Kuka tai mikä sai sinut

Gallup

Tänään iloiseksi ?????

54

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puoliksikunnossa

      Musiikki. Työasiat ovat vaikuttaneet kauan ja sen takia olen jollain tavalla tunteeton.

    • TodVapaaMuotoinen

      Batteri jalkojen välissä ja eräs hemmo eli jantteri eli mieshenkilö
      Pelkkä Hänen ajattelemisensa
      Hymyilyttää ja pajukossa pikkulinnut
      Oli tosi pieniä ja puheliaita
      Jantterin varpaat oi ne!
      Ne sai iloiseksi.

    • kaikenlaisiakeksintöjä

      Jotkut kysymykset ja sellaiset elokuvajutut toisten ihmisten kanssa.

      Ja joku mielenkiintoinen juttu taikalampun hengestä -jutut, mutta liian jännittäviä juttuja kaikille kertoakin kaikkia juttuja tuollaisista.

      Selfie-elokuva: Selfie from hell... sellainen mihin ilmestyy selfie-kuvaan ihmeellisiä hahmoja joita ei näe todellisuudessa. Kauhutyyppinen elokuva tämä.

    • SeToimiiii

      Kauan epäkunnossa oleva suihku toimii taas!

      Taidanpa mennä muuten heti puolen tunnin kuumaan suihkuun nauttiin tästä jutusta.

      Olin ihan depikses vielä eilen kun kotiin tulin kun ajattelin ettei huoltomies ole saanut sitä korjattua vaan se on isompi homma. Tulin kotiin niin maailmani kirkastui. Siellä se oli pientä omaa varaosa ostosta vaille korjattuna.

      Tänään ostin sen osan.

      Mä olin kyllä niin ikionnellinen kun huoltomies oli mun pelastava prinssini ja päiväni pelastaja.

      Nyt sitten tekeen iso vesilasku

    • InflaatioKukaLoiSen

      Miljarin markan palkka
      Sille joka seitsemän esiripun takaa
      Muistaa jotain muistamista vaativaa

    • pinistäasioistailo

      Suklaakeksi ja kahvi :)

      • kaikkikerrallaulos

        Älä viitsi edes kun ajattelin sanoa että minkähänlainen neuvottelu olisi jos vaikka 12 nuorta naista OKSENTAISIVAT kaikki ajatukset mielestään yhtäaikaa neuvottelupöydälle.

        Näkisi tuloksesta että mitä kukin on syönyt iltapalaksikin.


      • sekinhiemanhymyilytti

        Niin ja vielä se kun mietin sitä mahdollisuutta että joskos hän olisikin kiinnostunut minusta niinkuin minäkin hänestä :)


    • Niinsekäy

      Hän. Mies sai minut iloiseksi ja surulliseksi..

      • Niinkäykin

        Sama naiselle. Iloiseksi siitä että saa olla edes hetkiä yhdessä. Surulliseksi siitä että siihen se jää.


      • Ainaikävä

        Sama. Tajuttoman kauniita hetkiä. Niistä sitä ammentaa voimaa koko loppupäiväksi. Mutta suru siitä että mitään muuta ei voi olla.


      • Niinkäykin

        Samassa tilanteessa ollaan. Ja taustalla kummittelee ajatus siitä että toinenkin kokisi samoin. Ja mitä kaikkea siitä voisi seurata koko loppuelämäksi niin hyvässä kuin pahassa, jos sittenkin päätyisimme yhteen.


      • Niinsekäy

        Tunnen samoin.....


      • Ainaikävä

        Juu komppaan. Vaikka kuinka järjellä yrittää ajatella, ei välty tuolta viheliäiseltä "kummittelulta", kuten ajatuksen osuvasti ilmaisit. Ja todellakin sekä hyvässä että pahassa, kyllä voisi katastrofin ainekset olla ilmassa jos... Ehkäpä juuri siksi niin ei anneta käydäkään. En tiedä. Oon pyrkinyt ajattelemaan, että jos edes hetken saan hänen kanssaan olla tekemisissä, se riittää. Kun edes tiedän että hän on olemassa, sekin riittää.


      • Niinsekäy
        Niinkäykin kirjoitti:

        Samassa tilanteessa ollaan. Ja taustalla kummittelee ajatus siitä että toinenkin kokisi samoin. Ja mitä kaikkea siitä voisi seurata koko loppuelämäksi niin hyvässä kuin pahassa, jos sittenkin päätyisimme yhteen.

        Niinkäykin.. tunnen samoin sinua kohtaan. Tunnen sinun jokaisen ajatuksen. Miksi et kerro minulle suoraan. En ymmärrä mitä menetettävää sinulla on..


      • Niinkäykin

        Jos ei olisi menetettävää en olisi täällä. Ainaikävä, pidän ajatuksistasi ja ne on helppo jakaa. Kirjoitat kuten toivoisin hänen kirjoittavan. Hänen, joka oli tänään pukeutunut mustiin farkkuihin. Siinäpä se pakollinen tunnistekin. :)


      • Ainaikävä

        No. Oli mustat farkut kyllä. 😨 Valitse näistä kolmesta se materiaali, josta olet kertonut pitäväsi eniten: kivi, puu, lasi.


      • miessivusta
        Ainaikävä kirjoitti:

        No. Oli mustat farkut kyllä. 😨 Valitse näistä kolmesta se materiaali, josta olet kertonut pitäväsi eniten: kivi, puu, lasi.

        Minullekin nuo kaikki kirjoittamasi asiat täsmäisivät ja lisäksi pystyisin vastaamaan tuohon esittämääsi kysymykseen. Pidät yleensä aina mustia farkkuja. Aika monet muutkin kyllä. Niiden lisäksi punasävyinen villapaita? Niin ja se on tuo puu..


      • Niinkäykin

        Sori en tunnista tätä materiaalijuttua, mutta hauskaa että farkkujen väri osui. Paita oli muuten sininen. :) Hyvät yöt.


    • Paluutodellisuuteen

      Tänäänkö vai aloituksen päivämääränä ???
      Tuona päivänä iloiseksi teki eräs naimisissa oleva mies baarissa !
      Aiiiiivan iiiihaaanaaa. Oli. Tosi ihana. Olihan se iloista ja kivaa niin kauan kuin sitä kesti.
      Oih joih joo. Huhheijaa. Olipa laskut.
      Ja tietysti olin varmaan tyrkky. Joten se siitäkin ilosta.

      • Mietippäs_itsekin

        Niin aloitus on tehty 20.2.2018 eli tänään


      • Paluutodellisuuteen

        Kukaan ei muuten vastaa, niin piti heittäytyä tyhmäksi ja tulihan se sieltä :)
        Arvasin että joku tarttuu :) :) :D :D terve :) !


      • Muutamatunti

        Minut sai eräs uusi tuttavuus, nainen. Hyvin iloiseksi, tuntui että välillämme olisi voinut olla enemmänkin, tai voisi olla. En varmaankaan näe häntä enää, ja nimeäkään en muista. Harmittaa. ☹️


      • Paluutodellisuuteen
        Muutamatunti kirjoitti:

        Minut sai eräs uusi tuttavuus, nainen. Hyvin iloiseksi, tuntui että välillämme olisi voinut olla enemmänkin, tai voisi olla. En varmaankaan näe häntä enää, ja nimeäkään en muista. Harmittaa. ☹️

        Miksi et muista ? Jospa joskus kuitenkin tiet kohtaa, pidän peukkuja :). Onpa harmillinen tilanne. Mulla on tyypin käyntikortti jonka tapasin, mut enpä rohkene laitella viestiä.


      • Muutamatunti
        Paluutodellisuuteen kirjoitti:

        Miksi et muista ? Jospa joskus kuitenkin tiet kohtaa, pidän peukkuja :). Onpa harmillinen tilanne. Mulla on tyypin käyntikortti jonka tapasin, mut enpä rohkene laitella viestiä.

        Minä kyllä kättelin ja kumpikin esiteltiin. Ei vaan jääny nimi mieleen, sen muistan että oli tosi kiva ja kaunis. Toivottavasti vielä tavataan.


      • Pika_ihastuilijat_ry
        Muutamatunti kirjoitti:

        Minut sai eräs uusi tuttavuus, nainen. Hyvin iloiseksi, tuntui että välillämme olisi voinut olla enemmänkin, tai voisi olla. En varmaankaan näe häntä enää, ja nimeäkään en muista. Harmittaa. ☹️

        Pettäjä ukot ihastuu ulkonäköön ja pettää, vaihtaa uuteen ihastukseen johon ihastuu samoin ja taas pettää ja taas vaihtaa.


    • Saiiloiseksi

      Minua arvosteltiin

    • Nämätarkeimmät

      P.R 😘

    • Olikaunista

      Kaunis talvipäivä tyynnytti mieltä ja piristi. Erään miehen tapaaminen taas on katkeransuloista, kaksiteräinen miekka. Kaipaan hänen näkemistään, mutta se toisaalta saa apeaksi. Muistuttaa siitä mitä ei tule koskaan olemaan.
      Samankaltaisia tunteita ehkä joku ylempänä kirjoittanutkin saattoi tarkoittaa.

      • kummallisiamysteerejä

        Mysteerillisiä kysymyksiä ja juttuja voi kyllä olla joskus tällä palstalla :)


      • Niinkäykin

        Samaa tarkoitin. Katkeransuloista todellakin, eikä taida vähän aikaan helpottaa, kun ei ole vuodessa ohi mennyt. Ihan päivästä riippuen sitä joko leijailee pilvissä tai vajoaa apeuteen. Eikä siihen järki auta. Liian suuri riski puhua suoraan asiasta, mutta kaikenlaisin pienin elein ja teoin yritän näyttää miten paljon välitän. Hänestä on paljon vaikeampi ottaa selvää. Ei mitään hajua voisiko tykätä tuttavuutta enemmän.


      • JaHyvääTyöviikkoa

        Jos tää oli sun poikaystävälle, niin hyvästi.


      • ovenavaaja

        Onkohan sulla jotain esteitä sille, että mitään ei voisi olla tai tulla? Oot ehkä varattu?


      • Olikaunista
        ovenavaaja kirjoitti:

        Onkohan sulla jotain esteitä sille, että mitään ei voisi olla tai tulla? Oot ehkä varattu?

        Esteitä on molemmin puolin, tunteita puolestaan ei. Iloinen silti, että hänet kohtasin elämässäni.


    • hyteinen

      Sain yhden isomman työn tänään "vahingossa" valmiiksi. Tein päätöksen aiemmin että en stressaa ja huolehdi etukäteen. Joka päivä 2 kuukauden ajan tein tuota työtä vain vähän kerrallaan miettimättä mitä siitä tulee ja tuleeko mitään ja tänään huomasin että sehän on valmis ja hyvä.

      • kuulostaahyvälle

        "vahingossa tuli valmis", aika hyvä. Voit pitää parisen viikkoa lomaakin sitten töistä vapaana.

        Tämä juttu että miten siis tytöt tai tuollaisia pitkiä mietintöjä ja juttuja, EN kerro selvittäkööt itse keskenään tyttöjensä kanssa tuollaiset.


    • kuinkasurulliseksi

      voi tulla? Ei ilon häivää, koko päivä mennyt alakuloisissa merkeissä. pikkuhiljaa menee tajuntaan että tämä kai sitten oli tässä. Toivottavasti 💜 kestää..

    • Nukunhyvinkultsi

      Hyvin hoidetulla tiellä oli kiva ajella autolla ja nauttia auringonpaisteesta sekä katsella talvista maisemaa. Edelleen on mies, josta todella välitän mielessä kirkkaana. Hän ei itse vaan sitä ymmärrä, mitä kaikkea hän merkitseekään mulle ihmisenä ja sitä hyvää aitoa tunnetta yhteiseltä jouluaatolta en vaan voi unohtaa.

      • Nukuhyvinkultsi

        Vaikka nyt tiedänkin yhtäsuntoista, niin ei se sitä mun tunnetta sua kohtaan ole rikkonut. Päinvastoin on paljon parempi, että eletään lähempänä sitä totuutta ja voidaan iloita siitä mitä meillä on ollut ja vois olla jatkossakin...


      • jouluaatolta
        Nukuhyvinkultsi kirjoitti:

        Vaikka nyt tiedänkin yhtäsuntoista, niin ei se sitä mun tunnetta sua kohtaan ole rikkonut. Päinvastoin on paljon parempi, että eletään lähempänä sitä totuutta ja voidaan iloita siitä mitä meillä on ollut ja vois olla jatkossakin...

        Oletko siis nähnyt kaivattuasi, jouluaaton jälkeen?


      • Nukuhyvinkultsi
        jouluaatolta kirjoitti:

        Oletko siis nähnyt kaivattuasi, jouluaaton jälkeen?

        Olen ja sitä ennenkin monen vuoden ajan, mutta se oli ensimmäinen jouluaatto yhdessä. Tänne vain omien ajatusten purkua ja hänelle...


    • ikäloppuikäväimmeinen

      Rose-viini, oon nääs vanha jo

    • luonnollistaa

      Hiihtolenkillä loikki peura suoraan nenän edestä. Jäätiin kaikki sitä suut auki toljottamaan.

      • säästyittekuolemalta

        Ei ollut Cougar kuitenkaan eli Mountain Lion, puuma siis.
        Sellainen olisi syönyt teidät suksineen kaikkineenkin kitaansa.


      • luonnollistaa

        Ei ollut ei :) Porukan pienin tosin veikkasi ensin kenguruksi...


    • TäydellinenAasi

      1.☀️
      2.🐱
      3.📆

    • aikarumaaasiksi

      Palstan kaikki jutut, kysymykset jne. pitävät aivot terveinä ja toimintakyvyssä, mutta ei todellakaan kaikkia kannata alkaa miettimään kovin intensiivisesti.

      Täydellinen Aasi = Melko ruma musta ori.

    • AikaanParempaan

      Varas joka vei mun rakkauden..
      Sano et vielä kohdataan..

    • pienenpienihetkivain

      Hän. :) Mut ikävää kun menee taas aikaa ennekuin taas tavataan.

    • hyväminäminäminä

      Mä ihan itte. Jokainen on itse vastuussa omasta onnellisuudestaan, tekemisistään, olemisestaan, muiden sabotoinnista jne.

      • etjatkaa

        Eikös se oo se vanha suomalaisugrilainen sananlaskukin, että jokainen on oman onnensa setä.


    • sydämessäni

      Hän , mies joka hymyili minulle ❤
      Hänen hymynsä lämmittää vielä pitkään.

    • yhdetietyt

      numerot

    • Kaljaakaljaa

      No kalja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe