Onko missään? Olen päätynyt siihen, että ainut oikea kumppani minulle on samaa sairastava ihminen.
Vastaukset 3
- Nuorivanhapiika
Eipä taida Suomen puolelta ainakaan löytyä.
Oletko kokeillut ihan perus treffi-sivustoja niin, että kerrot jo siinä esittelyssä mikä lie sairastavasi epilepsiaa?
Toki ehkä osallistumalla liiton toimintaan voisi löytyä joku? Eikös ne järjestä ainakin isommilla paikkakunnilla useampiakin tapaamisia.
Itse voin sanoa jo luovuttaneeni. Ehkä mut on vaan tarkoitettu olemaan yksin.- Sairauskumppani
Minäkin ehkä tekisin noin, että laittaisin jo esittelyyni tuon. Mietin, että monenlainen sairastaja osaa asettua tilanteeseeni.
Seurustelen itse, toinen on tietenkin koko suhteen ajan tiennyt epilepsiastani. Kumppanini saikin itse diagnoosin, johon minun on täytynyt antaa ymmärrykseni. Tietyllä tapaa helpotti suhdetta, kun tuo hyökkäsi elämäämme.
- Nuorivanhapiika
En tiiä seuraatko tätä palstaa enää, mutta kysyn nyt kuitenkin.
Onkos löytynyt mitään?
Ja semmoinen tuli mieleen, että mites tuo kurssitarjonta tms. vertaistuki? Siellähän sitä ainakin olisi muita kaltaisiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43582Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435