HUOM! Ei enää lisäkysymyksiä Taikalle!

Hei nyt täytyy viheltää ( kohdallani ) tämä "peli " poikki täällä Ennustukset palstalla. On aika siivota kaikki (esim. trollit ), jotka liittyy tekemiini vastauksiin/tulkintoihin. On tietyt tahot, jotka häiriköi kokoajan, eli en pysty enää seuraamaan, missä mennään. Asiottomia kommenteja nousee kokoajan ja viattomat kysyjät joutuu kärsimään ja kokemaan mielipahaa, heille niin ajankohtaisten kysymysten edessä. Eli antaa ajan kulua ja annetaan toisillekin näkijöille mahdollisuus. Areena on minun puolesta vapaa ja poistun toistaiseksi " takaa vasemmalle ".

Hyvää jatkoa teille kaikille ja aurinkoisia päiviä tulevaan!

T. Taika

11

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisinkiitollinen

      Vastaatko meille jotka kysyttiin ennen tätä ilmoitustasi?

      • Olisinkiitollinen

        Kiitos<3 kysymykseni on :

        Taikalle- asia joka painaa mieltäni

        Mistämoinenkäytös =nimimerkkini
        19.2.2018 14:17


    • Olisinkiitollinen

      Koetan vastata, jos mulle annetaan se mahdollisuus, mutta ...olen niin pahoillani tästä kaikesta ;( Huomiseen!

      T. Taika

    • oitekysyjät

      Lohdutukseksi voin kertoa, että ei Taika ainakaan minulle nähnyt oikein, koska näki sellaista mikä ei ole edes teoriassa mahdollista minun tapauksessa. Sanotaan että kaikki eivät näe kaikille, mutta kas kummaa kun nämä kaikki palstan ennustajat ovat sellaisia, jotka eivät pysty juuri minulle näkemään.

      • oitekysyjät

        Kiitos palautteesta, kun vaan tietäisin, mikä kysymys ja nimimerkki meni metsään..? Ja olet todellakin oikeassa, että ei kaikille voi nähdä ja olisihan se lähes sula mahdottomuus, jos aina onnistuu tulkintoja tehdessä. Tulkintaan kun vaikuttaa niin moni tekijä, esim kysymys, miten se asetellaan, sen hetkiset energiat, kysyjän oma suojaus, aika jne...

        Mutta sulle, kaikkea hyvää tulevaan ja toivotaan, että kohdallesi tulee vielä se Näkijä, joka pääsee asian ytimeen ja osaa kertoa sinulle juuri ne asiat, jotka edeauttaa sinua määrittämään elämääsi eteenpäin <3

        T. Taika


      • oitekysyjät

        Kerroin sen kyllä siinä kyseisessä ketjussa, mikä meni pieleen ja miten. Tai osan siitä, en jaksanut siinä kaikkea luetella.


    • Ragnimalmen

      Kiitos kun vastailet täällä ja kaikkea hyvää sinulle Taika.

    • tulkattu

      Taikahan odotti palautetta mikä olisi kohtelias ele hänelle takaisin. Ikävää kun täällä ei ylläpito puutu mitenkään trolleihin ,joten nautihan nyt vapaasta ja palaa kun tuntuu siltä taasen....mukavaa kevät-talvea! Taika on vastannut tasapuolisesti kaikille mutta jos jollekulle ei näytetä niin tyhjästä on paha nyhjästä. S ekä aina asiallisesti ilmottanut koska lopettaa tulkinnat ja taas kohteliaasti tulkinnut. Täällä harva enää ilmaisena katselee ja jos katsookin niin lyhyesti ja ei ilmoita koska katoaa. Taikalle kiitokset sitkeästä tyylistä ja palaa taas joskus!

    • Mazdamies

      Taika-parka, ei nähnyt edes sitä ettei Mazdamies olekana mies vaan nainen. Testaattekos te ennustajat koskaan omia taitojanne? Ettei varmaankaan.

    • Susanna345

      Kiitos Taika!

    • Haluaisinvoittaalotossa

      Ei hän vastannut mitään näkemäänsä asiaan. Asiat kun eivät pitäneet paikkaansa. Kysyin monta kertaa mutta ei tullut vastausta enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe