Golf on aina mittapuu

ikuinen_golfisti

Luokkansa ykkönen aina, ja myös isojen premiumkuskien valinta jos haluavat jostain syystä pienemmän ja näppärämmän auton. Entäpä entiset Top Gear-ohjelman juontajat ennenkaikkea Jeremy Clarkson? Clarksonille ei todellakaan kelpaa autona mikä tahansa, kovat vaatimukset koska herralla on ollut tallissaan omia Ferrareita, Porscheja ja AMG-Mersuja jne. Mies on aina kehunut Golfia ja nautiskellut sen GTI:stä.

Jos Golf kelpaa koville automiehille, sen täytyy olla huippuauto. Ja Golf on. Golfisti vaihtaa auton aina määrävälein uuteen samanmerkkiseen. Aina kun Golfista joutuu istahtamaan johonkin toisenmerkkiseen autoon tulee huono fiilis ja jotkut kaukoitämerkit tuovat kauhun tunteen. On mahtavaa taas istahtaa Golfiin ja lähteä nauttimaan ajosta.

Kateelliset ovat käynnistäneet VW-parjauskampanjoita, mutta kuinkas on käynyt? VW:n myynti nousee kaikkialla kohisten. Paras voittaa aina.

11

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansan.vaunu

      Golf on ihan hyvä auto ajaa niin kauan kun kestää, ehkäpä jopa ensimmäiseen huoltoon asti ongelmitta jos oikein hyvä tuuri sattuu. Ei voida puhua mistään premiumista, koska kyse on nimensä mukaan vain kansanvaunusta tavalliselle kansalaiselle, jolla ei ole varaa parempaan!

    • parempi.kuin.muut

      En minäkään laske Golfia premium-autoksi vaikka minulla on nyt kolmas Golf menossa. Aivan helvetin pätevä yleisauto, mutta ei premiumia. Jos haluaa saman auton premiumina niin sitten kannattaa ostaa A3.
      Joka tapauksessa Golf on lyömätön C-segmentissä jota myös Golf-luokaksi nimitetään. Se kertoo paljon siitä millaista arvostusta Golf nauttii kaikkien asiantuntijoiden silmissä. Golf on valittu vuoden parhaaksi autoksi kaikki luokat mukaanlukien jossain kohtaa historiaansa varmaan jokaisessa maailman maassa. Mukaanlukien Japani, joka yleensä valitsee vain kotimaisia tuotteita.

      Golf oikeastaan on luonut kaksi uutta autoluokkaa. Perus-Golfin lisäksi Golf GTI aloitti koko "hot hatch"-konseptin.
      40 vuotta, 30 miljoonaa Golfia samalla konseptilla jota kaikki muut valmistajat ovat jäljitelleet. Hyviä autoja nämä jäljittelijätkit ovat, mutta Golf on säilynyt kukkulan kuninkaana.
      Auto josta voi ola aidosti ylpeä.

    • Toyota-trollipoju_Pentti

      Eiks nää minun jutut olekin aika sairaita? No tällainen reppanahan minä olen aina ollut.

    • laatumielikuva

      No niin, ihan kohtuullisen mukava ajella niin kauan kuin pysyy kasassa. Yksi oli, toista ei tule!

    • Liibis

      Mites se GTI enää pärjää kun on rinnakkaisveli Seat Leon 300 Cupra?Joka kohdaltaan parempi: menevä ulkonäkö, nätimpi istuinverhous alcantaraa eikä karmeaa ruutukuosia, parempi ajettava radallakin ja kulkee paremmin. Saa suunnilleen samalla rahalla. Kummanko otat? Itse otan Cupran noista.

      • KuinkaVaanIhanSama

        Onneksi voi valita kumman haluaa. VW on tehty laadukkaamman ja SEAT pudottaa hintansa nopeasti.


    • Rumakinneri

      En itse kyllä syttynyt tuohon golffiin. Ruma sisältä ja päältä eikä tuo nyt niin paljoa erotu ajettavuudessa esim. omaani että vaihtaisin.
      Toki omani takaveto että tykkään siitä enemmän.
      Mutta jokainen valitsee omansa..volkkarista ei ollut minulle vaikka testeissä yms kehuvat..en vaan hoksannut mikä siitä tekee niin loistavan.

      • HolistiOnOnneton

        No et vaan ymmärrä ja olet tuttunut johonkin rumaan ja kurjaan kinneriin.


    • yksiylitsemui

      Kaiken ylistyksen ja hehkutuksen jälkeen Corolla kuitenkin on valikoitunut maailmassa sen korkeimman kukkulan kunkuksi rehellisesti.

      • EiNeVaanOsaa

        Corollan mukavuus, ajo-ominaisuudet ja suorituskyky ei riitä vertailussa kilpailijoihin. Jopa suurin osa pikkuautoistakin pesee Corollan.


      • niskalaukausta.odotellen

        Corolla on niin menneen talven lumia. Sitä myydään enää joissain autoilullisesti alikehittyneissä maissa. Suomessakaan sitä ei ole enää myyty kuin muutamia papoille pitkään aikaan.
        Niskalaukaus tulee Corollalle niinkun tuli jälkeenjääneelle Avensiksellekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe