Sara Chafak on ottanut sellaisia alaosia viidakkoon, että oksat pois. Samoin Hussilla on myös aika pientä päälle pantavaa mukana. Muutoinhan koko ohjelma on vain heikko kopio alkuperäisestä. Liittoumia on kuulemma tehty jo ennen heimojakoja Manilan hotellissa?
Selviytyjät Suomi
23
5151
Vastaukset
- leiditlandella
samaa miekii katsoin. valtava halu näyttää paljasta persettä. molemmilla sama vika. onneksi karman eukko sai potkut. mikseivät ovaa polttaa jätteitä, tai kaivaa niitä maahan ettei rotat tuu niitä syömään. kyllä on avutonta porukkaa.
- Anonyymi
Siis samoja tyhjänpäiväsiä mustia ihmisiä aina mukana. Kuka viitsii noita tyhjänpäiväsiä ihmisiä katella ei kiitos. Ylilihavia syöttöporsaita ja itsensä kehujia voi hyvä päivää.
- mahamies
Ilari Sahamies voitti https://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Selviytyjät_Suomi&oldid=17095036
Oli voittaja lisätty wikipediaan, poistettu. Mutta tuolla linkillä näkyy poistetut tiedot- Aslak34553
V'itut voittuanut vaan Lapin mies voitti
- Enolerobottikkk
Kuka voitti
- Pogeriina
Pitääpä kysyä Ilarilta itseltään. Ei viimeksi kertonut kylläkään mitään.
- lliiiiynnmm
Varmasti on pienimmät housut, mitä on olemassa, kaipa on tarkoitus näytellä rakojaan.
Niitten päällä on noin sentti kangasta ja eiköhän sieltä vilahtelekkin kaikki. Suunnilleen sama onko niitä ensinkään, Miksi eivät Hussi ja Sara voisi pitää siellä shortseja, kuten on miehilläkin. - VoihanVako
Samaa olen naureskellut että kauhee tarve esitellä ahteria koska eihän noi mitkään käytännölliset ja mukavat ole.. Ja vois ajatella muitakin kanssa kilpailijoita et jos esimerkiksi kiipee tai ryömii niin siin on varmaan kiva lähietäisyydeltä nähdä toisen p-vako... Hyvä pylly mut kyl sen voi välillä pistää housuihinkin...
- Carahs
Pari cm perseraosta yök. Olkoot kuinka muotia niin olisi tuonne pukenut jotkut muut housut.
- jokujärki
Sara haluaa näytellä peffaansa. Kai nuo miehet kuolaa sen perään , eivät äänestä pois selviytyjistä, koska Chafak on siellä selviytyjissä lähes alasti, saavat miehet edes katseellaan naisen kaipuutaan vähän tyydytettyä.
Tissit vilahtelee ja pissirako näkyy.
Se kai sillä on tarkoituskin. On niillä kuvaajillakin siellä hauskaa, kun Miss Suomi häpeämättä esittelee sulojaan. - asasasas
Saralla on aivan järkyttävää perseennäyttelyä, ja se ei vaan kuulu tuohon ohjelma formaattiin.
- onneksipoistui
Mä olen hyvilläni, että saivat viimeksi ohjelmasta pois sen, joka ei esiinny omalla nimellään.
Itse Snow juonitteli ja oli Sampoa ohjelmasta tiputtamassa, Tippuikin itse.
Kaikki ei voi sietää kaikkia.
Tuollaista huulipuna ukkoa en minäkään voisi sietää.
Onneksi se Snow putosi, oli varmasti monen katsojankin toive.- Steeffan
Ja Palander lähti seuraavana ...
- Olon34343434
Ihania naisia on paljon mm Janni ja Chafak.
- Sexyboy88
Janni ja Sara <3
- tajuaakoedes
Mitä se Sara itkee Palanderin perään. Syyttelee Helmenkalastajaa. Sara on iso peluri ja kieroilija.
Yrittää saada toisia puolelleen. Pukeutuu, tai ei pukeudu juuri lainkaan, että ei ainakaan miehet häntä äänestäisi. Peppu näkyy. On lähes tulkoon sama, kuin ei olisi vaatteita lainkaan. - Esco35
Ja nyt Sara näyttelee rintojaan bikinien pikkuyläosassaan heimoneuvostossa joka viikko, en voi ymmärtää, eikä tuota voi ymmärtää vaimo, ei kaverit, ei kukaan....
- Jassu
Mitä vitun selviytyjiä nämä ovat? Tunnen yhden jos toisenkin oikean selviytymiskykyisen naisen, joka on 96-vuotias ja virkeä sekä kaunis, liikkuu hyvin ja osallistuu tapahtumiin. Hän on selviytynyt erittäin raaoista ym. tapahtumista tähän päivään. Sota oli välissä. Hänellä ei ole silikonirintoja- tai huulia eikä muuta ulkonäköön liittyvää teeskentelevää paskaa. Hän on kaunis hopeahapsineen ja sinisilmineen. Tämän päivän selviytyjät maksavat isäpappansa tai äitinsä rahoista huulitäytteet ja silikonitissit ja varmaan myös ne perseet, joita pitää muotoilla. Aito oikea selviytyjä on sellainen, joka on selvinnyt sodasta, tullut poltettuun kotiin ja alkanut rakentaa uutta. Rakentanut puolison kanssa rintamiestalon sinne minne se määrätiin, raivanneet peltoa, kasvattaneet lehmiä, viljaa ym.Lapsia synnyttäntyt ja niitä hoitanut nainen. Tämä on oikeaa selviytymistä. Nykypäivän selviytyjänaiset tv-sarjoissa ovat prinsessoja, joiden tissejä pappa betalar ja kas kummaa Miehetkin ovat vain biletteijiä, ei niistä muuhun ole. Olen itse vasta 45 vuotias
- Baguen
Samaa mieltä. Nykyajan selviytyjät ovat vain huomionhakuista porukkaa, jotka odottavat vain lööppeihin pääsemistä. Hyvin pinnallista elämää. Ehkä heillä raukoilla ei ole muuta ja älykkyysosamäärä on alempi kuin kengännumero. Turhia julkkiksia siis . Ei jaksa katella enää.
- Kaulin
Janni voittaa, kun nuo miehet ei malta äänestää sitä pois,,,,
- Naiskauneusexpertti
Katsoin eilen eka kertaa tuota ohjelmaa ja havaitsin, että Jannilla on ihana pyöreä epäsuomalainen peppu.
- pimujarannalla
Eiköhän näistä moni ole mennyt selviytyjiin julkisuuden takia.
Ei se nyt ole kovin kivaa katseltavaa, kun nuo jotkut naiset ovat siellä pieni vaate riepu sukukalleuksien päällä, lähes pers paljaana. . No paremminhan ne miehet siellä viihtyy, kun on paljasta pintaa. - ty5675
Ihme kun eivät sensuroineet Saran pyllyvaon vilahdusta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657