Ymmärräthän että välitän ihan hirveästi

haluanvainhyvää

Pahalta tuntuu mut en voi muuta kuin peittää nämä helevetin vahvat tunteet kuitenkin kiitollisena että tunnen näin, te olette parasta mitä mun elämässä on sattunut vuosikausiin, toivon ettei tiet vielä eroa...

https://www.youtube.com/watch?v=lQY0bfB8UaY

19

2051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joutsenet.jäätyy

      Tämä kyllä kolahti. 💧Tuntuu niin pahalta ja tutultakin kun vertaan omaan tilanteeseen. Miksi joudut peittelemään tunteitasi?

      • jäätyviä

        Jos ihastuksen kohteeseen ei ole mahdollisuuksia niin silloin kaikkien kannalta järkevintä on peittää tunteensa.


      • Joutsenet.jäätyy

        Juuri näin. Se on järkevintä mutta sattuuuuuu.


      • jäätyviä

        Niinhän se sattuu. Tiedän sen, mutta jälkeenpäin on sentään selkärangallinen olo.


      • Joutsenet.jäätyy

        Mikä syy sinulla siihen ettei mahdollista, haluatko kertoa?


      • aasassaassa

        Se kohde ei halua mitään suhdetta, on tehnyt selväksi sen


      • jäätyviä
        Joutsenet.jäätyy kirjoitti:

        Mikä syy sinulla siihen ettei mahdollista, haluatko kertoa?

        Hän on varattu.


      • Vahvat_tunteetmyös
        jäätyviä kirjoitti:

        Hän on varattu.

        Tämäkin välittää eräästä ihan hirmuisesti.


      • jäätyviä
        Vahvat_tunteetmyös kirjoitti:

        Tämäkin välittää eräästä ihan hirmuisesti.

        Ei ole helppoa kun on tunteita varattua kohtaan. Ei tosin ole helppoa silloinkaan kun on tunteita jotain sinkkua kohtaan, mutta hän ei tunne samoin.


      • Mielessäpyörii

        Eikä sekään ole helppoa kun näin varattuna on vahvoja tunteita erästä sinkkua kohtaan. Hänen tunteistaan en tiedä, eikä niistä voi oikein kysyäkään, vaikka muuten jutellaan paljon.


      • jutellaanjoohiljasempiny
        Mielessäpyörii kirjoitti:

        Eikä sekään ole helppoa kun näin varattuna on vahvoja tunteita erästä sinkkua kohtaan. Hänen tunteistaan en tiedä, eikä niistä voi oikein kysyäkään, vaikka muuten jutellaan paljon.

        Mun tuurilla oot just se nainen johon rakastuin ja oot jo toisen ottanu, mutta mun mielestä et kyllä antanu minkaanlaista mahollisuuttakaan ja pakkien jälkeen sain kuvan että vähättelet ja luulit että oon kokematon naisten kanssa, itse miehenä ootan kuitenkin että nainen tulee ees vähän vastaan jos tunteita, eikä mitään epämäärästä josta ei voi lla varma että pitäs ajatukset lukea vaikka alusta asti meillä hyvä henkinen yhteys ja synkkas, näin siitä miten avoimesti j ajännittämättä juteltiin ja kerran ku meiät keskeytettiin sanoit että meni koko hetki pilalle, toki voin olla väärässäkin ja jos et tarkottanu vähätellä tai että sulla väärä kuva musta nii ymmärrän senkin, kuitenkin tuntuu että menetin sellasen rakkauden mitä en enää löydä, en ees pysty naista ettiin vaikka niin sanoin, huomasin että ei onnistu kun vieläkin vahvasti tunnen sua kohtaan.
        Ois vaan pitäny olla rohkeampi itekki vaan niinku kerroinkin että miksi oli menny luotto ihmisiin ja varsinkin naisiin niin aattelin että jos tunnet samoin niin ees vihjaisit niin selvästi että olisin sanonu että oon hulluna suhun ja vaikka suudellut sua hellästi ja kiihkeästi.

        Miks oot toisen ottanu jos sulla vahvoja tunteita toista kohtaan, miks et oo sille sinkulle sanonu suoraan, taitaa nt olla kahen ihmisen sydämet rikki pahasti jos siis olisit hän mutta tuskinpa oot.


    • Jokuvainolen

      Oletko kertonut tuon kuitenkin hänelle? Vai heille? Kirjoitit "te olette", teititteletkö vai puhutko useasta?

      • omastamieletätarpe

        Sitä voi vaikka olla lapsikin naisella ja olen kyllä reilu vuosi sitten avautunut en ehkä parhaalla mahollisella tavalla kun en kertonut tunteideni vahvuutta ja ne nyt on vahvistunut ja en viitsi enää sanoa koska haluaisin edes että meistä vois ystävät tulla vaikka toki se isoin toive olisi enemmän mutta aika varma ettei halua mitään sellasta vaikka välillä ollu tunne että ristiriitasesti käyttäytynyt hän mutta voi olla kuvitelmaakin vaikka yleensä mun vaistot on ollu oikeessa näissä asioissa ja tiedän myös että eräs asia voi kans vaikuttaa käytökseen että senkin takia olen varmaan väärässä.


      • JännääLuvassako

        Kyllä mä haluisin kuulla jos noin on. Terkuin lapsellinen nainen. Koskaan ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan.. intuitio harvoin pettää. ;)


    • Hnnnnnnnnn

      Miksi monikossa puhut?!

    • kovaulkokuori

      Tuli ihan tippa linssiin tosta kappaleesta... onneksi ei kukaan nähnyt.

    • Fghllhegn

      Aloittajan nimen alkukirjain?

    • TäytyyKyllä

      Sanoa näin vaimona, että kylmää ihan helvetisti ajatus siitä, että oma aviomies olisi täällä "kitisemässä" toisen naisen perään.
      Joten koittaisitte nyt vaan aviossa elävät miehet kerätä se rohkeus ja erota ihan suosiolla.
      Itse en sinkkunaisena edes pystyisi kunnioittamaan naimisissa olevaa miestä joka pettää. Saman kohtalon tulisin varmasti aikanani kokemaan minkä vaimo.....

      • taisvaakolahtaakateus

        Olen tämän ketjun aloittaja ja ihan kuule sinkku ja ihan oikeassa elämässä näemme ja ei ole kyllä naimisissa tuo nainen että mikä siinä on että jotenkin väännät tämän tollaseksi muiden kommenttien perusteella ja luulet tietäväsi mistä on kyse?
        En ole koskaan pettänyt enkä petä ja kuule ihan räkäkännissä myös on pitänyt se etten petä vaikka yritti eräs nainen vietellä aikoinaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe