Oon 14v poika ja siis mulla on tylsä olo.
Kavereitten kaa tykkään olla ja välillä yökyläilenki mutta silti vaan on niin tylsä olo. Musiikkia rakastan ja kuuntelen usein ja pelikoneen äärellä tulee vietettyä kaikki päivät sinne yheksään asti arkisin ja viikonloppuisin neljään aamuyöhön. Kaikki on kivasti mutta mulla on vaan ihan yksinkertaisesti pelkkä tylsä olo välillä tulee miettyy jotain hirveyksiä siitä miten vois vaa jättää maailman taakseen mutta ei ne oo semmosii että toteuttaisin ne vaan ihan vaan ajattelen niitä. Eli siis onks kellään samaa että tekemisyä on mutta kaikki on vaan niin tylsää.
Tylsää mutta ei silti tylsää
3
91
Vastaukset
- JuokseJuokse
Lähe poika lenkille!
- luukkuauki
Yritä löytää itelles tyttöystävä. Sit ei oo enää tylsää!
Et ole ainoa ikäisesi, joka painii samojen asioiden kanssa. Omien havaintojen mukaan yksi yhdistävä tekijä tuntuisi olevan juuri tuo liika pelaaminen, netissä roikkuminen ja myös öiden valvominen.
Usko tai älä, mutta kaltaiseksi kasvava nuori tarvitsee lepoa ja hyvin nukuttuja öitä. Muutoin aivot voivat alkaa helposti temppuilemaan.
Sinulla voi olla myös masennustaipumusta.
Jos toivottomuuden ja "näköalattomuuden" tunteet lisääntyvät, niin suosittelen puhumaan niistä jollekin aikuiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508