Onneksi jäi BMW ostamatta!

48

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RemonttiaTiedossa

      No mutta, tuossahan sanotaan että on harvinainen tapahtuma automäärään suhteutettuna.

      Samalla tavalla mersun kone voi hajota jonkin poikkeuksellisen tapahtuman seurauksena.

      • faktatietoa1

        Erittäin yleinen ongelma tuo on mutta maahantuoja ei tietenkään uskalla kertoa totuutta. Nimin. Faktatietoa


      • Anonyymi

        ottaa läpät pois- m57x5 600tkm takana ei vikoja vetelen 2500kg kärryä sillä


    • OttaaksChippi33daPäähän

      Kun bemaristas menee läpät moottoriin.... ;) Ja saat sitten myydä per***täs vanhemmille BMW - sedille pitkän aikaa, että remontin kulut saat kuitattua? :DDDDDDD

    • Rallatiralalallaa

      Eikös tuoreemmissa ole nokkaketjuissue?

      • NiinTuotaSiis

        BMW:hän on edelläkävijä... Ainakin tyyppivikojen osalta.


      • Nversiot

      • Anonyymi
        NiinTuotaSiis kirjoitti:

        BMW:hän on edelläkävijä... Ainakin tyyppivikojen osalta.

        eiku mersu. minäkin vain huoltelen meseä. ei saa puhu korjauksista


    • Chippi330

      ei koske mun bemarii :D mä jätätän uudemmal :DD

      • SippiBmw

        Siitä katkeaa nokkaketju, poks ja pam kuuluu vaan :DD
        Corolla hinaa sun bemaris murskaimeen sen jälkeen, ei kympin autoon kannata tehä parinkympin remonttia :DDDDDD


      • Nou_hätä

        Isi maksaa ;)


      • Muahhaahhahahahhaa

        "Jätätät uudemmalla... " :D
        Muahahahahaahahaa... ;D Vanhempi romus viedään paalattavaksi,kun meni imusarjaläpät moottoriin,eikä motivoi alkaa tekeen kympin kotteroon vähintään kahdenkympin remonttia... :)))))
        MUAHHAHAHAHAHAHHAAHAH... :D


      • Anonyymi
        SippiBmw kirjoitti:

        Siitä katkeaa nokkaketju, poks ja pam kuuluu vaan :DD
        Corolla hinaa sun bemaris murskaimeen sen jälkeen, ei kympin autoon kannata tehä parinkympin remonttia :DDDDDD

        M57 tässä ajelen yli 500tkm takana. hyvin meneee


    • chintti330

      honda monkey mulla vasta on mut siinä M-merkki takaloka suojassa

    • pentuvielä

      homojen vehkeitä sanoi chippi330

      • Anonyymi

        mistä tiedät?:) saitko


    • Chippi330da

      Apsin parkkikselta heräsin just, vm. - 87 olevan 325i bemarini takapenkiltä housut nilkoissa :) Tosta vieressä olevasta vähän uudenmmasta bemarista joku lippispääpoju heitti lentosuukon mulle juuri <3
      on tää BMW vaan meidän poikien auto, jeahh... <3 ;D

    • eunokkii

      Mersut on kakki vehkeitä! Vain taksi käyttöön!

    • Chippi330d
    • f2013-

      Kyseinen läppä on ainakin F sarjan Bemareissa sähköinen, eli sen saa pois käytöstä ohjelmoinnilla.Omaani teetätin nk. Optimoinnin jonka yhteydessä tuo pakokaasujen kierrätys läppä poistettiin käytöstä. Ei vaikuta katsastukseen.'
      Toki lisää pienhiukkas päästöjä, mutta siihen huijaukseen on erikoistunut toinen Saksalainen merkki. Kustannus 500-550 eur, samalla tulee lisäpotkua myllyyn 20-30 % kaksilitraiseen 116hp koneeseen joa 80 hp lisää ja vääntöä liki 400..
      Googlettele seinäjoki,kellokoski ..

    • Sinnepäinjasitärataa

      "samalla tulee lisäpotkua myllyyn 20-30 % kaksilitraiseen 116hp koneeseen joa 80 hp lisää"

      Jos ns. lisäpotku on sama kuin hevosvoimat, en joko ymmärrä asian laitaa tai sitten tuossa prosenttilaskussa on isohko virhe.

      • Tuollaisen keskustelijan kanssa olisi muutenkin vaikea kommunikoida tehosta, koska täytyisi aina muuntaa nuo amerikkalaiset hevosvoimat eurooppalaisiksi.

        <Yhdysvalloissa käytetty hevosvoima (hp, 0,7457 kilowattia) ei ole täysin sama kuin Euroopassa. Eurooppalainen hevosvoima on 98,6 % hp:n arvosta ja 0,7355 kilowattia.> http://www.autowiki.fi/index.php/Hevosvoima#Standardit_ja_merkinn.C3.A4t


    • niinpäniinn

      Onneksi jäi BMW ostamatta, kun ei ole rahaa edes pirkan keskikaljaan.

    • Se olis ollut sulle ihan liika hieno auto.

      • chippi330da

        Suukkoja <3 ;) Nähdään apsilla neljän jälkee, ku amis loppuu<3<3 ;)


      • chippi330da

        Mielelläni!! kunhan tulet ensin sitten apsille, jooko?


      • chippi330da

        <3<3 niin mä haistankin<3 ja nuolen <3;)
        Sun ihanan<3<3 ;)
        Sä oot mun mies<3<3<3<3 ;)
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3


      • 33Od-ja-hajis
        chippi330da kirjoitti:

        Mielelläni!! kunhan tulet ensin sitten apsille, jooko?

        Asia selvä! Saat myös maistella... <3


      • Anonyymi
        chippi330da kirjoitti:

        <3<3 niin mä haistankin<3 ja nuolen <3;)
        Sun ihanan<3<3 ;)
        Sä oot mun mies<3<3<3<3 ;)
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3
        Mun mies<3 mun mies<3 mun mies<3

        kauneimmat blondit BMWssä


    • Muahhaahhahahahhaa

      Ongelma=BMW

      BMW=ongelma

      :D

      • Kolomekoiraajakaara

        Zkoda tarkoittaa harmia.


    • Nou_hätä

      BMW:n omistajillahan ei ole, ainakaan tällä palstalla puheidensa perusteella rahasta puutetta, niin heitä ei tällaiset ns. pikkuviat hetkauta...

    • NäinSeVaanOnNykyään

      Baijerista kajahtaa, että laatu on täyttä kuraa bemareissa..

      • Anonyymi

        en kyllä allekirjoita.Stuttgartista kyllä nykyään


      • Anonyymi

        Ihan paskaa ne saksasta työntää nykyään, VW:kin pukkaa puolivalmiita autoja asiakkaiden testattavaksi.


    • johtotienaa

      Köyhät kitisee... Bemu on ylihinnoteltu rakkinen. Kellä varaa osaa? Oltava varaa kalliisiin korjauksiin!

      • Miten_se_on

        10 tuhannen käytetyn bemarin ostaa, olla ainakin 20 tuhatta vielä ylimääräistä taskussa,että pääsee liikkumaan.. LOL... :D


      • Anonyymi
        Miten_se_on kirjoitti:

        10 tuhannen käytetyn bemarin ostaa, olla ainakin 20 tuhatta vielä ylimääräistä taskussa,että pääsee liikkumaan.. LOL... :D

        Löytyy kyllä, muttei syytä vaihtaa kun m57 kestää ja kestää voimaa onj ja pieni kulutus


    • Wembulassa

      Syrjäytetyn läpän voi viskata pois ja korvata roiskeläpällä. Legenda jää elämään.

      • Käykö sydänläppäkin?


    • 4534534

      Lisäksi bemareissa on löysä runko kun hybrideihin ei saa pistää vetokoukkua.

    • petteriorpo

      Köyhästä kaikki on kallista.

    • haistakaajopaska

      https://www.varaosahaku.fi/fi-fi/Hae/Osat/BMW/BMW-5-E60&61-SED&TOU/2002_2010/Moottori/Moottori-Diesel/Kaikki/ID-31614845/OEM-M57D30/

      Siinä kyseinen moottori 80tkm ajettuna, olisiko pientä liioittelua ja tarkoitushakuisuutta sanoa, että läppävauriosta aiheutuu 20 000€ kustannukset, ja jos pelottaa, läpät voi poistaa (maksaa muutaman satasen) moottorin vaihdon yhteydessä, mikäli niin on päässyt käymään, että vaurio on tullut. En ole kuullut että tuota haveria olisi käynyt vähän ajettuihin autoihin, vaan 200tkm-> ja mikäli 200tkm ajetusta ns lojahtaa kone, harva sen korvaa tehdasuudella..

      Uutisointia voi myös lukea järjen kanssa, aloittajalta se näemmä puuttuu...

      • Anonyymi

        tunti meni kun otin pois läpät ja tulppasin. monessa vehkeessä on läpät mersuissa jne. ja me samatin käy


    • Ei-Bentleytä

      Lapsellista. Käykö avaaja kaikkien muidenkin eri merkkien palstalla vastavalla avauksella.

      Minultakin jäi Rolssi ja Bentley ostamatta ja itse asiassa kaikki muutkin, yhtä lukuunottamatta ;-)

    • isomale

      Onneksi jäi Lexus ostamatta, ei tule missit kyytiin kuten Autohulluissa nähtiin!

    • Anonyymi

      vai e220 cdi nimimerkki:) Oisko kadetta kun M57 kestää ja kestää. Ookko suuttumia kairaillu? ja vaihdellu rail antureita. itsellä otti nimimerkin auto 3000e/2kk-

    • Anonyymi

      Pahimillaan noi syttyy palamaan kesken ajon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe