Läheistäni syytetään asiasta, johon hän ei ole syyllistynyt. Luultavasti oikeudenkäynti on tulossa ja todistusaineistoja ei kauheasti ole - tuntuu että ovat kadonneet kuin "tuhka tuuleen".
Haluaisin hänelle voimaannuttavaa energiaa ja itselleni tiedon siitä, että tuleeko asia päättymään hänen hyväkseen?
Kysymys Taikalle
1
100
Vastaukset
Huolissaanoleva
Voi että, nämä oikeudelliset asiat on todella vaikeita! No, Suomen lakihan menee niin, että miten se kirjoitetaan, niin se myös luetaan. Läheisesi on valitettavasti syyllistynyt jollain muotoa lain väärälle puolelle ja todistusaineisto ei ole kadonnut minnekään, vaan saatte sen käyttöönne siinä vaiheessa kun oikeutta aletaan käymään. Tämä rikos ei ole mitenkään vakava ja hän tulee selvitymään pelkillä sakoilla. Toki se romuttaa väliaikaisesti hänen itsetuntoa, mutta sakot kun on kuitattu, niin hän voi hengähtää helpotuksesta. Pian tämä asia on historiaa. Kevät tuo uudet lempeät tuulet ja elämä hymyilee :) Laitan voimaannuttavaa energiaa sulle ja hänelle, kaikki kääntyy vielä teidän molempien parhaaksi <3
T. Taika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048686
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636449Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634337- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876