Ystävälleni

kulkijakin

Mitä sinulle oikeasti kuuluu?
Olet tärkeä.
Olen jotenkin huolissani

127

5668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outokysymysmut

      Ootko huolissasi ystävän pään sisällöstä vai ympäristöstä

    • Elluhalloyb

      Vedä pipo päähän ...ja mene ulos...👍👍🆗

      • ihmisetelävät

        Heippa ellu, kyllä oli hirvittävän hyviäkin ideoita viime yönäkin, hieman väsyneenä, elokuvaideoista, ja tämä oli vaikea ohjelmoija tytöille oma salakoodaus juttu, yritin keksiä jonkun helpomman niille.

        Eli avain hyvässä salauksessa on tuo: ei käytetä aikaa lainkaan preferenssinä. Ei laskennallista random-tuotostakaan, siis ei käytetä aikaa lainkaan.

        Luultavasti tai toivoisin että on tullut paljon sitten tyttökavereita palstalta, kavereita nimenomaan kavereita joiden kanssa voi olla hauskaa jutella.


    • kannattaisvarmaan

      Kysy siltä ystävältäsi äläkä palstalta. Jos on oikeasti ystävä niin luulis voivan yhteyttä ottaa ihan oikeastikin.

      • niinpä_

        Tai sitten ystävyys ei vaan ole molemminpuolista.


      • palstaadapterix2

        Ja tuollainenkin on että "kaverit" eivät ole aina "ystäviä", ovat vain kavereita, sitten.


    • mullekuuluu

      ihan paskaa. Sulle kuuluu varmaan hyvää, kun sä jaksat aina olla niin positiivinen ja hymyileväinen. Mulla on nyt taas vaikeeta.

    • Aikaauttaa

      Lunssa tulossa, tarttunu varmaan töistä, puolet poissa.
      Muutenkin masista lähipiirissä. Mutt ei kai oo kuolemaks

    • siinämietiskelyjänne

      Tuossa olisi jännähkö pohdinnan aihekin: Mikä on "kaverin" ja "ystävän" ero käytännössä?

      • Tässä_Sulle

        Kaverille ei kerrota kaikkea, eli ei luoteta niin. Ystävään voi tukeutua, pahemmassakin paikassa ja luottaa kuin kiveen.


      • Taikapähkinä
        Tässä_Sulle kirjoitti:

        Kaverille ei kerrota kaikkea, eli ei luoteta niin. Ystävään voi tukeutua, pahemmassakin paikassa ja luottaa kuin kiveen.

        Komppaan. Noin se on.


    • Itkettäää

      Surullinen olo minulla. Ehkä ikävä.

    • Kuuluuedelleen

      Autojen ääniä kuuluu oikeasti.

    • kävellentässä
    • onko.näin

      Että se toinen olisi ystävä vain sinulle? Ja olisi tärkeä vain sinulle etkä sinä sille toiselle? Olisit huolissasi toisesta ja haluaisit tietää mitä toiselle kuuluu vain itsesi takia?

    • pellehyppybetonille

      Tuollainen on hyvä jos kuuluu autojen ääniä, eikä mitään kummallisia kummitusten ääniä :)

      Pelle-Hyppy betonille olisi: oho en huomannut että uima-altaassa ei ollutkaan nyt vettä, nyt, tyhjennetty hetkeksi.

    • ystäväjokaroikkuu

      No hyvää kun älysit viimein jättää rauhaan. Kauanko oikein jaksat kysellä? No toisaalta Irl jaksoit muutaman vuoden. Olet toki ystävä mutta et läheinen johon pitäisin noin paljon yhteyttä kun sinä sen katsoit oikeudeksesi. Olen vähentänyt jopa somessa oloa vuoksesi etkä sitäkään ymmärtänyt. Rasittava roikkuva jolla on juuri tuo ystävyys jota vaatii/haluaa pitää yllä. Ei edes yksinkertainen vastailu auttanut. No näillä mennään ja muutoin hyvää kuuluu kunhan saan sinulta rauhan. Turha itkeä kun en sano suoraan. Itse sinä vittulit tarpeeksi. Loppui se leikki meiltä joten ei kiinnosta enään olla ystäväkään. Otan yhteyttä kun ja jos minua kiinnostaa.

      • Antaaollasit

        Taidat olla tosikko.


      • Voipojat

        Älä enää ota yhteyttä vaikka kiinnostaisikin koska minua ei kiinnosta. Olen helpottunut suoraan sanottuna nyt kun ei enää tarvitse katsella sinua. Olin vain säälistä kanssasi ja olit kyllä raskasta seuraa. Seuraavan kerran jos joudun kanssasi tekemisiin niin ota kristallipallon mukaan niin sitten osaan lukea ajatuksesi joita et saa ulos kakistettua. Mutta parempi näin, eri teillä.


      • Paskapaskantunnistaa
        Voipojat kirjoitti:

        Älä enää ota yhteyttä vaikka kiinnostaisikin koska minua ei kiinnosta. Olen helpottunut suoraan sanottuna nyt kun ei enää tarvitse katsella sinua. Olin vain säälistä kanssasi ja olit kyllä raskasta seuraa. Seuraavan kerran jos joudun kanssasi tekemisiin niin ota kristallipallon mukaan niin sitten osaan lukea ajatuksesi joita et saa ulos kakistettua. Mutta parempi näin, eri teillä.

        Taidat pitää itseäsi jotenkin parempana? No vanhat sanonnat pitävät paikkansa...mitä kylvää, sitä niittää ja minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Elämä opettaa...


      • Voipojat
        Paskapaskantunnistaa kirjoitti:

        Taidat pitää itseäsi jotenkin parempana? No vanhat sanonnat pitävät paikkansa...mitä kylvää, sitä niittää ja minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Elämä opettaa...

        Miksen itseäni arvostaisi? Katsos enhän mikään laittiarätti ollut alun alkaenkaan. Taisit luulla itsestäsi liikoja, jos kuvittelit että sinussa roikuin ;) Kyllä se kiinnostus oli ihan muualla ja sinä, noh... olit vaan sellainen ajanviete. Ihan kivaa silti oli ei siinä mitään.


      • apkirjoittaa
        Paskapaskantunnistaa kirjoitti:

        Taidat pitää itseäsi jotenkin parempana? No vanhat sanonnat pitävät paikkansa...mitä kylvää, sitä niittää ja minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Elämä opettaa...

        Eipä nuo ap.ltä


    • jjkljkljljlkjljlkjlkjlk

      Ihan muikeasti menee, kiitos kysymästä, välillä paremmin ja välillä vastapainona päin persettä. Päivä kerrallaan ja katon mitä tulee. Pistäppä tälle ystävällesi ihan henk koht viestiä tai vaikka soita jos ystäväsi on.

    • kaipaamaanjäänyt

      Minulle ystävä on sellainen ihminen jonka tunnen jo ennestään. Joskus käy niin että välissä on jopa kymmenen vuotta ettemme tapaa ja sitten kun yllättäen kohtaamme tuntee valtavaa iloa uudelleen kohtaamisesta.

    • alltvel
    • Ensinn

      Ystävä on yhteydessä oikeasti elämässä, ei täällä. Huolehdi omista asioista älä ota mitään ylimääräisiä taakkoja harteillesi

    • Olikivanähdä

      Ei sinun tarvitse minusta huolehtia. Olen jo iso tyttö. Minulle kuuluu kyllä tällä hetkellä oikein hyvää, nyt kun kivutkin poissa :)

      • ohomitkä

        kivut sulla??
        en tiennyt


      • Olensairastellut

        Viime aikoina aika paljon. Toivottavasti nyt menee paremmin. En täysin kivuton ole, mutta kyllä tämän kanssa jo pärjää :)


    • tulinsurulliseksi

      Mikä sulla on

      • Kaikkion

        Ok. Ei sinun tarvitse olla surullinen. Ja minulla on kyllä ystäviä kenen kanssa jutella..


    • iltatullut

      Hyvää yötä
      voistaspa jutella.

    • musavideo

      Älä ole huolissasi. Mietin vielä asioita. Olette aina sydämmessäni ja ajatuksissani te siellä.
      Mitä teille kuuluu?

    • hyväthuomenet

      Tälle päivälle
      hyvä et ok.

    • eipävieläkään

      oikein selvennyt.
      Jotenkin epätietoista.

    • kysynvainohimennen

      Onko teillä täällä ystäviä ??

      • hassunhauskaako

        moni näyttää niin luulevan, eivät ymmärrä sanan ystävä merkitystä.


      • eikovinhauskaa
        hassunhauskaako kirjoitti:

        moni näyttää niin luulevan, eivät ymmärrä sanan ystävä merkitystä.

        Niin, ystäväthän yleensä tuntevat toisensa. Varmasti täällä voivat ystävykset kirjoitella, mut monet kirjoitukset vaikuttavat päinvastaiselta.


    • ikävöin

      olistpa täällä.

    • ToiselleTärkeälle

      Älä ole huolissasi. Kaikki on taas hyvin. Mietin itsekkin mitä sinulle kuuluu.

      • Ethänsä

        Oikeesti voi olla noin tyhmä, ethän? Mutta onhan se hyvä että sulla ja tuntemattomalla alottajalla on kaikki TAAS hyvin ja ootte tärkeitä toisillenne.


      • Ymmärrätteköteihmiset

        Mitä tarkoittaa tärkeä ihminen? Se ei todellakaan tarkoita tätä mitä te teette, te mitätöitte itse sen tärkeän ihmisen hutaisemalla ne sanat ketä tahansa koskemaan. Ettekö oikeasti ymmärrä asiaa. Teille on menettänyt merkityksensä mikään oikea tärkeä, te vain leikitte tärkeitä asioita.


      • päivästätoiseen

        Välillä on haasteellisia hetkiä.
        Päällepäin on kuin ei mitään olisi.


    • maksamitään

      Ei se täällä selviä. Mutta jos se sulle jotain merkitsee, niin kysy ihmeessä.

    • Hienooihmisethienoo

      Ootte niiiiin TÖRKEITÄ toisillenne.

      • niilläkustapäässä

        paljon.


    • erittäinkin

      Hienotunteisia trolleja.

    • tarviikotehdämitään

      Kun aina mielessä.

    • sanoipapukaija

      Siperiassa oppii

    • olehuoletta

      olet kaunis.

    • ysävälle

      Hyvää huomenta.

    • tähänvain

      Tänään kirjoitellut

    • lenkillä

      kävin.
      tähtiä ei näkynyt.

    • Riimurintu1

      Minun rakkauteni on ylitse vuotava malja,
      ehtymätön kylläisyyden sarvi sille,
      joka sen huulilleen nostaa,
      kaipauksen ahavan rohduttamille,
      ikävän kuihduttamille ja
      rakkaudettomuudesta kipeästi
      halkeilleille, verta vuotaville.
      Ei se silti kelpaa,
      koska siinä maistuu elämä,
      ei vain kesäpäivien kukkea hunaja,
      eikä kirkkaiden pakkasöiden tähtisade.
      Elämän maku on toive kielen päällä,
      toive ja unelma rakkaudesta,
      jonka parasta ennen -päiväys on jo mennyt.

      -W-

    • hyväähuomentakin

      Kaikkea ei osaa sanoiksi pukea

    • pahaolokin

      elämä vaikeaa

    • Lyhyestinäin

      Oikea ystävä kysyy irl.

    • iltatullut

      nukkumaan
      hyvää yötä

    • Taidettiinajatella
      • AjanTampereelle

        Hyvä biisi. Ajattelen aina Sua, kun toi soi. Oikeastaan ajattelen Sua muutenkin...


    • Vieläpitikertoa
    • töttöröttöröö

      Minulle sovitellaan nyt diabetes lääkettä. Olo tästä taas pikkuhiljaa kohenee.

    • mullaonjo

      ollu monta vuotta

    • Ainakin

      Tiedän nyt ettei tunteemme koskaan kohtaa ja voin jatkaa eteenpäin.

    • Josnytvälittäisit

      Olis kiva välillä kuulla sinustakin jotakin.

    • syväjäässää

      Lainaan ketjuaAnne ja toivotan hyvät yöt ystävälle mielen sopukoissa. Älä anna pakkasen jäädyttää kuten mulla teki..

    • Kyse

      Ei ole siitä ettenkö välitä vaan siitä että välitän liikaakin. Se tekee kipeää ja on pakko vain yrittää päästää irti..

      • Jotain.Samaa

        Juuri sanoiksi juttelit sisimpäni jossittelut!


    • Go.to.face

      "JOS" välität !! Niin tule kasvotusten jutteleen... Ei täällä asia parane ruikuttamalla.

    • hyväthuomenet

      välitän

      tilanteessa vakava
      elämä kärsimys.
      voimat ehtyy

      • Ikäväkuulla

        Mutta tiedän että olet vahva.


    • kiitokset

      On vain kestettävä.

    • kovanpäiväniltakin

      hyvää yötä

    • Bobokill74

      Do you know that massage studio Wellness tropical tampere kaleva? Is this a erotic massage studio?

    • hyväthuomenet

      Tälle päivälle.
      pois ahdistavasta yöstä

    • Hyväähuomentasinulle

      Mikä mahtaa ahdistaa?

    • tämänelämän

      ulkopuoli

    • Kuuntelekertsin
    • talvenkylmyys

      Käy luihin ja sismpään

    • hyväthuomenet

      Ystävyyttä

    • Kylmäjakiireinen

      Päivä ollut..

    • kylmä

      kylläkin

    • apn

      Päivä ollut todella kylmä.
      Voikohan mennä lenkillle.

    • kävinkuitenkin

      Pukeutumis asia vain.
      Komea kuu taivaalla.
      Tähtiäkin oli

    • Täysikuuon

      Parin päivän päästä.
      Kuun pimennystä oli jännä seurata kun se oli.

    • sitäen

      nähnyt.

    • h7väähuomentakin

      Osaisitpa edes aavistaa.

    • olenvainhyvin

      surullinen

    • hyväähuomentakin

      En unohda

    • Enoleajatusten

      Lukija, vaikka paljon huomaankin.
      Miksi olet surullinen?

      • enoikein

        Tunnista kirjoituksia.
        Tekee surulliseksi.
        Aikaisemmat ilahduttivat.


    • ystävällejokaluulee

      No ei taida kovin sydänystävä olla sulle kun ei kerro suoraan sulle ja pitää sitä täältä kysellä. Ystävien kuulumiset kuulee kyllä ihan viestillä. Ja tappaamalla. Etkö osaa olla ystävä? Harjoittele miten ollaan ystävä ja miten vointeja kysellään. Toki jos ystävyyden takana ollut muuta vääntöä niin ymmärrän ettei suoraan voi kysellä kun toinen heti äkkää "mitä vittua se nyt haluaa" jos et suoraan voi tai pysty viestiä laittaan on siinä muutakin silloin.

    • enhänkoskaan

      Pystyisi ketään "tappaamaan"
      Tavata olen yrittänyt.

    • eräältänaiselta

      Syy miksi et tunnista kirjoituksiani on etten juurikaan kirjoittele enää tänne. Minun on parempi ottaa etäisyyttä näistä tunne syistä.

    • kulkijakin

      Koetan ymmärtää
      olet vain mielessä.

    • jasiitä

      olen iloinen

    • eräältänaiselta

      Valehtelisin jos väittäisin etten ajattelisi aamuin ja illoin..

      • jsdfklöjsk

        Valehtelisin jos väittäisin etten vain ajattelisi aamuin ja illoin..














    • aitoriitta

      Niin minäkin. Ajattelen ihan koko ajan. Pian nähdään!

    • Titityykuluu

      Ehkäpä näemme taas joskus. Saattaa mennä taas aikaa..

    • näemmekyllä

      Ohitan aika usein.

      • kolatime

        Kaksi kuusa


      • Ehkäohitat

        Vaan et minua...


      • tulevallaviikolla
        Ehkäohitat kirjoitti:

        Vaan et minua...

        jag gor förbi Jlusbacken


      • oletkovielä
        Ehkäohitat kirjoitti:

        Vaan et minua...

        entisessä asunnossa.


      • Tässäpä
        oletkovielä kirjoitti:

        entisessä asunnossa.

        Sitä vielä.


    • Taikapähkinä

      Jos olisit oikeasti huolissasi, niin et todellakaan kirjoittelisi tuollaista täällä vai menitsit oikeasti katsomaan miten ystäväsi voi.
      Ala mennä jo!

    • taitaaolla

      Tilanne komplisoitunut.
      nähtävästikin näkeminen.

    • hyväähuomentakin

      Ensi viikolla taas kuljen.

    • ystäväjokayrittiauttaa

      Hyvää kuuluu muilta osin paitsi sinä. Ystävä väitit olevasi. Se mitä leikimme hetken oli meidän kahden salaisuus. Enkä sitä kerro kellekään. Yritin kaikkeni että olisit uskonut sanaani. Et näin tehnyt. Kai nyt jo olet tajunnut ettei ystävyys onnistu jos et hyväksy valittuani. Yksikseen kun kulje ja tapaile naisia ilman että valittuna ei sitä tiedä. Toki en kertonut mitä me kaksi sössittiin mutta jääköön se meidän typeräksi muistoksi. En loukkaa sinua enempää. Mutta kun saisin sinut tajuamaan etten halua olla ystäväsi mitenkään. Sinun pyytö oli se. Kun jos kykenisit edes minut jättämään rauhaan. Ehkä vuosien päästä voin antaa anteeksi itselleni. Sulta kyllä pyysin ja mitä sain? En halua viestejäsi tai kommentteja elämästäni koska ärsyynnyn kun näen edes kuvasi. Meistä ei tule ystäviä enään mitenkään ja syy on minun tiedossa ja minä sen keksin. Pakko oli jotain kertoa ja ikävää että se meni sun piikkiin. Mutta seuraavan kerran jos kyselet mitä kuuluu noin tiedät vastauksen. Toki itsekin lähettelee niitä näitä kun olet hiljaa. Kuullostelen millä päällä olet. Tiedät senkin miksi "kuullostelen" no onneksi olet nyt ollutkin hiljaa ja lopettanut kiinnostuksesi minua kohtaan. Joko uusi löytyi? Onnea siitä kuulin siitä muuten tutultasi. Enhän sitäkään sulta kysynyt enhän? Joten lopetaan teatteri ja kiinnostus ja jatketaan elämää omilla saroilla eikä olla kiinnostunut mitä tapahtuu ja kelle . En minäkään tule kysymään kuka se uusi on sulla. Mutta varmasti käsityöt kun viestit "mitä kuuluu" tuntuu minusta. Kerta me ei luoteta eikä olla sydänystäviä toive olisi että jätät rauhaan. Jos tunnistetta haluat niin tämän tietää vain sinä ja minä "olisi kirveellä" töitä. Tunnistatko mihin liittyy?

    • Kylmäkarutotuus

      Tuttu kuoli. Mietin miten peruuttamatonta, en enää koskaan näe häntä.
      Miten läheinen sen kestää sitten ?

      • 2varmaavain

        Niin ainoat varmat asiat elämässä ovat syntymä ja kuolema.
        Eikä ikävöinti tai harmittelu siihen auta.


    • onneksiolet

      valtava pelko oli

    • Hyväähuomentasinulle
    • l8stfaith

      Vaikea aamu... menetetty toivo

    • tänäpäivänä

      Taisi sattua todella ikävää.

    • ulkoiluakin

      elämä kuitenkin jatkuu

    • Erääntuttavan

      Kohtalo surettaa.

    • näinuutisen

      Aluksi säikähdin.
      Kissat eivät sulla.
      sulla on ruskea ja hän
      hyvää yötä
      nukkukaa rauhallisesti.

    • tälleaamulle

      Hyvää huomenta.
      Kaipauksien keskelle.
      Arvokas olet.

    • Hyväähuomentasinulle

      Eikös jokainen ole tavalla tai toisella..

    • kyllävainkin

      Jos on ystävä.

    • ikäväpäivä

      Hyvää yötä

    • Nukuhyvin

      Hyvää yötä.
      Valvon vielä, ei ole kiire minnekään..

    • hyväähuomentakin

      Mukavaa viikon alkua.

    • Sinullemyös

      Sitä samaa.

    • yhteyspätkii

      Äsken ei toiminut palsta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe