Löytyisikö halukasta miestä käyttämään neitsyttä

tiukkaneitsytkolo

Olen 29-vuotias ja miesten suhteen neitsyt. Olen harrastanut seksiä tähän mennessä ainoastaan naisten kanssa mutta olen jo pidempään kiihottunut ajatuksesta että tuntematon mies ottaisi mut kunnolla, käyttäisi ja alistaisi haluamillaan tavoilla. Ikäänkuin rankaisisi siitä etten ole antautunut miehelle..

Olen 172/80 lyhyet hiukset ja tarkemmin sanottuna ftm eli Olen syntynyt naiseksi ja minulla on emätin, kohtu ja munasarjat mutta en halua olla nainen joten olen käyttänyt jo vuosia testosteronia joten ulkoisesti näytän mieheltä. Olen myös leikkauttanut rintani pois, mutta vaatteideni alta paljastuu mikä tohella olen, eli nainen (vaikka yritän taistella luontoa vastaan). Haluaisin että mies näyttäisi minulle oikean paikkani työntymällä pilluuni nussien neitseellisen tiukan vakoni avoimeksi vituksi ja laukeamalla sisääni niin että joudun kokemaan sen ja tuntemaan miten sperma syöksyy kohti kohtuani ja miten pillustani valuu osa lastista..

Halutessasi voisit ottaa myös kuvia häpäistystä kehostani ja jatkaa nöyryytystäni esim pakottamalla mut varaamaan ajan gynelle jossa joutuisin levittämään jalkani ja paljastamaan miehen auki nussiman, siemennetyn pilluuni sinun seuratessa tutkimustani jossa pilluani levitetään erilaisilla välineillä ja tunnen suurta häpeää ja nöyryytystä..kun minulle tehdään selväksi että olen nainen, enkä voi muuttaa asiaa vaikka haluaisin.

Haluaisitko ottaa mut ja alistaa valtaasi niin henkisesti kuin fyysisestikin..

Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä [email protected]

niin kerron lisää

0

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 176
        5319
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        128
        4745
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        3016
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        30
        1961
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1804
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1767
      7. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        110
        1744
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1740
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1643
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1581
      Aihe