Raumaster kokemuksia

Tiedonhalua

Millainen työpaikka kyseinen firma on. Työaika, vapaat,lomat ym.Kaikki tieto otetaan vastaan.Voinko luottaa että läheiseni pärjää kyseisen firman palveluksessa?Jotain alihankkijoiden hommia lienee ainakin osa...

19

471

Vastaukset

• kova vaihtuvuus, palkat eivät päätä huimaa.

• Nyt on viestin avaajalla vähän väärä käsitys työpaikoista, tai itse työstä. Jos työnantaja palkkaa henkilön töihin, niin hän kertoo, tai hänen edustajansa, niin palkan, loman, vapaat ym.
    Ei pitäisi olla duunarilla mitään vaatimuksia kyseisistä asioista. Jos noin kronkeli on työn suhteen, niin perusta oma firma. 300 tuhatta työtöntä, kaverilla ei ole edes duunipaikkaa ja kyselee jo lomista, ei herranen aika sentään.
    Ymmärrä nyt että sinä olet se jota käsketään ja työnantaja on se joka käskee, opettele tuo, niin pääset edes pikkasen eteenpäin.
    Ja hei perusta ihan tosi se oma firma, niin ei tarvii kysellä.

• Olen itse 52 vuotias ja töissä tällä hetkellä, jos työnantaja tarjoo sulle 8 euron palkkaa, niin menetkö tosiaan sillä töihin, ei voi muuta sanoa sulle kuin toivottaa onnea. Työstä pitää saada kunnollinen palkka, jos menee halvalla, niin on aina se halpa mies, niin se vaan on. Ainakin minä käyn rahan takia töissä, en sosiaalisen elämän enkä minkään muun asian.

• Mitä ihmeen alihankkijoiden hommia?

• Näyttää vähän epärehellistä yritykselle mikäli on sama raumaster kuin tässä mitään ohjelmassa.

• Maalaisjärki sanoo ettei pitäisi mennä antamaan potkuja firman aivoille. Tuo oikeusjuttu antaa umpisurkean kuvan siitä, millä tasolla suomessa on oikean ammattitaidon arvostus.

Ei potkut antaneella firmalla ole minkäänlaisia "oikeuksia" enää entisen työntekijänsä ammattitaitoon, jolla hän parhaansa mukaan palvelee uutta työnantajaa.

• Jos on aivot,ei tarvitse viedä 15000 piirustusta

• Epärehellinen paskafirma

• Vaatii suunnittelijoita kantamaan edellisen työnantajan piirustukset

• Ei todellakaan vaadi.. piirrustusten vienti oli täysin työntekijän vika ja hän sai siitä tuomion. Kannattaa pitää mölyt itsellään kun asiasta et tiedä muuta kuin lööppien spekuloinnit.

• Säästää rutkasti aikaa ja rahaa ja voi olla, ettei koskaan saada aikaan suunnittelua ja tuotantoa.

• palkat ainakin duunaripuolella todella hyvät, hyviä henkilökuntaetuja on myös. Sielä on vielä yrittäjä joka välittää henkilöstöstä. Se voi tosin muuttua kun käsittääkseni siellä on nyt myös palkkajohtaja.

Toivottavasti ei muutu. Työajat ja lomat normaalit, niinkuin kaikissa metalliyrityksissä.

• Jotkut saavat tehdä mitä tykkäävät ja toiset eivät.

• Raumasterin perustajat välittävät työntekijöistään, mutta osastojen toiminnanjohtajat ei.
      Toimisto henkilökunnalle rakennetaan uusi toimisto johon laitetaan rahaa satoja tuhansia. Samassa rakennuksessa haalari miehet jakaa työkalut useamman työpisteen kanssa.
      Sehän osoittaa sen että mitä arvostetaan.
      Tämä on vain kuulopuhetta. Toivottavasti ei ole totta.

• Semmonen firma että varastavat kuvat toisilta firmoilta ja alkavat muina miehinä tehdä omanaan, tuskin siinä sitten paljon muutakaan moraalia on ko. firmalla.

• Ainakin Noormarkun yksikkö on ihan OK. palkatkin seudun parhaimpia , tuskin kellään alle 18 € ja ylitöitä saa tehdä kuinka paljon vain itse haluaa .

• Nortamonkatu on "pääkallopaikka" .Mitä kauemmas sieltä mennään , niin ollaan kaukana kaikesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.