ovat, joiden puutteesta hän täällä on kirjoittanut?
Aika hölmöä valitusta, sillä eihän sellaista juttua olekkaan joka olisi kaikkien mielestä tasokas.
Missähän ne Annin tasokkaat avaukset
15
394
Vastaukset
Tasokasta aloitusta löytyy kyllä, sekä Wanhaltalieksalaiselta että Kamuttajalta.
- revi-siitä
Sinä ja toinen minäsi "Anni", ette ole tehneet tänne yhtään järkevää avausta.
- khtesdjethdtjdyh
Tosi on, muita asiallisia ei ole,,,ketään!
- tbgbtbgbtgb
Se on jännä juttu että pankko/anni ei näytä koskaan tekevän avauksia, valitusta kuuluu kyllä.
Tasokkaita aloituksia ja viestejä ovat kirjoittaneet rekisteröityneet kirjoittajat, joista mainittakoon Wanha lieksalainen, Kamuttaja, Uuninpankko, Katuvankka, rotestimökinpoika, ruskisoldat ja muistelua joitakin mainitakseni. Asiallisia viestejä ovat kirjoittaneet myös harvoin palstalla esiintyneet pienipellavapää ka Kurapuro. Asiattomuuksia näistä kukaan ei ole kirjoittanut koskaan.
- yks.kiemura
Aloittaja kysyi Annin tasokkaista aloituksista. Nämä muuthan on jo nähty ja koettu. Uuninpankon väitötyylinen vastaus vaikuttaa vahvasti poliitikoilta tutuksi tullutta asian viereen siirtämiseltä ja kiemuroinnilta.
Anni on puuttunut tasokkaasti palstan törkeyksiin ja asiattomiin viesteihin sekä aloituksiin. On hyvä, että hän huomaa tahallisen häirinnän Lieksan palstalla ja ilmiantaa pahimmat ylilyönnit.
- yks.kiemura
No se tasokkuus on tasan kiinni politikoinnista ja kannasta jota edustaa tälläkin palstalla. Mutta jos tahtonne on, että Lieksan keskustelupalstalle kelpaa vain "yhden oikean näkemyksen" kommentit ja aloitukset, niin samapa tuo minulle. En täällä kovin paljon roiku, eikä eloni ole tippaakaan tämän palstan tasosta kiinni. Se vaan harmittaa, jos Lieksan palstasta vasemmistoagitaattoreiden takia on tulossa vapaan sanankäytön liekapalsta.
- yks.kiemura
yks.kiemura kirjoitti:
No se tasokkuus on tasan kiinni politikoinnista ja kannasta jota edustaa tälläkin palstalla. Mutta jos tahtonne on, että Lieksan keskustelupalstalle kelpaa vain "yhden oikean näkemyksen" kommentit ja aloitukset, niin samapa tuo minulle. En täällä kovin paljon roiku, eikä eloni ole tippaakaan tämän palstan tasosta kiinni. Se vaan harmittaa, jos Lieksan palstasta vasemmistoagitaattoreiden takia on tulossa vapaan sanankäytön liekapalsta.
Sorry. Huomasin itse käyttäneeni tarkemmin ajattelematta agitaattori sanaa aivan väärin ja perusteettomasti. Anteeksi pyydän vilpittömästi. Parempi olisi ollut ilmaista asia yhden ajatussuunnan hyväksymisestä. Sitä tarkoitin.
- jeeeesss
yks.kiemura kirjoitti:
Sorry. Huomasin itse käyttäneeni tarkemmin ajattelematta agitaattori sanaa aivan väärin ja perusteettomasti. Anteeksi pyydän vilpittömästi. Parempi olisi ollut ilmaista asia yhden ajatussuunnan hyväksymisestä. Sitä tarkoitin.
Pankko-Anni on vasemmistolainen monikultturisti, joka ei kestä ikäviä totuuksia mamuista. Joten hän pyrkii poistamaan kaikki mamuihin liittyvät jutut, säälittävää touhua kun yritetään sensuroinnilla estää kirjoittelua.
- ei.peruutella
yks.kiemura kirjoitti:
Sorry. Huomasin itse käyttäneeni tarkemmin ajattelematta agitaattori sanaa aivan väärin ja perusteettomasti. Anteeksi pyydän vilpittömästi. Parempi olisi ollut ilmaista asia yhden ajatussuunnan hyväksymisestä. Sitä tarkoitin.
Ei vaan ihan oikeassa paikassa käytit.
- jrjtjhkgkgkfklll
yks.kiemura kirjoitti:
No se tasokkuus on tasan kiinni politikoinnista ja kannasta jota edustaa tälläkin palstalla. Mutta jos tahtonne on, että Lieksan keskustelupalstalle kelpaa vain "yhden oikean näkemyksen" kommentit ja aloitukset, niin samapa tuo minulle. En täällä kovin paljon roiku, eikä eloni ole tippaakaan tämän palstan tasosta kiinni. Se vaan harmittaa, jos Lieksan palstasta vasemmistoagitaattoreiden takia on tulossa vapaan sanankäytön liekapalsta.
Hyvä kommentti, ja se on juuri noin, yksi vasemmistoagitaattori ei kestä asiallisia ja faktapitoisia mamujuttuja ja haluaa saada ne poistatettua. Valittamalla jo pitkään ylläpidolle, hän on saanut palstan tuhottua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437