Kuukautiseni loppuivat ensimmäisen sytostaattihoidon jälkeen 2012;olin tällöin 42-vuotias. Hoitojen jälkeen käytin Tamofenia syyskuuhun 2017 asti.
Nyt emättimestäni vuotaa erittäin limaista rusehtavaa,veristä vuotoa joka pikkuhiljaa muuttunut kirkkaaksi vereksi. Myös hiivatulehdusmaista kutinaa ollut.
Voivatko kuukautiset mukamas alkaa näin monen vuoden jälkeen uudelleen? Onkohan kyse jostain gynegologisesta vaivasta/pahimmassa tapauksessa syövästä?
Minulla on kaikenlaisia erilaisia oireita;enkä tiedä mikä oire liittyy mihinkin,kun peräpukamani leikattiin viime syksynä ja sen jälkeen on ollut eriasteisia ulostamisongelmia; ummetusta,ripulia tai sitten joudun käymään monta kertaa vessassa päivittäin.
Alaselkäkipuja;mutta siellä on myös nikaman siirtymä.
Väsymystä;sairastan kaksi-suuntaista mielialahäiriötä;voi liittyä siihenkin.
Olen reilussa 3kk:ssa laihtunut 14 kg,mutta olen selkävaivojen vuoksi myös laihduttanut tarkoituksellisesti.
Leikkaamattomassa rinnassa sekä alavatsalla ollut jonkin aikaa tuntemuksia,joiden perusteella ennenmuinoin olisin sanonut,että pian alkavat kuukautiset.
Olen hämilläni ja hiukan ahdistunut…hakeutuako gynekologille vai syöpäpolille?
Kuukautiset Tamofenin käytön jälkeen/Omituisia oir
pumpkin12345
1
100
Vastaukset
- tsemppiikaikkieioosyöpää
sinuna hakeutuisin ensin gynelle tutkimuksiin. voi olla vaan joku tulehdus ,siis ei välttis liity syöpään mitenkään.rohkeasti gyneltä aikaa varaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848