Olen lukenut monia keskusteluja ja kuullut monesti ihmisten kehuvan tätä lääkettä univaikeuksien hoitoon. Sanovat että "Ota 50mg niin nukut seuraavat 2 päivää putkeen". Olen ottanut max 100mg enkä silläkään ole saanut nukahdetuksi. Ainut millä saan unen päästä kiinni on Tenox 10-20mg. Olen koittanut myös Limbitrolia, väsyttävää masennuslääkettä mistä ei myöskään ollut mitään hyötyä.
Ketipinor ei toimi unettomuuteen???
Ketipinor
3
331
Vastaukset
- vihoviimeinenlääke
Älä alota ketipinoria ollenkaan , se tuhoo ihmisen täysin.
- Ketipinor
Olen kuullut samaa, mutta mulla on aika paha unettomuus niin halusin vaan jotain lääkettä mikä ei koukuta.
- Unikekopsyko
Aloita säännöllisesti melatoniini ja hakeudu julkiselle puolelle psykiatrin luo, niin saat asiallisia neuvoja ja tarvittaessa tutkimuksia unettomuuteen. Hoituu ilman voimakkaita lääkkeitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199