Mun lintsaamis vinkki on että jos sun vanhemmat on jo lähteny töihin ja koulu on kaukana kotoa ja meet jollain kyydillä ja odotat kotona tai lähdet kävelemään vaikka sinne bysäkille tosi hitaasti niin että se kyyti ehtii mennä ja soitat vanhemmalle että myöhästyin kyydistä ja sitten ne ei voi viedä sua koululle kun ovat töissä ja sitten joudut menemään kotiin toimii ainakin mulla
T: 14v
Lintsaaminen/yläaste
14vtyttööö
1
60
Vastaukset
Aika "hyvä" suoritus, kokonainen viesti - ja vieläpä pitkähkö sellainen - ilman yhtään välimerkkiä. Jos et lintsaisi, niin oppisit ehkä niiden käytön ja myös yhdyssanat paremmin.
Lintsaamisesta kärsii ainoastaan lintsaaja itse. Ei sen tajuamisen pitäisi kovin suuri ponnistus olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892036
- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231320Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271271- 661192
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3361017- 85929
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53858- 121777
- 82766