Otatko arkisin?

Juotko

Kysymys kuuluu, juotko alkoholia arkisin? Vain kokopäivätyössä käyvien vastaukset kiinnostaa. Kerro myös mitä teet työksesi ja paljonko juot keskimäärin illassa ja viikossa. Kirjoitan siksi koska mietin huomaako tai haistaako sen töissä aamulla jos on juonut vaikka 4 kaljaa illalla. Välillä otan saunaolutta useamman tölkin.

46

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piffiläinen

      vetän ainoasrtaan liimaa ja palajon!!!

    • EetuRetee

      Minä olen eläkkeellä sen takia minulla on jatkuva joulu. Sen takia minun ei tarvi juoda arkena.

    • Paullsonns

      Ehkä noin 2-3 kertaa vuodessa otan vaikka seuraavana päivänä on töitä. En tietenkään aja aamulla vaan pidän etäpäivän. En juo koskaan kuin muutaman lasillisen. Juuri ja juuri sen verran että huomaan päihtyväni. Alko ei vaikuta työhöni, joka on sähköalan keskijohdon työtä.

    • pietuonpåp
    • rooperttinen

      En juo koskaan alkoholia, enkä osta kaljaa, niinkuin lukemattomat muut tekevät. Ihan hyvin olen koko elämäni ajan pärjännyt ilman noita maksaa vaurioittamia myrkkyjä.

      Haluan elää terveellisen ja pitkän elämän ja senpä takia en käytä tupakkia enkä alkoholia. En myöskään syö epäterveellisiä kovaa rasvaa sisältäviä elintarvikkeita, kuten ala-arvoista sika-nauta jauhelihaa, enkä paljon muutakaan.
      Kolesteroli arvot on pysyny hyvinä ja viimeisimpien laboratorio testien mukaan olen ikääni 70 nähden harvinaisen poikkeava yksilö.
      Tämä kirjoitus ei tietenkään miellytä kaljan kittaajia

      • kiristäkiristä

        Vieläkö jaksat panna? Ja panetko arkisin vai viikonloppuisin vain...?


    • Junes-420

      Otan juu, teen työkseni YouTube videoita avovaimoni kanssa.

      • hienoa_

        Junes Lokka teet mahtavaa ja arvokasta työtä!


    • hyvinwanhajawakaa

      Juon, mutta miten pätevöidytään elokuvakriitikoksi? Oikein kuvan kanssa, vai mitä Pekka Kalevalasta.

    • Juon alkoholia aina silloin kun tekee mieli. Joskus tekee mieli myös arkisin. Ei kovin usein, välttämättä ei edes joka vuosi. Kausittaista on alkoholinkäyttöni eli toisinaan innostun ja saattaa olla, että useampana viikkona juon useampana päivänä. Viikolla toki jää alle viinipullolliseen eli ihan pari paukkua kerrallaan silloin. Aamuisin kun pitää olla ajokunnossa, sekä viikolla että myös viikonloppuisin. En vietä tipattomia kuukausia, mielestäni siihen ei ole tarvetta, sillä hyvinkin kolme tai neljä kuukautta vuodesta ovat ihan luonnostaan täysin tipattomia. Kysyjälle vastauksena, että tuskin neljä kaljaa mihinkään aamulla haisee

      • HullunHommaa

        Kolmena päivänä jos juo olutta 3-4 annosta illassa ja jatkaa, niin sen jälkeen aamulla herätessä tuntuu kuin ei olisi nukkunut ollenkaan, koska elimistö ei mene rem-univaiheeseen jos se puhdistaa alkoholia.


    • OtaJaMeneÄläMieti

      Otan.
      Käyn kokopäivätyössä ja yötyössä myös.
      Otan päivittäin piimää, kahvia, maitoa, viiliä, jogurttia, tuoremehua, sokerimehua, vettä, vissyä ja kossua ja vähän liisteriä sekaan, ettei ihan nestelinjalla mennä, ettei tule ruikulit pöksylöisiin, jotain tukevampaakin tuketta pitää suolen mutkiin niellä.

      • OtaJaMeneÄläMieti

        liisterillä meinaan kauralimaa eli kaurapuuroa


    • retorinenkymysys

      Wittuako se sulle kuuluu.

    • JuoruJuhani76vee

      vain wiskilikööriä, rakas, ystävä, vain wiskilikööriä. sepäse ei mittään juoooooppojen juomaa olekaan. =)

      • nainenVaillaWiskiä

        olenko mä sun rakas?
        olemmeko ystäviä?
        miten en muista sua ollenkaan?
        tule TB:lle huomenna klo 12 ja ota whiskyliköörit ja ukkoköörit mukaasi.


    • JuoruJuhani76vee

      ehämminä uskalla sinua rakkaaksi, ratas ystävä, sanua ku emäntä voipi pahastua. sitäpaiti en pysty whiskylikööri pullojen kanssa muutenna livahtammaa, hetihän se alakaa tiukka kuulustelu ku kotio pallaapi. iiiiiihan siis kotosalla vaan siemailemme, iiiiiiihan sievästi vaan.
      =D

    • pietaeronen0

      juon vain maitoa ja lasin likööriä viikonloppuna.

    • Tamppakgh

      Joka päivä ruoan kanssa. Olen eurooppalainen, juntit.

    • pietaeronen0

      tule hakemaan leipä suomipoika.

      • Anonyymi

        hae sinä voita sen leivän päälle.


    • powejgpowpgepwgepj

      Tietysti otan. Ainoastaan ne jotka ovat hommanneet alkoholista ongelman, edes ajattelevat tämmöisiä. Jos haluan ottaa ruoalla lasin viiniä, niin sen otan, oli päivä mikä tahansa.

    • Tää_on_tätä

      Jokainen päivä alkaa puolikkaalla konjakilla. Iltaan mennessä on yleensä mennyt pari pullollista ja stressaaavan päivän jälkeen saa hyvin unenpäästä kiinnni. Viikonloppuisin menee vähän enemmän, eikä tule paljoakaan nukuttua.

    • mauritäällä

      Mie en ota ollenkaan, tai mitä nyt krapulassa on pakko vähä ottaa.

      • Anonyymi

        tule hakemaan leipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule hakemaan leipää

        tule hakemaan voita sen leipäs päälle


    • Anonyymi

      En juo. Vai perjantaina illalla ja lauantaina. Lomalla saatan ottaa muulloinkin, mutta kohtuudella.

    • Anonyymi

      Maaliskuun jälkeen tullut otettua joka päivä ja yöllä varsinkin erilaisiin kipu- ja tuskatiloihin mm.paniikkioireisiin. Jo kymmenien vuosien aikana tullut otettua erilaisia määriä.Ei oikein ole muutakaan lääkettä . Kirkasta kotimaista 4-5 totia per vrk. Miten sitä muuten pärjäisi. Ei ainakaan vielä ole ollut mitään haittaa juomisesta paitsi aika kallistahan tuo on. Tyttöjen pitäisi alentaa viinan verotusta.

      • Anonyymi

        Joskus nuorempana meni yli litrakin kirkasta vuorokaudessa. Vieläkin menisi hyvinkin mutta pitää jo säännöstellä.


      • Anonyymi

        Nyt menee vähemmän, noin 2- 2,5 totia per vrk. Muita lääkkeitä ei juuri mene. Yritän vähentää yhteen totiin. On ollut ja on tarkkaa kellosepän hommaa. Kyllähän ne lääkärit on kauhistelleet ottamistani mutta nykyään suurin piirtein menee mitä ohjeistus kertoo. Nykyään varsinkaan ei ole ollut krapulaa eikä muitakaan ongelmia viinan otosta.


    • Anonyymi

      Kossupullo päivässä, kaksi parhaana.

    • Anonyymi

      Ei kannata juoda paljon.

    • Anonyymi

      Noin 10 litraa per kk mennyt nykyään kirkasta. Ei ole muuta lääkitystä . Noin 2 litraa per viikko. Muutamia toteja tai ravintola annoksia per vrk.

      • Anonyymi

        noin 5 litraa viikossa olutta,,


    • Anonyymi

      Juon joka päivä. Olen osittaisella työeläkkeellä. Silloin, kun parin viikon välein käväisen töissä, niin ketään ei kiinnosta vaikka olen krapulassa.

      • Anonyymi

        usko pelastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        usko pelastaa.

        Minkä lahkon tai suunnan.


    • Anonyymi

      Pikkuveli natoilee aamuisin.

    • Anonyymi

      Kittaa vettä, niin tulee halvemmaksi ja terveellisemmäksi.

      • Anonyymi

        Käykö seinän paikkaus kitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö seinän paikkaus kitti?

        kyllä käy sikaflex.


    • Anonyymi

      Olen juonut muutaman krokin kirkasta viinaa per vrk viime vuosien aikana. Nyt olen ollut 4 vrk ottamatta. On varsinkin tänä yönä ollut jotain vieroitus oireita.Hyvin rauhaton levoton olo. En aio silti juoda ennen ensi kesää jolloin voisin vaikkapa torilla ottaa pari olutta.

    • Anonyymi

      Olen ollut neljä vuorokautta juomatta alkoholia. Uni ei ole vielä tullut.

    • Anonyymi

      Oulussa in paljon juoppoa porukkaa, ala kuin toinen ja työssä jaksamisen oerusra muodostuu monilla myös huumeet käytöstä. Todetaan vaan että joka talossa on kannabispesö. Ihme juttu, ei ollut ennen niin. Nykyajan ihmiset, in mitä on.

    • Anonyymi

      Mutta asia kuin toinen, kun lihoo ja tarpeeksi kunto huononee niin jossain vaiheessa perille menee, monikin asia.

    • Anonyymi

      Toisille ei ruoka maistu. Facebook sivut sentään on hhvät:)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2111
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      72
      1529
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1245
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe