Olen ollut koulussa 6 vuotta kiusattuna.

Olen ollut koulussa 6 vuotta kiusattuna. Eikä se siihen lopu, ja opettajatkin huutaa mulle. Olisiko kiltti jotain juttua sanoo äidille ettei tarttis olla siellä kiusattuna? En haluais seittemää välkkää olla vaan nurkassa yksin, eikä mulla sisaruksiakaa oo.. 😖
Ilmoita

Kyllä murkkuikä menee ohi ei opettajat sit enää huuda.
Ilmoita
Hei LifeAdwise!
Oletko kertonut äidillesi millaista sinulla on koulussa? Se voi jo paljon auttaa että kerrot avoimesti mitä koulussa tapahtuu.
Apua voisi myös olla koulun kuraattorista, jolle voi aina mennä tällaisissa asioissa juttelemaan. Koulukiusaamista ei tarvitse hyväksyä, kannustan rohkeasti ottamaan asian esille!
Kovasti tsemppiä, toivoo Api Ylä-Savon Saappaasta
2 VASTAUSTA:
mitä jos mun äiti on kuollu
Koulukiusaaminen tulee hyväksyä koska minun aikanani se vain valmisti minut mieheksi nykyään minä hakkaan kaikki jos muinua kehtaa haukkua
Terveisin 50 vuotias mies Vantaalta
+Lisää kommentti
Ei missään tapauksessa pidä alistua koulukiusaamiseen. Siitä on tehtävä loppu tavalla tai toisella. Kiusattu ei ole kusipää vaan ne kiusaajat.
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Minuakin kiusattiin aikoinaan koulussa, enkä koskaan uskaltanut kertoa siitä vanhemmilleni tai opettajille, koska asiaa pidettiin häpeällisenä "kantelemisena". Nyt kun jälkeenpäin mietin, niin todellakin olisi pitänyt kertoa kiusaamisesta kaikille aikuisille, varmasti olisi kiusaaminen loppunut jossain vaiheessa. Silloin hävetti että olin kiusattu, vaikka oikeasti kiusaajien olisi pitänyt hävetä!
Ilmoita
Voisit jo pikkasen pistää vastaan ennen kun sun yliopisto-opinnot loppuu.kuusi vuotta kiusattu ja olet jotain 27 joten etköhän ryhdistäydy
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Olen ollut koulussa 6 vuotta kiusattuna.

Olen ollut koulussa 6 vuotta kiusattuna. Eikä se siihen lopu, ja opettajatkin huutaa mulle. Olisiko kiltti jotain juttua sanoo äidille ettei tarttis olla siellä kiusattuna? En haluais seittemää välkkää olla vaan nurkassa yksin, eikä mulla sisaruksiakaa oo.. 😖

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta