Missähän ne Annin tasokkaat avaukset

EiNäyEi

ovat, joiden puutteesta hän täällä on kirjoittanut?

Aika hölmöä valitusta, sillä eihän sellaista juttua olekkaan joka olisi kaikkien mielestä tasokas.

15

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasokasta aloitusta löytyy kyllä, sekä Wanhaltalieksalaiselta että Kamuttajalta.

      • revi-siitä

        Sinä ja toinen minäsi "Anni", ette ole tehneet tänne yhtään järkevää avausta.


    • khtesdjethdtjdyh

      Tosi on, muita asiallisia ei ole,,,ketään!

      • Wanhanlieksalaisen ja Kamuttajan aloitukset ovat myös asiallisia.


      • Asiattomuuksia eivät ole kumpikaan kirjoittaneet koskaan.


    • tbgbtbgbtgb

      Se on jännä juttu että pankko/anni ei näytä koskaan tekevän avauksia, valitusta kuuluu kyllä.

    • Tasokkaita aloituksia ja viestejä ovat kirjoittaneet rekisteröityneet kirjoittajat, joista mainittakoon Wanha lieksalainen, Kamuttaja, Uuninpankko, Katuvankka, rotestimökinpoika, ruskisoldat ja muistelua joitakin mainitakseni. Asiallisia viestejä ovat kirjoittaneet myös harvoin palstalla esiintyneet pienipellavapää ka Kurapuro. Asiattomuuksia näistä kukaan ei ole kirjoittanut koskaan.

    • yks.kiemura

      Aloittaja kysyi Annin tasokkaista aloituksista. Nämä muuthan on jo nähty ja koettu. Uuninpankon väitötyylinen vastaus vaikuttaa vahvasti poliitikoilta tutuksi tullutta asian viereen siirtämiseltä ja kiemuroinnilta.

    • Anni on puuttunut tasokkaasti palstan törkeyksiin ja asiattomiin viesteihin sekä aloituksiin. On hyvä, että hän huomaa tahallisen häirinnän Lieksan palstalla ja ilmiantaa pahimmat ylilyönnit.

      • yks.kiemura

        No se tasokkuus on tasan kiinni politikoinnista ja kannasta jota edustaa tälläkin palstalla. Mutta jos tahtonne on, että Lieksan keskustelupalstalle kelpaa vain "yhden oikean näkemyksen" kommentit ja aloitukset, niin samapa tuo minulle. En täällä kovin paljon roiku, eikä eloni ole tippaakaan tämän palstan tasosta kiinni. Se vaan harmittaa, jos Lieksan palstasta vasemmistoagitaattoreiden takia on tulossa vapaan sanankäytön liekapalsta.


      • yks.kiemura
        yks.kiemura kirjoitti:

        No se tasokkuus on tasan kiinni politikoinnista ja kannasta jota edustaa tälläkin palstalla. Mutta jos tahtonne on, että Lieksan keskustelupalstalle kelpaa vain "yhden oikean näkemyksen" kommentit ja aloitukset, niin samapa tuo minulle. En täällä kovin paljon roiku, eikä eloni ole tippaakaan tämän palstan tasosta kiinni. Se vaan harmittaa, jos Lieksan palstasta vasemmistoagitaattoreiden takia on tulossa vapaan sanankäytön liekapalsta.

        Sorry. Huomasin itse käyttäneeni tarkemmin ajattelematta agitaattori sanaa aivan väärin ja perusteettomasti. Anteeksi pyydän vilpittömästi. Parempi olisi ollut ilmaista asia yhden ajatussuunnan hyväksymisestä. Sitä tarkoitin.


      • jeeeesss
        yks.kiemura kirjoitti:

        Sorry. Huomasin itse käyttäneeni tarkemmin ajattelematta agitaattori sanaa aivan väärin ja perusteettomasti. Anteeksi pyydän vilpittömästi. Parempi olisi ollut ilmaista asia yhden ajatussuunnan hyväksymisestä. Sitä tarkoitin.

        Pankko-Anni on vasemmistolainen monikultturisti, joka ei kestä ikäviä totuuksia mamuista. Joten hän pyrkii poistamaan kaikki mamuihin liittyvät jutut, säälittävää touhua kun yritetään sensuroinnilla estää kirjoittelua.


      • ei.peruutella
        yks.kiemura kirjoitti:

        Sorry. Huomasin itse käyttäneeni tarkemmin ajattelematta agitaattori sanaa aivan väärin ja perusteettomasti. Anteeksi pyydän vilpittömästi. Parempi olisi ollut ilmaista asia yhden ajatussuunnan hyväksymisestä. Sitä tarkoitin.

        Ei vaan ihan oikeassa paikassa käytit.


      • jrjtjhkgkgkfklll
        yks.kiemura kirjoitti:

        No se tasokkuus on tasan kiinni politikoinnista ja kannasta jota edustaa tälläkin palstalla. Mutta jos tahtonne on, että Lieksan keskustelupalstalle kelpaa vain "yhden oikean näkemyksen" kommentit ja aloitukset, niin samapa tuo minulle. En täällä kovin paljon roiku, eikä eloni ole tippaakaan tämän palstan tasosta kiinni. Se vaan harmittaa, jos Lieksan palstasta vasemmistoagitaattoreiden takia on tulossa vapaan sanankäytön liekapalsta.

        Hyvä kommentti, ja se on juuri noin, yksi vasemmistoagitaattori ei kestä asiallisia ja faktapitoisia mamujuttuja ja haluaa saada ne poistatettua. Valittamalla jo pitkään ylläpidolle, hän on saanut palstan tuhottua.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe