JousimiesM

HulluOinasN

Olin tapailu”suhteessa” jousimiesM (itse oinasN) kanssa vähän yli 3kk.
Eka tapaamisen jälkeen tavattiin 3krt, vietettiin vkloput yhdessä.
Välimatkaa oli n. 300km.
Välimatkan ja lasten takia tapailu jäi vähälle.
Yhteydenpito oli ensimmäiset 2kk tooodella tiivistä.
Itse olin välillä jopa aika... hengästynyt :), mutta onnellinen koska olin niin ihastunut. Ekaa kertaa tapasin miehen, joka niin innokkaasti piti yhteyttä ja oli yhtä ihastunut kuin minä, toi sen esille yhtä innokkaasti.
Mut viimeinen kk oli outoa...
Jouskari hiljeni kuin seinään.
Vastasi kyllä, jos laitoin viestiä.

Siellä päässä oli ikävä tilanne menossa.
En asiaa viitsinyt kauheasti udella, suurin piirteen tilanteen tiesin.
Hiljenemisen ymmärsin, annoin tilaa, enkä ahdistellut. Mutta kyllä se vaivas.
Ymmärsin ja olin valmis kuuntelemaan, tekemään melkein mitä vaan, että toisella olisi parempi olo.
Ei enää puhuttu asioista jotenkaan yhtä avoimesti.
Roikuin löysässä hirressä.

Viikko oltiin pitämättä yhteyttä ja kysyin sitten kuulumisia...
Vastasi aikalailla heti, niin kuin aina, muutama liibalaaba viesti laitettiin.
Muutama päivä sen jälkeen soitin, että en pysty tähän enää.
Kun en tiedä missä mennään, enkä halua painostaa (muutaman kerran koko aikana kysyin koska nähtäis), välitän ja tykkään liikaa. Ja, että ehkä mun on parempi poistua hänen elämästään, koska haluan antaa hänelle rauhan järjestää asiansa.
Kysyi, josko voisi soittaa/laittaa viestiä joskus (en muista kumpi, olin niin shokissa koko puhelun ajan), vastasin, että parempi jos poistaisi numeroni.
Tämä kaikki tuli yllätyksenä miehelle.
Laittoi vielä viestin, kuinka mahtava olen ja pidä itsestä huoli jne.
Nyt kaduttaa kuinka ehdoton olin yhteydenoton suhteen :(



Mietin vain, että onko jousimiehillä tapana jättää henkilö lopettamalla yhteydenpito pikkuhiljaa, ettei suoraan sano?
Menetinkö hänet?

Ottaako jouskarit kirjaimellisesti asiat mitä sanotaan?
Meinaan just tuota, etten haluaisi pitää yhteyttä... totta hitossa haluaisin, olen korviani myöten ihastunut edelleen, mutta se tuntui hyvältä idealta sillä hetkellä. Sattui liikaa!

1

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskari1234

      Vastaan nyt hiukan myöhään varmasti sinulle, mutta olen jousimies nainen ja huomaan yhtenäisyyttä tuon jouskari miehesi kanssa. Itse teen aivan samaa. . Tässä oma mielipiteeni. Ihastun helposti ja yhtä nopeasti se lopahtaa valitettavasti, jousimiehet kaipaa ns haastetta ja jos toinen on liian innokas heti alkuun, jousimies pakittaa. Jousimiehelle pitää olla samaan aikaan innokas ja samaan aikaan haastellinen, tämähän on aika mahdoton yhtälö, mutta mitä enemmän haastetta sitä todennäköisemmin jouskari rakastuu ja sen jälkeen rakkaus on ja pysyy pitkään. Luonteelta jousimiehet ovat ystävällisiä kaikille ja tämän takia ei anna suoranaisesti viestiä ettei kiinnosta kenellekään, koska ei halua loukata ketään. Mikä ei aina ole hyvä juttu.. jousimiehet jäävät parhaiten mieleen, koska jyräävät elämään ja häipyvät yhtä nopeasti vapaudenkaipuun takia, jos tuntee toisen liian ”helpoksi”. Jouskarit on metsästäjiä ja meidän täytyy jahdata kumppania, eikä toisin päin. Mut mikäli joskus jouskari iskee nuolensa sinuun, se on rakkautta. Jousimiehillä on aina vientiä, mut todella harvat pääsevät seuraavalle sivulle, sillä olemme ikuisia etsijöitä. Aikoinaan minulla oli juttua toisen jousimiehen kanssa ja molemmat meistä hiljeni yhteydenotossa täysin, tämä on parhaiten jäänyt mieleen mies, kun oli ihanaa ja sen jälkeen yhtäkkiä kaikki oli ohi :D tuo ei tietenkään jouskarina minun elämääni haitannut kun pakitin itsekin, mutta tämän takia jousimiehet jäävät erityisesti mieleen loppu iäksi vanhemmiten heitä muistellen. Vieläkin harvoin, mutta joskus törmään vahingossa tuohon jousimieheen ja kyllä meillä on kipinää välillämme vaikka mitään emme vuosiin ole tehneet tai ollut yhteyksissä ja molemmilla omat elämät :) tällä hetkellä kumppanini on vesimies ja on ollut 8vuotta, herran jestas siinäpä on sitä haastetta vieläkin ja paljon, sitä mitä kaipaan ja sitä vapautta samassa. Eli muistakaa läheisyys, haaste ja vapaus samassa paketissa niin jouskari elää elämänsä onnellisena ilman tarvetta lähteä muille markkinoille <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe