Kaverin puolesta nyt kyselen, kun sillä on vähän ongelmia ton verkkokortin asennuksen kanssa... Eli kortti on nyt ihan normaalisti paikallaan ja sit kun lyö koneen päälle ja ajuri cd:n sisään, niin kone kyllä lähtee "ajaan" ajureita ihan normisti, mut sitte kun se on ladannu jotain 98% sitä, niin sit se heittää, että pitäis joku tällanen levyke lyödä asemaan, mitä sil ei ees oo?! Mitä Gayta? Mitä tossa tilanteessa sit voi tehä, häh?!? Tää levyke ilmeisesti ois sit pitäny tulla koneen oston mukana ja kone kun ei oo näitä ihan uusimpia malleja ja ostettu muutamia vuosia takaperin, niin aika helppo sellanenkin sitte jostain vielä löytää!?! Onko jollain samanlaisia kokemuksia ko. asiasta? Jos joku nyt jotain ymmärsi ja tietää mitä sitä vois tehdä, niin helppiä kiitos!? ...Saisikohan tällasen levykkeen kenties jostain?!?
Verkkokortin asennus
11
1600
Vastaukset
- Juuh
käyttis on Win98... vaikka tuskinpa tolla tiedolla mitään tee??
- olisiko
Pyytääkö se win98:n asennuslevykettä (tai 98se:n päivityslevykettä)?
Voisi kai sitä lainata joltakin tai ottaa kopion kaverilta.
Muistaakseni win98 pyyteli sitä cd:tä vähänväliä, kun muokkasi konetta.- Juuh
ei se varsinaisesti mitään levykettä nimeltä pyydä... se vaan sanoo et jotain tiedostoa ei löydy ja pistä levyke asemaan!? Win98 levykkeestä ei puhu kyl mitään! en mä sit tiedä... voishan tota sit kuitenki testata, jos ton levykkeen jostain sais! Mut mä kun en hirveesti näistä koneista ymmärrä, niin mikäs tää tällanen bootdisk sitte on? Sellanen kun siltä kuitenki löytyy... Se ei varmaan liity tohon win98 levykkeeseen mitenkään, vai??
Lähes poikkeuksetta verkkokortin mukana tulee myös ajurilevyke. Mikäli näin ei jostain syystä tapahtunut (ostetettu esim. käytettynä), voipi ajuripaketin hakea esim. Ajuriapajasta tai valmistajan verkkosivuilta.
- olisiko
Kysyjä kirjoitti:" ja sit kun lyö koneen päälle ja ajuri cd:n sisään," Eli ajurit on cd:llä. Kone kysyy sen lisäksi jotain levyä. Eipä tullut muuta mieleen kuin 98:n levy, jota se ahkerasti kysyy joka välissä.
- joupa
No verkkokortin ajurin jälkeen kone pyytää win98 asennus levyä. Se pitäisi siihen löytyä jostain muuten et saa sitä asennettua.
- Juuh
DC :lla tollasen win98 startdisketin. Takoittaako tuo samaa kuin se win98 asennuslevyke?? Toivottavasti, meinaan eipä ole paljon enää tuttuja kellä olisi win98 käytössä ja keltä sen voisi kopioida...
- joupa
Juuh kirjoitti:
DC :lla tollasen win98 startdisketin. Takoittaako tuo samaa kuin se win98 asennuslevyke?? Toivottavasti, meinaan eipä ole paljon enää tuttuja kellä olisi win98 käytössä ja keltä sen voisi kopioida...
Asennuslevyllä tarkoitan CD-levyä jolla asennetaan koko windows koneeeseen jos on tarvis. Levyllä on joitain tietoja joita tarvitaan tarpeen mukaan riippuu mitä asentaa.
Olet imuroinut käynnistys levykkeen jolla saa koneen käyntiin jos ei asim. windows jostain syystä käynnisty enää itsestään. - Juuh
joupa kirjoitti:
Asennuslevyllä tarkoitan CD-levyä jolla asennetaan koko windows koneeeseen jos on tarvis. Levyllä on joitain tietoja joita tarvitaan tarpeen mukaan riippuu mitä asentaa.
Olet imuroinut käynnistys levykkeen jolla saa koneen käyntiin jos ei asim. windows jostain syystä käynnisty enää itsestään.Siis tämä win98 asennuslevy kyllä löytyy ja sitä on jo testattu ajuri asennuksen yhteydessä, mutta eipä puuttuvaa tiedostoa siitä löytynyt?? ...Ei o helppoo...
- Juuh
Juuh kirjoitti:
Siis tämä win98 asennuslevy kyllä löytyy ja sitä on jo testattu ajuri asennuksen yhteydessä, mutta eipä puuttuvaa tiedostoa siitä löytynyt?? ...Ei o helppoo...
Niin eli siis luulin että tarkoitatte tuolla win98 levykkeellä diskettiä... elikkäs nyt sekoilin minä! eli siis tuo asennuslevy nyt löytyy, mutta siitä ei kyllä ollut mitään apua kun sitä testasin! ...voihan sitä nyt vielä kertaalleen kokeilla, mutta luulenpa ettei se nyt auta asiaan?!?
- joupa
Juuh kirjoitti:
Niin eli siis luulin että tarkoitatte tuolla win98 levykkeellä diskettiä... elikkäs nyt sekoilin minä! eli siis tuo asennuslevy nyt löytyy, mutta siitä ei kyllä ollut mitään apua kun sitä testasin! ...voihan sitä nyt vielä kertaalleen kokeilla, mutta luulenpa ettei se nyt auta asiaan?!?
Varmista että polku eli tiedon löytyminen onnistuu levyltä. Eli kirjoitat riville missä määritellään tiedoston polku, kirjoita win98 siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602