BailaaBailaaBailaa!!!!!!!!!!! Antaa vittu mennä!!!

Miss19

Siis mulla on muutaman päivän päästä 13wee synymäpäivä, ja oon ajatellu ottaa sokerihumalan, kuunnella tosi kovaa klo 14-19 välisenä aikana musiikkia ja olis kivaa saada toisiakin ideoita. Siis jos on nii, pistäkää tulee! Siis oon tosissani!
Moi!

11

719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisit esimerkiksi pyytää äitiäsi leipomaan oikein ison kakun, johon tulevat kynttilät ja kaikki. Sillä saisi sen sokerihumalankin hoidettua kivasti. Kovaäänisen musiikin kuuntelu klo 14-19 välisenä aikana on hyvä idea. Silloin kukaan ei ainakaan tule esittämään mitään noloja synttärilauluja kun mätät kakkua naamaasi.

Yleensä synttärit yksinään ovat niinku luuserijuttu. Kannattaa siis etsiytyä johonkin porukkaan, minkä luulisi olevan helppoa sokerihumalassa. Se kun tunnetusti saa aikaiseksi sekä levotonta että sosiaalisesti huoletonta käytöstä.

Mikäli lähdet jonnekin ulos hortoilemaan, pidä huoli kotiintuloajasta. Kouluviikolla ei parane sekoilla yömyöhään asti.

Jos sinulla ei siis ole omia kavereita, ainakaan sellaisia jotka synttäreillesi kutsuisit, voit aina lähteä kylille taikka kaupungille yksinään. Kun olet iloinen, saat aina seuraa muista yksinäisistä vaeltajista, jotka ovat luultavasti hekin ottaneet sokeria enemmän kuin THL suosittaa.

Illan mittaan tapaat uusia ihmisiä ja pidät heidän kanssaan niin hauskaa, että seuraavana päivänä tuskin muistat heitä taikka edes sitä, kuinka hauskaa sinulla oli. Eikä sillä niin väliä olekaan, koska sinulla on koulupäivä ja joudut keskittymään opetukseen. Pienenä miinuksena voi olla päänsärky ja pahoinvointi, liika sokeri saattaa aiheuttaa sellaista.

• Miss19

Kiitti.

• 13veetonihanii

Sähän meinaat panna elämän risaseks:D:D Kerro sitten täällä miten meni;-)

• Miss19

Ok se sit

• Vedäkännitprkl

Vedä kännit

• Miss19

Olen 13wee.

• VedäKännitTaiKuole
        Miss19 kirjoitti:

Olen 13wee.

Älä anna iän rajoittaa hauskanpitoa. Kännit on mukava tapa viettää juhlia kelle tahansa iästä riippumatta, vauvasta vaariin.

• Miss19

No en sentään. Vedän vain 3 cocistaniin jo lyyti, alkaa mennä!

• PervoErkki

Onko tämän kuun eläke jo tuhlattu viinaksiin?

• Miss19

No haloo suomi! Olen 13wee, ja käyn vielä koulua!

• Miss19

Ok. Tänää oli kouluu ja sen jälkee, hoidin kotona itteni kuntoon ja kuuntelin musaa mut kyllästyin, noi 1 pääst. Menin kaupungil tulin just ja kaikki ihmiset aina kääntyy kattoo mua mut ketää, tuttuu ei tullu vastaa. Siis ollenkaan vedin sittenkin vähän cocistaaaaa, koska en haluu et oon aamulla ihan sekasin. Siis oikeest.
      Moi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe