Ihania kokemuksia,jopa halpisostoksia?
Minulle tuli hurlumhei päivä tänään?
Ne sängyt jotka olivat tänä aamuna tuolla peräkammarissa,ovatkin
nyt täällä tuvanpuolella ja tuvan telkku on aivan eri seinällä,josta sitä vielä
eilen tölläsin?
Ihanaa olla omanitsensä sisustussuunnittelija?
Jokaiseen päivään niin paljon mahtuu?
7
162
Vastaukset
- vilkasija
Herran Jessusta, nyt mööpelien muuttokin pitää raportoita tällä palstalla.Kyll on yksinäistä 70 ihmisillä,käytättekö vessapaperina Lambia hyyskässänne?
- mulkasin
Jälkeenjääneen ruikutusta vilkaisijalta.
Kiitos sinulle "vilkaisija" !
En mitään Jessusta tarvinnut huonekalujeni siirtelyyn,vaan käytin aivan omaa urheilutaustaista entistä energiaani lähes kahdeksankymppinen mummo!
Ja jos sinun kuppisi kaatuu moisen asian myötä,oletko aivan varma,että se käyttämäsi vessapaperi on juuri sinun herkälle hipiällesi sitä parasta?
Kiitos osallisuudestasi keskusteluun,tämä on minusta aivan ikäryhmääni suunnattu aloitus- Näkyyläpi
Sulla se vilkaisija on yksinäistä kun saat ilosi toisen lyttäysyrityksestä. Et ole kylläkään mikään vilkaisija vaan kyyläät koko ajan ja ruikit kateellista sappeasi sinnetänne.
Näkyyläpi kirjoitti:
Sulla se vilkaisija on yksinäistä kun saat ilosi toisen lyttäysyrityksestä. Et ole kylläkään mikään vilkaisija vaan kyyläät koko ajan ja ruikit kateellista sappeasi sinnetänne.
Niin todella Näkyyläpi!
Ei minun elämäni ole yksinäistä,tapahtumaköyhää,kateellista,eikä muutenkaan itsekeskeistä?
Kerroin vain omia tuntemuksiani,loukkaamatta ketään!
Joku kertoi ettei aloituksia ole ja oletin,että teidän jokaiseen päivään mahtuu kerronallinen
tapahtuma?
En todellakaan yritä olla yliihminen,en yritä lytätä toisten aloiteellisuutta,mitä aloituksiin tulee?
Mielestäni palstallalla on joku,joka yritää nyt lytätä aloiteellisuuden ja tuoda itseään esille aivan
väärillä mielipiteillä,siis täysin lyttäämällä aloittajan ja jopa menemällä wessapaperilinjalle?
Journalistisestikin täysin alaarvoista?Ja vielä täydennystä sinulle,jolle auheutin sisäistä tuskaa ,alooituksellani?
Minulla wc,siis vesiklosetti ja tiskipöydälläni kaksi vesihanaa,tuskin sinulla?
Toisesta tulee kaivovettä ja toisesta järvivettä.
Kaikesta tiedonannostani huolimatta toivon sinun nukkuvan hyvin!
Älä nää pahoja unia,minulta ei jää pylly pyyhkimättä,minulla on bidee
- luotsiopettaa
Kakkavaippaa ja taskubiljardia eli runkk... Kyllä tuo vessapaperi on samaa linjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262636Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081531- 761289
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71198Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10934Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70881- 102867