Olen tyttö ja bi. Eräällä samaa sukupuolta olevalla kaverillani on tunteita minua kohtaan ja minulla häntä kohtaan. Haluaisin seurustella hänen kanssaan,mutta vanhemmille kertominen pelottaa ja ahdistaa . Äitini voisi olla asian kanssa ihan ok,mutta isäni on todella homofobinen ja pelkään hylätyksi tulemista. Mitä pitäisi tehdä?
Vastaukset 2
- tvds
Ja minkähän ikäinen olet? Varmaankin about 15 ikäisenä ajattelee vielä paljon mitä vanhemmat ajattelevat, mutta et ole tuon ikäinen ikuisesti. Jos kerran miellät itsesi selkeästi bi:ksi niin siitä vaan! Tuosta kaveruudesta voi kehkeytyä ajan saatossa vaikka kuinka tärkeä suhde, kuka tietää. Jossain vaiheessa lähdet pois kotoa, ja teet itse omat valintasi elämässäsi. Älä anna homofobisen isäsi jarrutella itsesi nytkään yhtään, voi olla että hänkin vielä alkaa lieventämään näkemyksiään. Jos ei, niin se on hänen oma asiansa. Tämä on sinun elämäsi ja kyse on sinun henkilökohtaisesta onnestasi. Rohkeutta!
- tvds
En halua paljastaa ikääni,mutta olen aika nuori. Kiitos vastauksesta,ehkäpä nyt tiedän mitä teen. :)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556