Hei nyt täytyy viheltää ( kohdallani ) tämä "peli " poikki täällä Ennustukset palstalla. On aika siivota kaikki (esim. trollit ), jotka liittyy tekemiini vastauksiin/tulkintoihin. On tietyt tahot, jotka häiriköi kokoajan, eli en pysty enää seuraamaan, missä mennään. Asiottomia kommenteja nousee kokoajan ja viattomat kysyjät joutuu kärsimään ja kokemaan mielipahaa, heille niin ajankohtaisten kysymysten edessä. Eli antaa ajan kulua ja annetaan toisillekin näkijöille mahdollisuus. Areena on minun puolesta vapaa ja poistun toistaiseksi " takaa vasemmalle ".
Hyvää jatkoa teille kaikille ja aurinkoisia päiviä tulevaan!
T. Taika
HUOM! Ei enää lisäkysymyksiä Taikalle!
11
284
Vastaukset
- Olisinkiitollinen
Vastaatko meille jotka kysyttiin ennen tätä ilmoitustasi?
- Olisinkiitollinen
Kiitos<3 kysymykseni on :
Taikalle- asia joka painaa mieltäni
Mistämoinenkäytös =nimimerkkini
19.2.2018 14:17
Olisinkiitollinen
Koetan vastata, jos mulle annetaan se mahdollisuus, mutta ...olen niin pahoillani tästä kaikesta ;( Huomiseen!
T. Taika- oitekysyjät
Lohdutukseksi voin kertoa, että ei Taika ainakaan minulle nähnyt oikein, koska näki sellaista mikä ei ole edes teoriassa mahdollista minun tapauksessa. Sanotaan että kaikki eivät näe kaikille, mutta kas kummaa kun nämä kaikki palstan ennustajat ovat sellaisia, jotka eivät pysty juuri minulle näkemään.
oitekysyjät
Kiitos palautteesta, kun vaan tietäisin, mikä kysymys ja nimimerkki meni metsään..? Ja olet todellakin oikeassa, että ei kaikille voi nähdä ja olisihan se lähes sula mahdottomuus, jos aina onnistuu tulkintoja tehdessä. Tulkintaan kun vaikuttaa niin moni tekijä, esim kysymys, miten se asetellaan, sen hetkiset energiat, kysyjän oma suojaus, aika jne...
Mutta sulle, kaikkea hyvää tulevaan ja toivotaan, että kohdallesi tulee vielä se Näkijä, joka pääsee asian ytimeen ja osaa kertoa sinulle juuri ne asiat, jotka edeauttaa sinua määrittämään elämääsi eteenpäin <3
T. Taika- oitekysyjät
Kerroin sen kyllä siinä kyseisessä ketjussa, mikä meni pieleen ja miten. Tai osan siitä, en jaksanut siinä kaikkea luetella.
- Ragnimalmen
Kiitos kun vastailet täällä ja kaikkea hyvää sinulle Taika.
- tulkattu
Taikahan odotti palautetta mikä olisi kohtelias ele hänelle takaisin. Ikävää kun täällä ei ylläpito puutu mitenkään trolleihin ,joten nautihan nyt vapaasta ja palaa kun tuntuu siltä taasen....mukavaa kevät-talvea! Taika on vastannut tasapuolisesti kaikille mutta jos jollekulle ei näytetä niin tyhjästä on paha nyhjästä. S ekä aina asiallisesti ilmottanut koska lopettaa tulkinnat ja taas kohteliaasti tulkinnut. Täällä harva enää ilmaisena katselee ja jos katsookin niin lyhyesti ja ei ilmoita koska katoaa. Taikalle kiitokset sitkeästä tyylistä ja palaa taas joskus!
- Mazdamies
Taika-parka, ei nähnyt edes sitä ettei Mazdamies olekana mies vaan nainen. Testaattekos te ennustajat koskaan omia taitojanne? Ettei varmaankaan.
- Susanna345
Kiitos Taika!
- Haluaisinvoittaalotossa
Ei hän vastannut mitään näkemäänsä asiaan. Asiat kun eivät pitäneet paikkaansa. Kysyin monta kertaa mutta ei tullut vastausta enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381931 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1791915
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91331- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601260Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157