää, käsilaukulla päin naamaa!!!!!!!!!! Ei siis oo hauskaa tiiän et nauratte, tälle mun palstalle. Mut ei vittu kui koko aikaa, oon niiden hampaissa. Oon 13wee tyttö. En enää viittis sanoo niille mitää, mut vois ite oikeest kävellä rennosti ohi ja tökkästä nyrkillä siis pehmeest olkapäähän, tai sanoo et mitä sä siis mua katot oot ällöttävä!!! Siis on jatkunu jo 6vuotta ja mulla on, koko ylä-aste aika olla niiden kaa. Ylä-asteella ne on varmaa mun kimpussa koko aikaa, mä en tiiä mikä mussa sitte on. En todellakaa oo mikää tällanen kauni misssuomi, painan 84gr ja pituutta on selaaset 174. Paitsi et ku oon kysyny mutsilta et ook mä, läski ja näytäk mä läskiltä äiti on sanonu et en näytä. Oon puhunu muiden 6luokkalaisten tyttöjen kanssa, ja ovat sanonu et älä viitti kyl meki pidetää susta, mut ei sellatti et tehtäis noin. Sen mäki tiiän mutta kun, en saa hyvii vastauksii. Sit kun olin yhdellä sivustolla vajaa 2
kuukautta sitte, nii sitä ei oo enää, mutta kuiteski meijän ikästen keskustelupalsta. Sitten olin yksin siellä kattomassa edellisii viestei koska, ketää ei vastannu mulle. No sit sinne tuli tyyppi joka, lähetti mulle et oot tosi kuuma ooh. Olin vaa sellatti et kiitti mut oon 13, sitte tuli pääsy kielletty en oo päässy sinne oon luovuttanu, enkä siis tiiä et mitä sitte. Mut toivottavasti te kun näätte tän vastaatte, itseasiassa on pakko! Eli kommentteja tonne vaa!
Moi!!!

19

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuzzajumala

      No osaatko puhua

      • 13wee

        Osaan, mutta ei se auta vaikka puhuisin niille. Vitttu ne mun tunteista välittää!


    • Onko sulla koulussa ketään opea jolle voisit puhua?

      • 13wee

        On, mutta ne on niin tyhmii et ne ei puutu mihinkään. Vasta sit ku on tosi kyseessä.


      • 13wee

        Et miute ole tyttö!


      • 13wee kirjoitti:

        Et miute ole tyttö!

        Jos mua tarkoitit niin en olekkaan tyttö. Sä olet?


      • 13wee

        En, tai no joo. Mutta itse olen 13wee teinityttö, ellet siis sitä ymmärtänyt.


      • Mieltä
        13wee kirjoitti:

        En, tai no joo. Mutta itse olen 13wee teinityttö, ellet siis sitä ymmärtänyt.

        Et teini, vaan esiteini.


      • 13wee

        13vuotias on teini, ei esiteini.


      • Mieltä
        13wee kirjoitti:

        13vuotias on teini, ei esiteini.

        Höpsis. Tai ihan siinä rajalla ehkä, mut siinä ja siinä.


      • 13wee

        Lue netistä, sillä väärässä olet.


    • hulluihin_kyllästynyt

      Lähete suljetulle osastolle olis sulle enemmän kuin paikallaan!

      • 13wee

        Pidä naamas kii kuule kuka sä ootki! Ok asiasta sanoo saa, mutta nyt kyllä on sellanen et sinun kohdallasi nyt ktllä se on sinun mentävä suljetulle osastolle! Siis jollet tiiä mistä täällä keskustellaa, ja miksi. Niin parempi kun et tuu tänne ollenkaa. Sekä painut vittuun täältä!


      • 13wee kirjoitti:

        Pidä naamas kii kuule kuka sä ootki! Ok asiasta sanoo saa, mutta nyt kyllä on sellanen et sinun kohdallasi nyt ktllä se on sinun mentävä suljetulle osastolle! Siis jollet tiiä mistä täällä keskustellaa, ja miksi. Niin parempi kun et tuu tänne ollenkaa. Sekä painut vittuun täältä!

        Oletko siis ala-asteella nyt?


      • 13wee

        Syksyl oon yläkkärissä.


      • 1hmettelijä

        Miksi lapset käyttävät kaksoisveetä ikää osoittavan numeron perässä?
        Onko se olevinaan jotenkin coolimpaa?


      • 13wee

        Ei välii!


      • 13wee kirjoitti:

        Ei välii!

        Mitäs viikonloppuna?


      • 13wee

        Meen ulos, sitte meen saunaa, sit luen hissn kokeisiin, sit mä meen shoppailee, sitte luen kirjaa, sitte kattelen elokuvii, sitte meen ulos tsekkilee kaupungil sekä metsää, siis jos tuttui sattuis tulee vastaa. Sitte mä rapsuttelen mun kattiii, sitte mäoon peito alla, ja sitte mä gaaveilen, sitte mä kuuntelen täysillä musiikkii radiosta sekä mun tabletilta. Tietysti kuulokkeilla. Entä sä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe