saunassa

isäpuoli

Minulla on pieni ongelma.Avovaimoni 16-vuotias tyttö tunkee meidän kanssamme saunaan.Koen tilanteen vähintäänkin kiusalliseksi.
Hän on jo täysin aikuisen naisen muodoissa ja nyt viime lauantaina huomasin,että hän oli ajellut karvansakin pois.Enhän minä silmiäni kiinnikään voi pitää.Olen huomauttanut vaimoani asiasta,mutta hän ei asiaan ole puuttunut.
Onko muilla samoja ongelmia.

19

8047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväksy lapseksi!

      Hän ei käsitä sitä ettet ole se oikea isä. Lapset helposti omaksuu isäksi sen jonka kanssa kasvaa ja eivät tulee ajatuksiin, ettei hän saa olla se oikea biol. isä.

      Lapset ihan luonnollisesti esittävät miehiä kohtaan joiden kanssa he kasvaavat samoja vaatimuksia ja odotuksia kuin biologisiin isiin.

      Sun on häneen suhtaututtava kuin omaan biologiseen tyttöön ja kunnioitettava sitä että hän ihan oikeasti pitää sinua sen oikeana isänä.

      Rakasta ja suojele häntä kuin oma lasta! Hän on omaksunut sut isäksi. Lapsilla on vaikea käsitä, ettei hän ole nyt se oikea biologinen vaikkapa tietää totuuden.

      Lapsen oma isä voi olla jotakin pakkotapaamista, joulupukkia, mutta ei sitä oikeata isää hänelle.

      • Nuori äiti

        pitää opettaa tuon ikäiselle tytölle,mikä on sopivaa ja mikä ei.Itse en käynyt saunassa oman isäni kanssa kun karvat ja rinnat alkoivat kasvaa ja kun kuukautiset alkoivat.

        Muistaakseni olin tuolloin 12-13-vuotias.Isäni oli hienotunteinen ja itsekin piti pyyhettä yllään,eikä enää kekkuloinutkaan alsti(niinkuin silloin kun olin pieni)

        Tuskinpa tyttö menee uimahalliinkaan miesten puolelle,vai mitä?

        Luulisi sen ikäisen jo ymmärtävän,että isän oli se sitten biologinen tai ei,EI käydä samaan aikaan saunassa alasti.

        Huh,huh.


      • nakuilija
        Nuori äiti kirjoitti:

        pitää opettaa tuon ikäiselle tytölle,mikä on sopivaa ja mikä ei.Itse en käynyt saunassa oman isäni kanssa kun karvat ja rinnat alkoivat kasvaa ja kun kuukautiset alkoivat.

        Muistaakseni olin tuolloin 12-13-vuotias.Isäni oli hienotunteinen ja itsekin piti pyyhettä yllään,eikä enää kekkuloinutkaan alsti(niinkuin silloin kun olin pieni)

        Tuskinpa tyttö menee uimahalliinkaan miesten puolelle,vai mitä?

        Luulisi sen ikäisen jo ymmärtävän,että isän oli se sitten biologinen tai ei,EI käydä samaan aikaan saunassa alasti.

        Huh,huh.

        Olet varmaan alkanut piiloutua eri huoneisiin jos vaihdat vaatteita tai esiinnyt pikkutopissa ja minihameessa kesäisin?
        Jos sinulla on mies, et varmaankaan käy hänenkään kanssaan saunassa?.. vai mikä tekee tilanteesta erilaisen? Etkö rakasta/kunnioita/hyväksy isääsi mutta miestäsi kyllä?

        Uimahalli lienee eri juttu. Perheenjäsenet sentään asuvat samassa kämpässä ja viettävät paljon aikaa kotona yhtä aikaa, tuntevat toisensa. Sama kuin perustelisit, että eihän kukaan kauppaankaan alasti lähde!


      • Nimetön..
        Nuori äiti kirjoitti:

        pitää opettaa tuon ikäiselle tytölle,mikä on sopivaa ja mikä ei.Itse en käynyt saunassa oman isäni kanssa kun karvat ja rinnat alkoivat kasvaa ja kun kuukautiset alkoivat.

        Muistaakseni olin tuolloin 12-13-vuotias.Isäni oli hienotunteinen ja itsekin piti pyyhettä yllään,eikä enää kekkuloinutkaan alsti(niinkuin silloin kun olin pieni)

        Tuskinpa tyttö menee uimahalliinkaan miesten puolelle,vai mitä?

        Luulisi sen ikäisen jo ymmärtävän,että isän oli se sitten biologinen tai ei,EI käydä samaan aikaan saunassa alasti.

        Huh,huh.

        Mä olen ihan pienestä pitäen käynyt isäni kanssa saunassa. Ei mulle ole koskaan käynyt mielessäkään etten voisi samaan aikaan mennä.. Olen kyllä muidenkin miesten kanssa ollut saunassa ihan alasti. Siis vaikkei ollut poikakaveri eikä sukulainen. En ymmärrä että mitä ihmeellistä siinä on? Kerro nyt mulle kun sä et kerran voi mennä!!!


      • saunoja
        Nimetön.. kirjoitti:

        Mä olen ihan pienestä pitäen käynyt isäni kanssa saunassa. Ei mulle ole koskaan käynyt mielessäkään etten voisi samaan aikaan mennä.. Olen kyllä muidenkin miesten kanssa ollut saunassa ihan alasti. Siis vaikkei ollut poikakaveri eikä sukulainen. En ymmärrä että mitä ihmeellistä siinä on? Kerro nyt mulle kun sä et kerran voi mennä!!!

        Meidän perheessä on neljä tyttöä/naista ikähaarukalla 15-21v. ja käymme todellakin isämme kanssa saunassa. En tajua mitä pahaa siinä on. Isämme kyllä kekkuloi ilman vaatteita edelleenkin ja niin me muutkin joskus, eikä kukana koe sitä mitenkään ongelmallisena.

        Mutta kaverini oli eteläisellä pallonpuoliskolla vaihto-oppilaana ja sanoi että 5v. vuotias tyttö ei voinut vanhempien edessä vaihtaa paitaa.


      • Pöh.
        Nuori äiti kirjoitti:

        pitää opettaa tuon ikäiselle tytölle,mikä on sopivaa ja mikä ei.Itse en käynyt saunassa oman isäni kanssa kun karvat ja rinnat alkoivat kasvaa ja kun kuukautiset alkoivat.

        Muistaakseni olin tuolloin 12-13-vuotias.Isäni oli hienotunteinen ja itsekin piti pyyhettä yllään,eikä enää kekkuloinutkaan alsti(niinkuin silloin kun olin pieni)

        Tuskinpa tyttö menee uimahalliinkaan miesten puolelle,vai mitä?

        Luulisi sen ikäisen jo ymmärtävän,että isän oli se sitten biologinen tai ei,EI käydä samaan aikaan saunassa alasti.

        Huh,huh.

        Semmosesta peittelystähän sellanen olo tulee, että isä (tai isäpuoli) katseleekin tytärtä "sillä silmällä" pedofiilisti. Jos alastomuus on luonnollista perheen kesken, se kertoo ettei perheessä myöskään ole kummallisia seksuaalisia jännitteitä.


    • N19v

      En asu enää kotona, mutta en mitenkään epäröi esim. vaihtaa paitaa tai housuja tms. kekkuloida vähissä vaatteissa vaikka isäni olisikin paikalla. Saunassa olin hänen kanssaan viimeksi 18-vuotiaana kun asuin vielä kotona. Mitä epänormaalia siinä on? Käyn aviomiehenikin kanssa alasti saunassa.

      Oli isäni biologinen tai ei, jos häntä isänä pidän, tottakai menen saunaankin hänen kanssaan! Eri asia sitten sedät yms. ei-läheiset sukulaiset joiden kanssa ei elä saman katon alla jokapäiväistä elämää.

      Sinuna pitäisin hienona, että tyttö hyväksyy sinut "isänkorvikkeeksi" noinkin hyvin, olisit ylpeä! Ei sinun tarvitse tuijotella hänen muotojaan tai alapäätään, mutta ei mitenkään vältelläkään sinne suuntaan katsomista.

    • äiti

      Oletteko olleet avovaimosi kanssa jo kauankin yhdessä? ajattelin vaan että onko tytär asunut kanssasi jo pienestä pitäen, vai onko hän nyt vasta 16 vuotiaana tullut äitinsä kanssa perheeksesi? Huh!Olipa vaikea kirjoittaa asiaa, toivottavasti löysitte punaisenlangan:-)
      Voisiko tyttö yrittää saada huomiota tietoisesti näyttäytymällä alasti sinun edessäsi. Tuossa iässä nuori tyttö on omasta mielestään jo aikuinen nainen mutta toisaalta hyvin haavoittuvainen. Sinulla on todella ongelma jos avovaimosi ei edes halua nähdä asiaa sinun kannaltasi.

      • Nuori äiti

        Olenkohan vanhanaikainen vai miksi jokainen puolustelee saunaan menoa?

        En häpeä olla alsti mieheni kanssa,enkä myöskään yleisissä esim.uimahalliissa naisten puolella.Kuitenkin ei ole sopivaa tuon ikäisen tytön käydä saunassa miesten kanssa.

        16-vuotias on JO NAINEN ja on kyseessä oma isä tai isäpuoli,asiaa ei muuta se,että hän on "VAAN ISÄ".

        Alkuperäinen kirjoittaja koki asian mielttään vaivaavaksi ja minä itse pidän todella naurettavana tuollaista toimintaa.Kun minun poikani kasvaa(sitten monen monen vuoden päästä) siihen ikään,ettei enää kehdata tulla äidin kanssa saunaan,en todellakaan aio väkisin mennä sinne lauteille.

        Te äidit,ettekö osaa ajatella miestenne kannalta asiaa? Jonkinlainen häveliäisyys täytyy olla.

        Kommentoisin vielä asiaa jossa joku puhui että kesällä ollaan minihameessa ja pikkutopissa...SE ON ERI ASIA KUIN OLLA SAUNASSA ALASTI MIEHEN KANSSA(jonkun muun kuin poikakaverin tai oman miehen)

        Ja sitten ihmetellään miksi useimmiten raiskaaja löytyykin lähisukulaisesta...


    • carita

      Kyllä minunkin mieheni lapset käyvät saunassa meidän kanssa. Tyttö 14-vuotias ja poika 16-vuotias. Jos he tulevat niin saavat tulla. Jos eivät halua, niin sitten eivät tule.
      He selvästi tuntevat että minä kuulun perheeseen (olen ollut heidän elämässään kun he olivat ala-aste ikäisiä).
      Jos siltä tuntuu että siinä olisi jotain epänormaalia niin sitten itse voit käydä saunassa vaikka äidin ja tyttären jälkeen jos asia kerta sinua vaivaa (ja varsinkin jos tuijottelet tyttären ala-päähän, niin ehkä todellakin on parempi että menet eri aikaan saunaan kuin naiset).

    • Jamppa

      Ajatteletko tuota muodokasta posliinipimua koskaan kun rakastelet avovaimosi kanssa? Jos ajattelet ei siinä ole mitään pahaa tai epänormaalia... tyttöhän ei ole sinulle mitään sukua ja jo "laillisessa" iässä ;-) Ei sitä tiedä mitä te vielä ehditte yhdessä kokea... mutta se on sitten vain sinun ja tämän tytön välinen asia ;-))

      • jeppe34

        On siinä pahaa, ja on siinä epänormaalia. Sillä, että avovaimon tyttö ei ole mitään sukua, voisi perustella vaikka sitä, että nussii myös anoppiaan tai ketä tahansa, joka ei ole suoraan "omaa" sukua.

        On helvetin typerää edes leikillään esittää tuollaista paskaa ja suurin piirtein kehottaa naimaan tytärpuoltaan. NORMAALI ihminen tuntee luonnostaan seksuaalista vastenmielisyyttä automaattisesti myös puolison sukulaisia (etenkin lapsia) kohtaan.

        Ja erittäin sairaaksi tilanne muuttuu viimeistään siinä vaiheessa, jos alkup. kirjoittaja ja vaimonsa saavat yhteisen lapsen. Alkup. kirjoittajan lapsesta ei varmasti ole kovin hauska ajatella, että faija on nussinut hänen siskoaan.

        Ellei alkup. kirjoittaja kykene pitämään vehkeitään housussa tai ajatuksiaan kurissa ko. tytön suhteen, niin suosittelen muuttoa muualle.

        Tämä ihan kaikessa ystävyydessä.


      • Jamppa
        jeppe34 kirjoitti:

        On siinä pahaa, ja on siinä epänormaalia. Sillä, että avovaimon tyttö ei ole mitään sukua, voisi perustella vaikka sitä, että nussii myös anoppiaan tai ketä tahansa, joka ei ole suoraan "omaa" sukua.

        On helvetin typerää edes leikillään esittää tuollaista paskaa ja suurin piirtein kehottaa naimaan tytärpuoltaan. NORMAALI ihminen tuntee luonnostaan seksuaalista vastenmielisyyttä automaattisesti myös puolison sukulaisia (etenkin lapsia) kohtaan.

        Ja erittäin sairaaksi tilanne muuttuu viimeistään siinä vaiheessa, jos alkup. kirjoittaja ja vaimonsa saavat yhteisen lapsen. Alkup. kirjoittajan lapsesta ei varmasti ole kovin hauska ajatella, että faija on nussinut hänen siskoaan.

        Ellei alkup. kirjoittaja kykene pitämään vehkeitään housussa tai ajatuksiaan kurissa ko. tytön suhteen, niin suosittelen muuttoa muualle.

        Tämä ihan kaikessa ystävyydessä.

        Eiköhän tuo alkuperäinen oo täysverinen provo, kuten myös minun vastaukseni. Hyvä provo kylläkin... tuo voisi olla aivan tottakin mutta rivien välistä paistaa läpi tarkoitushakuisuus. Täällä foorumeilla pitää olla tiettyä "silmää" erottaa provot ja todet... :-))


      • forrester ritke
        jeppe34 kirjoitti:

        On siinä pahaa, ja on siinä epänormaalia. Sillä, että avovaimon tyttö ei ole mitään sukua, voisi perustella vaikka sitä, että nussii myös anoppiaan tai ketä tahansa, joka ei ole suoraan "omaa" sukua.

        On helvetin typerää edes leikillään esittää tuollaista paskaa ja suurin piirtein kehottaa naimaan tytärpuoltaan. NORMAALI ihminen tuntee luonnostaan seksuaalista vastenmielisyyttä automaattisesti myös puolison sukulaisia (etenkin lapsia) kohtaan.

        Ja erittäin sairaaksi tilanne muuttuu viimeistään siinä vaiheessa, jos alkup. kirjoittaja ja vaimonsa saavat yhteisen lapsen. Alkup. kirjoittajan lapsesta ei varmasti ole kovin hauska ajatella, että faija on nussinut hänen siskoaan.

        Ellei alkup. kirjoittaja kykene pitämään vehkeitään housussa tai ajatuksiaan kurissa ko. tytön suhteen, niin suosittelen muuttoa muualle.

        Tämä ihan kaikessa ystävyydessä.

        Entä jos ex-vaimon tytär?


    • Xyz

      ...osoittaa miten erilaisista taustoista me kukin olemme kasvaneet. Toisissa perheissä alastomuus on luonnollinen asia, toisissa taas häveliäisyys on hyvyyden mitta.
      Ymmärrän kysyjän tilanteen sellaisena, että jollei hänellä ole aikaisemmin ollut tytärtä, niin tuollaisen 16 vuotiaan tyttären saaminen yht'äkkiä on aikamoinen kokemus ja siihen totuttautuminen vie aikaa. Nuorten käsitykset sopivuudesta ovat tänä päivänä jo niin liberaaleja, että ehkä tytön mielestä alastomana esiintymisessä ei ole mitään outoa. Voihan myös olla niin, että tyttö hakee 'luvallisesti' uuden isäpuolensa hyväksymistä itselleen, omalle keholleen.
      Toivon, että toistuvat saunassakäynnit viilentävät tunteita vähitellen ja toisaalta iän karttuessa kyllä tulee tytölle vaihe, jossa hän varmasti tulee siirtymään eri saunavuoroon.
      On ikävää nähdä, että kaikki hiukan herkempiä ja vaikeampia asioita koskevat kysymykset nähdään nykyisin provoiluna.

    • Saunoja

      Puppuahan tuo alkuperäinen juttu on.

      Itselläni on 14 ja 16 ikäset tytöt ja samaan saunaan on aina hyvin mahduttu. Tavalliselle isälle lapset on kuitenkin aina samoja kävelemään opettelevia taaperoita vaikka tissit ja karvat olisikin.

      Yhteissaunominen loppuu varmaan sitte kun kyllästyvät katselemaan keski-ikäistä ja lievästi kaljamahaista isäänsä alastomana mutta se on heidän asiansa. Jos omia ukkojaan ja muksujaan tuovat niin sitten en mene.

    • Anonyymi

      Minun tytärpuoli Satu ei käynyt vuosiin saunassa yhtäaikaa mutt noin 14v niin tuli vain saunaan kysymättä ja usein niin että vaimo tuli pois kun oli niin kuuma, kerrostalon sauna aika on lyhyt sitä vaimo selitti. Olin lauteilla, seljällään kun tyttö tuli sisään yritin nousta sanoi älä nouse ja tuli lauteiden päähän jalkojeni väliin istumaan jalat koukussa niin että jalat leviälle mun jala kiinni pyllyssä. Minulla oli niska tuki puinen näin pilluun hyvästi. Laski kädet sivulle että näin nätit rinnat.
      Kalu alkoi nousta katsoi vain sitä, kohta se oli täysin kovana. otin kädellä kiinni ja liikutin sievästi.
      Satu katsoi ja puristeli nännejä ja laittoi kaden pilluun hieroi sievästi, katsoi ei puhunut mitään. Tuntui hullulta kalu meinasi räjähtää nostelin pyllyä kun teki niin hyvää siinä vaiheessa Satu huokaili jo kunnolla kasi vispasi siirtyi lähemmäs polvien kohdalle katsoi kalua ja välillä oli silmät kiinni, tei mkunnon liikettä ja puristin Spermaa lensi tytön naamalle ja rinnoille sai orgasmin pitkä hiljaine huuto ja tärinä.
      Pesin tytön tukan ja naaman ja rinnat, vieläkään ei paljon puhuttu, otti kalusta kiinni silloin kuiskasi tämän halusin nähda kunnolla mutta nämä orgasmit oli ihanaa tosi ihanaa ja laskeutui käytti suussa, isak en si kerralla sitten.
      Kotona jos tyttö makaa sohvalla ja tulen nostaa vaan päätä laskee alas jos vaimo ei lähellä puristaa kalusta joskus pitää vaan kättä puristuksissa ja katsoo televisiota.

    • Anonyymi

      Tytäspuoleni 16 on alkanut käydä teko syillä pesuhuoneessa kun olen saunassa, saattaa käydä kysymässä jotain jotavanpäiväistä että näkee minut alasti.
      Kulkee paljon paljastavammin kun äitinsä ei ole kotona, saattaa olla vain stringit ja liivit kun käy pesuhuoneessa. Aloin antaa katseltavaa, kun laitoin vaatteita ovi auki näkee puoli seisovan kalun tai olen pelkkä pyyhe päällä olohuoneessa suihkun jälkeen istun silloin noja tuolissa tai sohvalla ja tyttö näkee pyyhkeen alle.
      Muutos tuli kun olin yksin kotona kävin saunassa ja istuin sohvalla alasti join viskiä, kuulin ovi kävi vaimo se ainakaan ei ole on kaverillaan. Katsoin ovelle päin Sonja mitä sinä täällä sanoi oli paska bileet, ei ollut pyyhettä ei mitään lähellä Sonja katsoi ja nauroi onko sulla naku bileet ja meni huoneeseensa. Menin saunaan Sonja huuteli ethän suuttunut huusin tulesaunaan Sonja tuli heti, kysyin miksi olet usein melko alasti oli hiljaa haluan tietää olenko kaunis ei muuta, otin olkapäästä kiinni sanoin se vaikuttaa näin vanhaan mieheen, kuiskas haluan myös nähdä tämän ja koski.
      Sanoi saat nähdä, kalu nousi nopeaan Sonja katsoi läheltä silmiin ethän kerro äidille ja kosketti huokaisi kaikki kertoo hurjia juttuja onkohan nähneet oikeaa tämä on .
      Koskeeko äiti usein sanoin koskee ja imee nuolee, Sonja katsoi kalua sanoi valehtelet. Kysyin miltä tuntuu sanoi haluttaa katsoin Sonjaa nauroi haluttaa koskea sanoin koske jos minä saan koskea otti heti käteen tiesin haluaa että kosken sitä.
      Sonja kosketteli ja liikutti kättään vilkaisi nopeasti näinkö on ihanan lämmin sanoin maista nyt katsoi lähempää ja sitten maistoi ja maistoin alkoi imemään topuuttelin älä pitkään nousi ja katsoi silmiin haluan että lentää ja jatkoi tuntui että ratkean sitten lensi kiljahti luoja kun tulee maisteli sitten kalun päästä vähän jännän makuista.Pestiin ja mentiin olohuoneeseen alastiSonja kysyi onko varma että äiti ei tule. Tuli viereen sanoi seon valtava olen kokeilu kaikkea , kysyin et ole neitsyt kun olet kokeillut vaikka mitä katsoi surullisena en ole. kuiskain haluatko kokeilla, Sonja hyppäsi syliin haluan ja haluan kokea kaiken. Tönsin sonjan pois sohvalle nousin kalu kovana Snja levitti jalat laskeuduin ja aloin nuolemaan huokasi luulin että haluat voi luoja iskäää saat tuntuu tuntuu ihanalta otin jalat ylös Sonja sai orgasmin vapisi ja kiljahteli veti ylös suuteli nauroi maistuu pillulle olet ihan samalla laitoin kalua pillulle Sonja katsoi nyt saan painoin sievästi kuiski ihanaa luoja kun on iso liikun vähä aikaa sanoi ei pitkään painoi pyllystä et kyllä ota pois olet ensimmäinen haetaan huommenna pillerit suutelin nännejä kuiskas olen kuin hutsu ihanaa olla Sonja tuli toisen kerran huusi et lopeta pani ja tuntui että tulen en voinut ja halunnut lopetaa laukesin tuntui että pillu imee kaiken kävi niin jännittyneenä.
      Sonja jäi siihen sanoin haen paperia.
      Otettiin viskiä vedellä laimennettuna että Sonja voi juoda. Sonja kuiskas kainalossa se oli ihanaa nyt tiedän miltä oikea tuntuu nauroi haluan lisää.
      Makuuhuoneessa Sonja imi hartaasti sanoin käänny eii kai voi hurjaa ja istui huulille katsoin pienet punaiset huulet laskeutu päälle kohta painoi kunnolla pilluaan tunsin kosteat huulet imutus loppui nautti nousi ja kääntyi ohjasin nopeaan sisään painoi kokonaan sisään ja piti siinä suuteli en saa tätä tarpeeksi tuntuu että en tiedä ja liikkui painelin pakaroista rakasteltii aika pitkään Sonja vapisi välillä ptäen syvällä kun laukesin kuiskas tunsin ihanasti miten tulit. Kääntyi makuulle huomasin nukahti tunteesta ja vikistä.
      Heräsin aamu yöllä pissalle tulin takaisin ja katsoin naisellinen pylly, otin öljyä vaimon laatikosta voitelin kalun kunnolla menin ja levitin haarat Sonja heräsi tönnyin sisään kuiskas miten noin liukas kuiskasin öljyä pylly nousi ja jalat leveni kuiskas ihanaa olen aivan sinun painelin kunnolla oli mahtavaa panna tiukkaa kosteaa naista välillä pitää pohjassa ja tuntea vapina kun laukesin sonja huusi patjaa vasten. Menin keittiöön ja laitoin kahvia ja sämpylää Sanoin soitan äidille,
      Vastasi oli hiljaista sanoin eikö lapset ole heränneet vastasi hiljaisena ei ei vielä kuulin jotain huokailua kysyin suoraan saatko vierasta, een miten niin soitin et ole siellä missä pitäs sanoi sovitaanko että kerron kun tulen, kysyin saitko kunnolla oli hiljaa ja kuiskas sain ethän suutu sanoin en kulta nauti puoleen päivään siihenhän huone on, kysyin mitä nyt tekee kuiskas nuolee kysyin onko nuori vastas tosi nuori sanoin hei soita niin haen päivällä otin viskiä vaimo sanoi rakas rakastan sinua.
      Soja katsoi meni pöydän alle tuli ja imi kalu oli pieni piti suussa alkoi veri heti kiertää odotti että kasvaa kun oli täysi tuli kolistellen ja istui syliin kuiskas onko aikaa sanoin on ohjasin sisään ajattelin vaimo saa nuorta kalua.
      Otin työä kunnolla imin nännejä Sonja kysyi miten noin hurjana sanoin äitisi nai nuorta poikaa, Sonja tuli hurjaksi äiti nai keinui ja suuteli sanoi ihanaa saan sinulta olet hyvä naurettiin sanoin tulen halasi tule tule

      • Anonyymi

        Päivällä käytiin apteekissa ja sanoin mennään syömään tiesin missä vaimo voi olla istuttiin syömässä ihan perällä, vaimo tuli nuoreen pojan kanssa nauroi iloisesti istuvat syömään.
        Sonja katsoi tunnen tuon pojan on kiva, ei olisi uskonut että äiti sanoin ei tuomita oltiinhan mekin ja miksi kummallakin halutti, Sonja nauroi ja haluttaa lisää annetaan niiden lähteä ensin.
        Vaimo kävi tiskillä ei maksanut nauraen lähtivät hissille tiesin otti lisä aikaa.
        Soitin oletkolähdössä kuiskas en vielä sanoin anna sitten vielä takaa kuvittelen täällä kuinka pyllistät jalat leviällä vaimo kuiskas olet rakas ja annan.
        Kotona illalla vaimo kertoi oli tavannut baarissa ja siitä lähti, kuiskas pantiin kaikissa asennoissa kosketin sievästi halusi heti kietoi jalat kuiskas saanko tavata joskus sanoin saat enkin narttu vaimo kstui heti lisää haluatko etä annan kun narttu olet ihana.
        Vaimo kävi noin joka toinen kuukausi ja me oltiin Sonjan kanssa i äiti ja tyttö yhtä antavia.
        Meni kuukausia Sonja tuli kaverin kanssa vaimo häkeltyi se oli sama poika poika oli varuillaan, lähdettiin sonjan kanssa kauppaan autossa Sonja nauroi olis kiva kuunnella mitä puhuvat. Tultiin takaisin molemmat oli toisilleen ystävällisiä,
        Kun Sonja lähti ja oltiin kahden sängyssä vaimo lääriyty kiinni ja nousi naimaan, sanoin Sonjan kaveri oli kiva vaimo vastas varmaankin ja jakoi kiimasena, kysyin voisitko naida sitä katsoi vähän aikaa alas sanoi voisin onhan nuori ja kostui kunnolla kuiskas anna sinä vaimo laukesi nopeaan mutta jatkoi kuiskas ruiski sisään se on ihanaa laukesin hurjana sisään.

        Kun sonja kertoi että ei tapaa enää sitä. Vaimo muutaman päivän päästä ilmoitti käyn kaverilla. Sonja kertoi että se tapaa naista joka haluaa vain panna.
        Pidettiin Sonjan kanssa hauskaa aamuun asti. Kun vaimo tuli kertoi ei enää koskaan halsin oliko se tässä vaimo sanoi oli.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe