Olen ollut koulussa 6 vuotta kiusattuna.

LifeAdwise

Olen ollut koulussa 6 vuotta kiusattuna. Eikä se siihen lopu, ja opettajatkin huutaa mulle. Olisiko kiltti jotain juttua sanoo äidille ettei tarttis olla siellä kiusattuna? En haluais seittemää välkkää olla vaan nurkassa yksin, eikä mulla sisaruksiakaa oo.. 😖

8

1680

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppunu

      Kyllä murkkuikä menee ohi ei opettajat sit enää huuda.

    • Hei LifeAdwise!
      Oletko kertonut äidillesi millaista sinulla on koulussa? Se voi jo paljon auttaa että kerrot avoimesti mitä koulussa tapahtuu.
      Apua voisi myös olla koulun kuraattorista, jolle voi aina mennä tällaisissa asioissa juttelemaan. Koulukiusaamista ei tarvitse hyväksyä, kannustan rohkeasti ottamaan asian esille!
      Kovasti tsemppiä, toivoo Api Ylä-Savon Saappaasta

      • homonpylly

        mitä jos mun äiti on kuollu


      • Pekka1968homo

        Koulukiusaaminen tulee hyväksyä koska minun aikanani se vain valmisti minut mieheksi nykyään minä hakkaan kaikki jos muinua kehtaa haukkua
        Terveisin 50 vuotias mies Vantaalta


    • peliseis

      Ei missään tapauksessa pidä alistua koulukiusaamiseen. Siitä on tehtävä loppu tavalla tai toisella. Kiusattu ei ole kusipää vaan ne kiusaajat.

    • viisasaikuinenneuvoo1600

      Minuakin kiusattiin aikoinaan koulussa, enkä koskaan uskaltanut kertoa siitä vanhemmilleni tai opettajille, koska asiaa pidettiin häpeällisenä "kantelemisena". Nyt kun jälkeenpäin mietin, niin todellakin olisi pitänyt kertoa kiusaamisesta kaikille aikuisille, varmasti olisi kiusaaminen loppunut jossain vaiheessa. Silloin hävetti että olin kiusattu, vaikka oikeasti kiusaajien olisi pitänyt hävetä!

    • teleskooppipamppuu

      Voisit jo pikkasen pistää vastaan ennen kun sun yliopisto-opinnot loppuu.kuusi vuotta kiusattu ja olet jotain 27 joten etköhän ryhdistäydy

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe