Kokemuksia Hairme

hiuksetminulle

113

2234

Vastaukset

• Kokemuksia on samankaltaiseta tuotteesta. Ripottelin päähäni kuituja ja sain lisää hiuksia. Kuidut lähti pois hiusten pesun yhteydessä-

• Juuri näinhän se toimii

• Olisi kiva kuulla kokemuksia toppikista, joka taitaa olla samantyyppinen tuote

• tOPPIKISTA KOKEMUKSIA?

• Siis eihän nuo LISÄÄ mitenkään hiuksia vaan jäljellä oleviin hiuksiin tarttuessaan (sähkövarauksen tai vahan vaikutuksesta) saa harventuneet hiukset näyttämään paksummilta. Tietenkin nämä lisäaineet poistuvat hiuksia pestessä kuten muukin lika.

• Niin. Tietysti ihan hyvä ratkaisu, jos vaan jaksaa päivittäi laittaa ainetta. Eihä tuon laittaminen nyt kauan vie (alle minuutin ?)

• Kyllä. Eli peittää hetkellisesti kaljuutuneita kohtia

• Jos pysyvän ratkaisun halajaa, niin hiustensiirolla sen saa.

• Pysyvän saa ainoastaan hiustensiirrolla.

• Nimenomaan sähkövaraus saa hiukset näyttämään paksummilta.

• Ja kannattaa katsoa myös ravintopuolta. Sillä on merkitystä hiusten kasvuun.

• kyyyyl

• Eli nämähän antavat näyttää että tukkaa olisi enemmän. Toisaalta mielestäni edullinen vaihtoehto kokeiltavaksi

• Olen käyttänyt kallista Nanogenia ja halvempaa HairFixeriä ja kumpikin toimii niinkuin pitääkin eli peittää harventuneet kohdat. Joskus kuidut pöllähtää ja niitä voi mennä henkeen joten ei kannata kovin korkeelta laittaa. Ja tuo Nanogen ei ole yhtään parempi kuin HairFixer joten hinnan takia suosittelen sitä ja niitä näkyy saavan mm. Citymarketista. Nanogenia joutuu tilaamaan. Muista samanlaisista ei ole kokemusta. Suosittelen, sillä parantaa itsevarmuutta ja ei pelkoa että muut huomais että kaljuunnut.

• Täytynee kokeilla

• Onko hairmesta kokemuksia? Toimiko yhtä hyvin, kun muut vastaavat tuotteet?

• Noita tuotteita löytyy kyllä moneen lähtöön

• Haluisin kertoa oman kokemukseni hiustuuhenteista: Toimivat kyllä ihan hyvin ja antavat itsevarmuutta. Kannattaa kilpailuttaa hintoja

• Mikä olisi hinta/laatu suhteeltaan paras näistä Suomessa?

• Eipä tuossa taida olla mahdollisuus hintojen kilpailutukseen. Eiköhän oikea sanamuoto olisi että vertaillaan hintoja.

• Hiustensiirto on pysyvä vaihtoehto

• Kauhean kalliita!!

• Auttavat kyllä ihan mukavasti hiuksia näyttämään paksummilta

• Hairme lienee ihan hyvä vaihtoehto jos haluaa vähän itseluottamusta lisää

• Heirmii on vastaus kaikkeen vai?

• Kyllä näillä saa ihan hyviä tuloksia! Kannatan

• Tähänkin varmaa löytyy Enbuskelta vastaus

• Ainakin eron huomaa ku kuidut ripsauttaa päähän. Purkki kestää 2 tai 3 kuukautta

• Likaako ne vaatteet? Siis jos putoilevat ym. Pitäisi hankkia tummaa fiberiä.

• Antaa kyllä itseluottamusta mukavasti ja ero näkyi itselläni

• Itse tilasin kaksi purkkia Caboki hiuskuitua ebaysta. Tuli viikossa kotiin ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Hintaa tuli alle 20€ ja minulla peitettävää aluetta kuitenkin suht. vähän, ni eka purkki ei edes puolivälissä ja 3kk sitten purkit ostin.
    Tässä Cabokin youtube mainos: https://www.youtube.com/watch?v=prTgYSjNdOY
    Suosittelen ja toimii ja edullisempi kuin muut.
    Suomesta ei saa mistään, mutta ebaysta sitä monet myy. Monta kuituvärivaihtoehtoa myös saatavilla.

• Kaunko kesti, että purkki tuli perille? Voisiha tuota testaa.

• Cabokista kirjoitti:

Kaunko kesti, että purkki tuli perille? Voisiha tuota testaa.

Tilasin sen silloin joskus tyyliin alkuviikosta, niin seuraavalla viikolla se saapui.
      Toki kannattaa siellä ebayn sivuilta kun katsoo noita tuotteita, niin selata eri vaihtoehtoisia myyjiä, koska jotkut saa ilmaisella kuljetuksella nopeasti, mut jos tulee jostain Kiinasta, niin voi mennä parikin viikkoa.
      Mut mä tilasin sellaisen 2xpurkin hintaan 14€ tai sellaista ja siihen lähetyskulut päälle, niin tuli joku 19€ hinnaksi ja viikko suurin pirtein meni kun saapuivat.
      Minä olen muutenkin sellainen ebayn suurkuluttaja :)

• Ja tuohan taitaa toimia ihan samalla tavalla kuin muutkin hiusrakenteet...

• Hairme toimii, ihan samalla tavalla kuin muutkin hiustuuhenteet. En ole vielä törmännyt hiuskuituihin, jotka eivät tehoaisi itselläni. Toki tilaan niitä suositelluimpia.

• Nii no toimiiko pälvikaljulle?

• toimiikoha kirjoitti:

Nii no toimiiko pälvikaljulle?

Ei taida auttaa jos pälvet ovat hiuksettomia. Kyseiset "roskaa" sisältävät tuuhennustuotteet tarvisevat hiuksia joihin tarttua ja sen jälkeen olemassa olevat hiukset näyttää paksummilta.

• Olen juuri Turkissa ja tähän mennessä kaikki mennyt hyvin. 3500 siirrettä. Kesto 8 tuntia.
    Täysin kivuton se ei ole vaikka puuduttavat ja niska on koetetuksella.
    Muutoin kaikki on ollut todella hyvin hoidettua. hinta kaikkineen oli 2200. Lennot myös siis mukana.

• Ei ole kyllä pahan hinta. Miten kaikki on sujunut nyt vajaa pari viikkoa myöhemmin?

• Tulee melkeen puolet edullisemmaksi, kun täällä. Kyllä kannatti.

• Viesti taisi lipsahtaa väärään ketjuun. Hiustensiirtoja harkitseva ei löydä sitä täältä.

• Vaan plastiikkakirurgistesta.

• Miten noin operaatio?

• Onko kokemuksia Toppikista? Onko ihan samanalainen kun nämä hiustuuhenteet?

• Muita kokemuksia täällä?

• Voin suositella.

• Aivan..

• Vaihtoehto kaikille?

• Näyttää näyttää hyvältä videolla. Hiustensiirtoja tehdään nykyää kuitenkin melko kohtuulliseen hintaan.

• No tottakai!

• Jeboy

• No tiiäppä häntä. Kalju on muotiaa!

• Tukkupa nyt..

• Thaimaassa saa hiustensiirron aika edulliseen hintaan..

• Henk koht kokemuksia?

• Auttaa hetkellisesti. Ei ole pahan hintainen jos yksi purkki kestää kaksi kuukautta (ainakaan minun mielestä)..

• Eikös noita oo jo jonku aikaa ollu ostettavissa? Eli oletteko huomanneet eroa käyössä?

• Vaikutus kestää päivän hiuksissa, eli lähtee pesussa.

• Ja purkki kestää pari 1,5-3 kk riippuen käytöstä.

• No nyt on video

• Nohhoh..

• Kannattaa tilata ihan aitoa Toppikia polkuhintaan esim. Aliexpressistä. Saatte sieltä myös parilla eurolla sen tarvittavan suihke-osan.

• Tattista vinkistä!

• Kokemusten pohjalta suositteletteko?

• Hyviä väliaikaisia ratkaisuja- toimii.

• Itse käytän harvoin hiustuuhenteita, mutta onhan noista se tarvittava apua.

• Tukkaa tulee lisää

• Eihän tuollaisten muovisten karvanpätkien pöllyttäminen päähän kasvata tukkaa yhtään.

• Jos tuote toimii ni mikäs siin

• Hairmella saa hiuksia ainakin mukavasti.

• Kyseinen tuote EI kasvata hiuksia, näyttää vaan siltä kun hiusten seassa on möhnää.

• Hairmella saa hiustenlähdön peittoon. Aine lähtee pois pesussa. Värejähän noissa on useita vaihtoehtoja.

• Käytetään tietääkseni myös esimerkiksi jos haluu paksuutta hiuksiin:

• Jos hiukset ovat ohuet, niin saa peitettyä ohenevat kohdat hyvin.

• Hiustenlähtöongelmiin on nykyään aika paljon erilaisia ratkaisuja. Ei- kirurgiset ratkaisut esim väliaikaiset ratkaisut ja sitten myös esim hoitoaineet yms.

• Tuntuu toimivan hyvin! Suosittelen.

• Mukavasti paksuutta hiuksiin.

• Komeet hiukset

• Minusta ihan hyvä, kun joku saa itseluottamustaan nostettua, ja hiustenlähtö ei enää vaivaa niin paljoa.

• Väliakainen ratkaisu, mutta toki jos koko ajan käyttää, nii sittenhän tämä toimii

• Näitä saa tilattua vain netistä?

• Toimii hyvin, olen käyttänyt lähinnä paksuuntamaan hiuksia tarvittaessa (kerran viikossa).,.

• Olen jatkanut käyttöä nyt ja purkki on kestänyt 2 kuukautta.

• Käyttäjäkokemuksii?

• Viikottaisessa käytössä. Hyvä tuote.

• Kuinka monta kertaa viikossa?

• Ainakin saa peitettyä sellaiset alueet, joihin haluaa vähän lisää ja paksumpaa hiusta.

• Väliaikaisesti joo

• Viviere on paljon parempi ja luonnollista hiuskuitua.

• Kyllä se sen pari kertaa kestää jos ei pese. Ei tule mitään noloja tilanteita että ne pölisisivät tuuleen tms, tuntuu pysyvän. Ne myy jotain hiuskiinnettäkin epävarmoille, toimineeko tavallinen hiuskiinne samoin?

Hiustensiirtoa en harkitse sen jälkeen kun pomo kävi: hiukset ei pysyneet ja kaljua päälakea kiertää punaiset pyörylät. En kehdannut kysyä oliko thaimaan vai viron kirurgi, väärässä paikassa oli varmaan säästellyt. Kuitu olisi sille hyvä, hentohiuksinen haivenpää kuten minäkin.

• Kuinka usein käytätte tuotetta? Päivittäin?

• Kertokaahan toki lisää kokemuksianne.

• Toisen käden kokemus televisiosta: Eräs mies kiitteli muun hoidon jälkeen että hienoa kun ei tarvitse enää pelätä sadekuuroa.

• Anonyymi kirjoitti:

Toisen käden kokemus televisiosta: Eräs mies kiitteli muun hoidon jälkeen että hienoa kun ei tarvitse enää pelätä sadekuuroa.

No tämähän kuulostaa hyvältä!

• Anonyymi kirjoitti:

No tämähän kuulostaa hyvältä!

Taisit ymmärtää väärinpäin, olisi varmaan pitänyt selittää tarkemmin. Siis kyseinen mies oli käyttänyt aiemmin näitä hiustuuhenteita ja nyt pysyvämmän hoidon saaneena sai jättää nämä epävarmat kikkakonstit.

Nämä tuuhenteet pysyvät hiuksissa (huom. siis HIUKSISSA) staattisella sähköllä ja vesi huuhtelee ne pois. Myös kampaaminen lakin käyttö tms. pyyhkäisee osan pois.

• Videoklippi oli ihan mielenkiintoinen. Tuo ennen ja jälkeen ero.

• Ja ennen ja jälkeen kuvat.

• Minä olen käyttänyt silloin tällöin "hiustentuuhentajana".

• Mitä eri värivaihtoehtoja löytyy?

• Oikeastaan aikalailla jokaista.

• Mihinköhän viestini meni.?

• Toimiiko se?

• Siis hiustenlähdöän ehkäisemiseen on kyllä useita konsteja.

• Eli pesussa lähtee pois?

• Kyllä, aivan kuten kaikki muukin irtoroska hiusten joukosta.

• Hairmee toimii minulla.

• Olen käyttänyt aina tarvittaessa. Kuitujen ripottelussa menee alle minuutti ja sitten ne levitetään hiuksiin. Kun kuidut kiinnittyvät hiuksiin ne saavat ne näyttämään paksummilta. Lähtee sitten pesussa pois.

• Kauanko kestää yksi purkki?

• Sittenhän ei ole mitään hätää.

• Jos nyt vaikka purkin ostaa, niin sen pitäisi siis kestää 2 kuukautta? Riippuu varmaan aika paljon käytöstä?

• HairFixer, kotimainen brändi, valmistetaan kyllä kaukoidässä niinkuin kaikki muutkin hiustuuhenteet. ainut järkevän hintainen ja paras !

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.