Taikalle- asia joka painaa mieltäni

Mistämoinenkäytös

Tuleeko lähisukulaisestani anteeksipyyntö sekä/tai asioihin parannusta? Hän on tumma sekä noin 30-vuotias. En ole kuullut hänestä mitään vuoden 2013 jälkeen. Sydämeni kevenisi jos hän hoitaisi oman osuutensa asiasta jossa hän käyttäytyi vilpillisesti minua kohtaan. Asian korjaaminen helpottaisi myös minun jokapäiväistä elämääni! Tässä ei pelkkä anteeksipyyntö siis riitä!

14

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistämoinenkäytös

      Vastaan: Anteeksipyyntöä ei valitettavasti nouse ja se sotku ( rahaan/ ihmissuhteisiin) liittyen on sukulaisesi mielestä jo unohdettu. Perättömät puheet on myös unohdettu. Eli on aika sinunkin siirtyä eteenpäin. Älä enää mieti ja katkeroidu lisää, sillä vain sinä itse saat tällä tavalla " haavoja sieluusi ". Kukaan ei enää tahdo ottaa tapahtumia uudelleen esille, eli se anteeksianto itselleen on ainoa armollinen vaihtoehto. Tämän kaiken takana on vaan ollut kasvunpaikka teille molemmille ja on tietty karmanlaki joka määrittää kaiken. Pian on karmavelka maksettu ja elämäsi alkaa muuttumaan helpommaksi.

      Rakkaudella, Taika

    • Mistämoinenkäytös

      Tässä on seitsemän numeroisesta summasta kysymys joten asia ei ole vielä unohdettu. Uskon karman lakiin. Uskon että minun itse ei tarvitse tehdä mitään paha saa kyllä palkkansa.

    • Mazdamies

      Kannattaa muistaa ettei Taika näe edes sitä kumpaa sukupuolta kysyjä on. Miten hän sitten näkisi mitään muutakaan.

      • sivustaseurannut

        Kun mikään ei riitä sulle Mazdamies! Mistä tämä katkeruutesi näkijötä kohtaan johtuu? Jos olet se miksi väitä, vanha nainen, ole myös arvosi mukainen ja käyttäydy niinkuin aikuisen naisen kuuluu käyttäytyä. otitko huomioon, että Taika teki suuren työn ilmaiseksi ja ihan omalla vapaa-ajallaan. Tuhlasi myös sinunkin feikkikysymykseen voimavaroja. Olisit onnellinen, että hän edes suostui vastaamaan, eri asia miten hän kysymyksesi näki. Tiedätkö edes, millainen näkijä Taika on, onko edes nainen, niikuin me oletetaan? Mutta Taikaa kiitän kärsivällisestä, kohteliaasta pyyteettömästä vastausrumbasta, mitä hän sai palkakseen, pelkkää panettelua!


      • Arvioija
        sivustaseurannut kirjoitti:

        Kun mikään ei riitä sulle Mazdamies! Mistä tämä katkeruutesi näkijötä kohtaan johtuu? Jos olet se miksi väitä, vanha nainen, ole myös arvosi mukainen ja käyttäydy niinkuin aikuisen naisen kuuluu käyttäytyä. otitko huomioon, että Taika teki suuren työn ilmaiseksi ja ihan omalla vapaa-ajallaan. Tuhlasi myös sinunkin feikkikysymykseen voimavaroja. Olisit onnellinen, että hän edes suostui vastaamaan, eri asia miten hän kysymyksesi näki. Tiedätkö edes, millainen näkijä Taika on, onko edes nainen, niikuin me oletetaan? Mutta Taikaa kiitän kärsivällisestä, kohteliaasta pyyteettömästä vastausrumbasta, mitä hän sai palkakseen, pelkkää panettelua!

        Tiedätkö edes, millainen näkijää Taika on? Tiedän, ei näe mitään.
        Esittää kysymyksiä itselleen, joihin vastaa. Hän kiittää itseään kun vastaukset ovat osuneet oikein, muille joille vastailee menevät näyt poskelleen.
        Nyt kun hän on lopettanut, niin kukaan ei esitä mitään kysymyksiä jollekin näkijälle. Se kertoo mielestäni, että kyseessä on sama henkilö.
        Kirjoitustyylistäkin voi päätellä paljon.


      • Mazdamies
        sivustaseurannut kirjoitti:

        Kun mikään ei riitä sulle Mazdamies! Mistä tämä katkeruutesi näkijötä kohtaan johtuu? Jos olet se miksi väitä, vanha nainen, ole myös arvosi mukainen ja käyttäydy niinkuin aikuisen naisen kuuluu käyttäytyä. otitko huomioon, että Taika teki suuren työn ilmaiseksi ja ihan omalla vapaa-ajallaan. Tuhlasi myös sinunkin feikkikysymykseen voimavaroja. Olisit onnellinen, että hän edes suostui vastaamaan, eri asia miten hän kysymyksesi näki. Tiedätkö edes, millainen näkijä Taika on, onko edes nainen, niikuin me oletetaan? Mutta Taikaa kiitän kärsivällisestä, kohteliaasta pyyteettömästä vastausrumbasta, mitä hän sai palkakseen, pelkkää panettelua!

        Kuules nyt, taika, suuri työsi oli lähinnä huomionkipeän narskun petosta, jolla vedätit viattomia ja luottavaisia kysyjiä. Minä en ole näkijä, mutta ei ole taikakaan. Siis sinä.


      • Arvioija kirjoitti:

        Tiedätkö edes, millainen näkijää Taika on? Tiedän, ei näe mitään.
        Esittää kysymyksiä itselleen, joihin vastaa. Hän kiittää itseään kun vastaukset ovat osuneet oikein, muille joille vastailee menevät näyt poskelleen.
        Nyt kun hän on lopettanut, niin kukaan ei esitä mitään kysymyksiä jollekin näkijälle. Se kertoo mielestäni, että kyseessä on sama henkilö.
        Kirjoitustyylistäkin voi päätellä paljon.

        Minä täällä taas, Taika! Täällähän alkoi varsinainen "myllytys" minun ja monen muun suhteen. Mutta eipä hätää, vastaan edelleen näihin avoinna oleviin kysymyksiin:

        1) Edelleenkään en kysy enkä vastaa itselleni, se ei ole ollut tarpeen, koska kysyjiä nousi ihan riittävästi ihan palstan omalla toiminnalla. Tämän Ennustukset palstan tarkoitushan on saada ennustus/ tulkinta esitettyyn kysymykseen. Vastasin niin monelle kuin suinkin, mutta kaikille en voinut vastata juuri sen vuoksi, kun en yksinkertaisesti saanut nousemaan mitään, mitä tulkita eteenpäin.

        2) Aina en onnistu vastaamaan juuri sitä oikeaa vastausta, mutta kun en ole koskaan saanut tähän ammattiin koulutusta, niin en voi olla täysin 100% varma, näinkö oikein. Siitä syystä pyysin kauniisti palautetta, että osaisin kehittyä tässä kovin vaativassa elämäntehtävässä.

        3) Teen edellenkin tätä näkijän työtä vapaaehtoisesti, sillä olen itse myös eläkkeellä. Koskaan en ole ottanut rahallista korvausta tulkinnoista, vaan ainut " korvaus " olisi se pieni palaute kysymyksen loppuun. Ja muutamalta kysyjältä sainkin kiitettävästi palautteen, olen siitä hyvin kiitollinen!

        4) Ja todellakin olen nainen, vaikka sitä sukupuoltani tuossa edellisessä viestissä arvuuteltiinkin :)

        Ja nyt toivotan kaikille hyvää loppuviikkoa :)

        T. Taika


      • Mazdamies
        Taika2018 kirjoitti:

        Minä täällä taas, Taika! Täällähän alkoi varsinainen "myllytys" minun ja monen muun suhteen. Mutta eipä hätää, vastaan edelleen näihin avoinna oleviin kysymyksiin:

        1) Edelleenkään en kysy enkä vastaa itselleni, se ei ole ollut tarpeen, koska kysyjiä nousi ihan riittävästi ihan palstan omalla toiminnalla. Tämän Ennustukset palstan tarkoitushan on saada ennustus/ tulkinta esitettyyn kysymykseen. Vastasin niin monelle kuin suinkin, mutta kaikille en voinut vastata juuri sen vuoksi, kun en yksinkertaisesti saanut nousemaan mitään, mitä tulkita eteenpäin.

        2) Aina en onnistu vastaamaan juuri sitä oikeaa vastausta, mutta kun en ole koskaan saanut tähän ammattiin koulutusta, niin en voi olla täysin 100% varma, näinkö oikein. Siitä syystä pyysin kauniisti palautetta, että osaisin kehittyä tässä kovin vaativassa elämäntehtävässä.

        3) Teen edellenkin tätä näkijän työtä vapaaehtoisesti, sillä olen itse myös eläkkeellä. Koskaan en ole ottanut rahallista korvausta tulkinnoista, vaan ainut " korvaus " olisi se pieni palaute kysymyksen loppuun. Ja muutamalta kysyjältä sainkin kiitettävästi palautteen, olen siitä hyvin kiitollinen!

        4) Ja todellakin olen nainen, vaikka sitä sukupuoltani tuossa edellisessä viestissä arvuuteltiinkin :)

        Ja nyt toivotan kaikille hyvää loppuviikkoa :)

        T. Taika

        En näe kovin ruusuista tulevaisuutta ennustajanurallesi.


      • Näkijät
        Mazdamies kirjoitti:

        En näe kovin ruusuista tulevaisuutta ennustajanurallesi.

        Hyvä, että sinä näet edes jotain. Uskallatko laittaa itsesi tänne jakoon. Saako sulle esittää kysymyksiä?


      • Mazdamies
        Näkijät kirjoitti:

        Hyvä, että sinä näet edes jotain. Uskallatko laittaa itsesi tänne jakoon. Saako sulle esittää kysymyksiä?

        Valitettavasti minulla ei ole näkijän lahjoja. Toivotaan, että paikalle siunaantuu joku oikeasti kykenevä.


      • Kristalliboltsi
        Taika2018 kirjoitti:

        Minä täällä taas, Taika! Täällähän alkoi varsinainen "myllytys" minun ja monen muun suhteen. Mutta eipä hätää, vastaan edelleen näihin avoinna oleviin kysymyksiin:

        1) Edelleenkään en kysy enkä vastaa itselleni, se ei ole ollut tarpeen, koska kysyjiä nousi ihan riittävästi ihan palstan omalla toiminnalla. Tämän Ennustukset palstan tarkoitushan on saada ennustus/ tulkinta esitettyyn kysymykseen. Vastasin niin monelle kuin suinkin, mutta kaikille en voinut vastata juuri sen vuoksi, kun en yksinkertaisesti saanut nousemaan mitään, mitä tulkita eteenpäin.

        2) Aina en onnistu vastaamaan juuri sitä oikeaa vastausta, mutta kun en ole koskaan saanut tähän ammattiin koulutusta, niin en voi olla täysin 100% varma, näinkö oikein. Siitä syystä pyysin kauniisti palautetta, että osaisin kehittyä tässä kovin vaativassa elämäntehtävässä.

        3) Teen edellenkin tätä näkijän työtä vapaaehtoisesti, sillä olen itse myös eläkkeellä. Koskaan en ole ottanut rahallista korvausta tulkinnoista, vaan ainut " korvaus " olisi se pieni palaute kysymyksen loppuun. Ja muutamalta kysyjältä sainkin kiitettävästi palautteen, olen siitä hyvin kiitollinen!

        4) Ja todellakin olen nainen, vaikka sitä sukupuoltani tuossa edellisessä viestissä arvuuteltiinkin :)

        Ja nyt toivotan kaikille hyvää loppuviikkoa :)

        T. Taika

        Taika on flöittaaja joka skrivaa itse itselleen froogikset ja vastaa niihin.
        Asia paljastuu kun froogiksia ei enää tule kenellekkään kun hän ilmoitti lopettavansa.

        Mä tsiigasin boltsista ja näin et Taika on ruvennu styylaa VL.Kominkisen kanssa ja rupee koht katsoo nimimerkillä VN.Taika.
        Onnee vaan siihen romansiin.


    • Sivulleilmestyimainos
      • Sivulleilmestyimainos

        Onko sama henkilö joka vastaili siis täällä?


    • Zembetehgongo

      Zembe on jo palannut Lontoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe