Läheistäni syytetään asiasta, johon hän ei ole syyllistynyt. Luultavasti oikeudenkäynti on tulossa ja todistusaineistoja ei kauheasti ole - tuntuu että ovat kadonneet kuin "tuhka tuuleen".
Haluaisin hänelle voimaannuttavaa energiaa ja itselleni tiedon siitä, että tuleeko asia päättymään hänen hyväkseen?
Kysymys Taikalle
1
226
Vastaukset
Huolissaanoleva
Voi että, nämä oikeudelliset asiat on todella vaikeita! No, Suomen lakihan menee niin, että miten se kirjoitetaan, niin se myös luetaan. Läheisesi on valitettavasti syyllistynyt jollain muotoa lain väärälle puolelle ja todistusaineisto ei ole kadonnut minnekään, vaan saatte sen käyttöönne siinä vaiheessa kun oikeutta aletaan käymään. Tämä rikos ei ole mitenkään vakava ja hän tulee selvitymään pelkillä sakoilla. Toki se romuttaa väliaikaisesti hänen itsetuntoa, mutta sakot kun on kuitattu, niin hän voi hengähtää helpotuksesta. Pian tämä asia on historiaa. Kevät tuo uudet lempeät tuulet ja elämä hymyilee :) Laitan voimaannuttavaa energiaa sulle ja hänelle, kaikki kääntyy vielä teidän molempien parhaaksi <3
T. Taika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101011- 45891
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762