Olen ollut koulussa 6 vuotta kiusattuna. Eikä se siihen lopu, ja opettajatkin huutaa mulle. Olisiko kiltti jotain juttua sanoo äidille ettei tarttis olla siellä kiusattuna? En haluais seittemää välkkää olla vaan nurkassa yksin, eikä mulla sisaruksiakaa oo.. 😖
Olen ollut koulussa 6 vuotta kiusattuna.
8
1763
Vastaukset
- Loppunu
Kyllä murkkuikä menee ohi ei opettajat sit enää huuda.
Hei LifeAdwise!
Oletko kertonut äidillesi millaista sinulla on koulussa? Se voi jo paljon auttaa että kerrot avoimesti mitä koulussa tapahtuu.
Apua voisi myös olla koulun kuraattorista, jolle voi aina mennä tällaisissa asioissa juttelemaan. Koulukiusaamista ei tarvitse hyväksyä, kannustan rohkeasti ottamaan asian esille!
Kovasti tsemppiä, toivoo Api Ylä-Savon Saappaasta- homonpylly
mitä jos mun äiti on kuollu
- Pekka1968homo
Koulukiusaaminen tulee hyväksyä koska minun aikanani se vain valmisti minut mieheksi nykyään minä hakkaan kaikki jos muinua kehtaa haukkua
Terveisin 50 vuotias mies Vantaalta
- peliseis
Ei missään tapauksessa pidä alistua koulukiusaamiseen. Siitä on tehtävä loppu tavalla tai toisella. Kiusattu ei ole kusipää vaan ne kiusaajat.
- viisasaikuinenneuvoo1600
Minuakin kiusattiin aikoinaan koulussa, enkä koskaan uskaltanut kertoa siitä vanhemmilleni tai opettajille, koska asiaa pidettiin häpeällisenä "kantelemisena". Nyt kun jälkeenpäin mietin, niin todellakin olisi pitänyt kertoa kiusaamisesta kaikille aikuisille, varmasti olisi kiusaaminen loppunut jossain vaiheessa. Silloin hävetti että olin kiusattu, vaikka oikeasti kiusaajien olisi pitänyt hävetä!
- teleskooppipamppuu
Voisit jo pikkasen pistää vastaan ennen kun sun yliopisto-opinnot loppuu.kuusi vuotta kiusattu ja olet jotain 27 joten etköhän ryhdistäydy
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731