HUOM! Ei enää lisäkysymyksiä Taikalle!

Hei nyt täytyy viheltää ( kohdallani ) tämä "peli " poikki täällä Ennustukset palstalla. On aika siivota kaikki (esim. trollit ), jotka liittyy tekemiini vastauksiin/tulkintoihin. On tietyt tahot, jotka häiriköi kokoajan, eli en pysty enää seuraamaan, missä mennään. Asiottomia kommenteja nousee kokoajan ja viattomat kysyjät joutuu kärsimään ja kokemaan mielipahaa, heille niin ajankohtaisten kysymysten edessä. Eli antaa ajan kulua ja annetaan toisillekin näkijöille mahdollisuus. Areena on minun puolesta vapaa ja poistun toistaiseksi " takaa vasemmalle ".

Hyvää jatkoa teille kaikille ja aurinkoisia päiviä tulevaan!

T. Taika

11

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisinkiitollinen

Vastaatko meille jotka kysyttiin ennen tätä ilmoitustasi?

• Olisinkiitollinen

Kiitos<3 kysymykseni on :

Taikalle- asia joka painaa mieltäni

Mistämoinenkäytös =nimimerkkini
        19.2.2018 14:17

• Olisinkiitollinen

Koetan vastata, jos mulle annetaan se mahdollisuus, mutta ...olen niin pahoillani tästä kaikesta ;( Huomiseen!

T. Taika

• oitekysyjät

Lohdutukseksi voin kertoa, että ei Taika ainakaan minulle nähnyt oikein, koska näki sellaista mikä ei ole edes teoriassa mahdollista minun tapauksessa. Sanotaan että kaikki eivät näe kaikille, mutta kas kummaa kun nämä kaikki palstan ennustajat ovat sellaisia, jotka eivät pysty juuri minulle näkemään.

• oitekysyjät

Kiitos palautteesta, kun vaan tietäisin, mikä kysymys ja nimimerkki meni metsään..? Ja olet todellakin oikeassa, että ei kaikille voi nähdä ja olisihan se lähes sula mahdottomuus, jos aina onnistuu tulkintoja tehdessä. Tulkintaan kun vaikuttaa niin moni tekijä, esim kysymys, miten se asetellaan, sen hetkiset energiat, kysyjän oma suojaus, aika jne...

Mutta sulle, kaikkea hyvää tulevaan ja toivotaan, että kohdallesi tulee vielä se Näkijä, joka pääsee asian ytimeen ja osaa kertoa sinulle juuri ne asiat, jotka edeauttaa sinua määrittämään elämääsi eteenpäin <3

T. Taika

• oitekysyjät

Kerroin sen kyllä siinä kyseisessä ketjussa, mikä meni pieleen ja miten. Tai osan siitä, en jaksanut siinä kaikkea luetella.

• Ragnimalmen

Kiitos kun vastailet täällä ja kaikkea hyvää sinulle Taika.

• tulkattu

Taikahan odotti palautetta mikä olisi kohtelias ele hänelle takaisin. Ikävää kun täällä ei ylläpito puutu mitenkään trolleihin ,joten nautihan nyt vapaasta ja palaa kun tuntuu siltä taasen....mukavaa kevät-talvea! Taika on vastannut tasapuolisesti kaikille mutta jos jollekulle ei näytetä niin tyhjästä on paha nyhjästä. S ekä aina asiallisesti ilmottanut koska lopettaa tulkinnat ja taas kohteliaasti tulkinnut. Täällä harva enää ilmaisena katselee ja jos katsookin niin lyhyesti ja ei ilmoita koska katoaa. Taikalle kiitokset sitkeästä tyylistä ja palaa taas joskus!

• Mazdamies

Taika-parka, ei nähnyt edes sitä ettei Mazdamies olekana mies vaan nainen. Testaattekos te ennustajat koskaan omia taitojanne? Ettei varmaankaan.

• Susanna345

Kiitos Taika!

• Haluaisinvoittaalotossa

Ei hän vastannut mitään näkemäänsä asiaan. Asiat kun eivät pitäneet paikkaansa. Kysyin monta kertaa mutta ei tullut vastausta enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe