Perhe ongelmia

Pelkoina

Mieheni on käyttänyt huumeita salaa selkäni takana vuoden ja valehdellut uudelleen ja uudelleen asiasta. Jotenkin hän saa aina minut uskoteltua että syy repsahduksiin olisi minun jonka verukkeella annan uuden mahdollisuuden raitistua. Mies haki apua riippuvuuteen jonka myötä lastensuojeluun on tehty ilmoitus. Riitelemme kokoajan koska kannan kaunaa aiemmista asioista. Tänään riita äityi niin pahasti että sylkäisin miehen päälle jonka päätteeksi mies heitti minut ovesta ulos lumihankeen. Miehen mielestä on oma syyni että hän teki niin koska ärsytin ja kävin hänen päälleen, joten minun on täytynyt pyydellä päivä anteeksi. En uskalla puhua kenellekkään tuntemuksistani, koska olemme muiden silmissä idyylinen perhe ja pelkään että muut tuomitsevat minut.

3

368

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuajostain

Ota yhteys vaikka perheneuvolaan, siellä auttavat.

Tai sano miehellesi, että puhutaanpas tämä asia ihan rauhallisesti läpi.

• kominu

Nyt ajattelet itseäsi ja lapsen tulevaisuutta. Ei auta mitään että muut luulevat teidän olevan idyllinen perhe, jos ette sitä ole. Kyseessä on mm. lapsen elämä ja tulevaisuus. Jos lastensuojelusta on oltu teihin yhteydessä? Tämä voisi olla mahdollisuus myös sinulle laittaa elämäsi uudelle raiteelle. Haöuatko oikeasti jatkaa elämää, jota varjostaa huumeet (vaikka raitistuisi), ulos heittäminen jne? Tosin päällesyljeskelykään ei ole kovin idyllistä. Oletteko avo vai aviopari - se vaikuttaa juridisiin asioihin.
      Mieti nyt tarkkaan miten haluat lapsesi elämän jatkuvan?

• gfdbvc

Joo, jos todella haluatte tuollaista parisuhteen irvikuvaa ylläpitää, niin ensimmäinen tehtävä on hankkia lapselle kunnollinen koti jostain muualta. Sitten voitte jatkaa toistenne tuhoamista rauhassa.

Paras tietysti olisi, jos tajuaisitte itse tilanteenne, lähtisitte omille teillenne, ja jompikumpi keskittyisi kunnolla tarjoamaan lapselle kunnollisen kodin.

Nyt pilaatte toistenne elämän, ja siinä ohella luultavasti myös lapsenne elämän.

Toki voi olla mahdollista jotain vielä pelastaa erilaisten neuvontapalveluiden avulla, mutta kummankin täytyy tajuta ongelma, ja haluta hakea apua ja ratkaisua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1632
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      842
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      131
      594
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      68
      536
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe