En enää jaksa

SurkiampiTapaus82

Onko missään mitään järkeä? En oikeastaan tunne enää mitään innoissani en ole ollut mistään enää vuosiin. Hain hilpeyttä alkoholista ei sekään enää pitemmän päälle toiminut nyt oöen ollut jo parisen kuukautta ilman eikä sekään auta. Ennen oöin ihan täpinöissäni urheilukisoista nyt ei edes olympialaiset tunnu miltään. Mikään ei kiinnosta miksi olen edes olemassa mitä hyötyä minusta on? Ei niin mitään hyötyä kellekään olen pelkkä taakka. Pääsispä pois olen niin kyllästynyt kaikkeen.

10

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläväkuollu

      Tilanteesi on melko sama kuin itselläni.Mikään ei kiinnosta ,edes Alkosta ei tule helpotusta,elämä on tasapaksua pimeää paskaa!Tahdon pois tästä helvetistä .

    • anon7968

      Teille molemmille suosittelisin psykedeelejä, esimerkiksi LSD:tä. Ottakaa selvää vaikutuksista ja miettikkää olisittekko valmiita kokemaan elämänne matkan. Itse olen ollut samassa tilanteessa, mikään ei tunnu miltään, kaikki on tasapaksua paskaa, jopa itsariakin olen joskus miettinyt. LSD on auttanut löytämään uusia näkökulmia elämään ja parantanut elämänlaatua huomattavasti.

      Jos LSD tuntuu liian hurjalta niin MDMA voi myös auttaa. Se tuo sellaisen ilon ja euforian tunteen mitä ei voi mistään muualta saada. Vaikutus kestää vain sen hetken kun olet huumeen vaikutuksen alaisena. MDMA onkin ehkä enemmän viihteeseen tarkoitettu. Mutta sellainenkin kokemus voi tuoda vielä uskoa siihen että elämässä voi jokin vielä tuntua joltakin.

      LSD:tä pidän enemmän mielen työkaluna kuin huumeena. Tripin positiiviset vaikutukset kestävät vielä pitkään vaikutuksen jälkeenkin. Se on kuin kymmenien psykoterapiaistuntojen tiivistetty pakkaus. Maratonjuoksu mielen syövereissä, jonka aikana voi kokea niin ahdistusta, kuin järisyttävää kosmista euforiaa. Ei sovi kaikille tutkikaa aiheita ja miettikää. On se parempi kuin heittää lusikka nurkkaan.

      • asdasdfasd

        Ei tuollasia hyödyttömiä pellevastauksia jaksa kukaa lukea


      • anon7968
        asdasdfasd kirjoitti:

        Ei tuollasia hyödyttömiä pellevastauksia jaksa kukaa lukea

        No ei tuo nyt mikään hyödytön vastaus ollut. Jos vähän googlaa tai muuten seuraa asioita, niin tietää, että psykedeeleistä voi olla oikeasti apua joihinkin mielenterveysongelmiin. Tieteessä on taas alettu tutkimaan psykedeelien käyttöä. Ketamiinista, psilosybiinistä ja lsd:stä voi olla apua esim. masennukseen. Mdma:sta on saatu positiivisia tuloksia traumojen hoidossa. Valheellisen huumevalistuksen myötä psykedeelejä ei ole saanut edes tiedeyhteisön keskuudessa tutkia, vaikka positiivisia tuloksia oli saatu jo 70-luvulla.


      • 3e34rr4

        "MDMA voi myös auttaa. Se tuo sellaisen ilon ja euforian tunteen mitä ei voi mistään muualta saada."

        Kyllä meta pärisee vielä paremmin kuin teinien mämmi. Kumpikaan ei tee autuaaksi pidemmän päälle. Stimulantit ovat viheliäisiä. Ihminen voi mennä vaikka kuinka pohjalle ja euforiat katoaa tasaisesti 100%, mutta silti saa vielä ihmisen kuvittelemaan että se tekee jotain hyvää, vaikka sitä lähinnä tarvitaan vieroitusoireiden poistamiseen joidenkin kuukausien jälkeen.

        LSD:stä ei sinänsä ole mitään pahaa sanottavaa, ei laskuja, ei riippuvuutta, paljon aidomman tuntuinen euforia kuin mämmissä ikinä, essojen antama euforia tuntuu keinotekoiselta. Parhaat bileet tuleee kun ottaa kolme blotteria happoa ja yhden pamin pohjalle, toisen pamin sitten kun vaikutus loppuu ja menee nukkumaan.

        Mutta ei se happokaan mitään pitempiaikaisia ihmeitä tee, kyllä parhaimmankin tripin jälkeen parissa viikossa kaikki on sitä samaa.


    • SpartinaTowsendii

      Ihmisen olemassaolon mielekkyys on kiinni monista asioista. Itse olen utelias oppimaan uutta. Kehitän itseäni jatkuvasti. Opiskelen laulamista nettikaraokessa smulessa. Välillä haen kirjastosta luettavaa joka kehittää kielitaitoa tai kuuntelen äänikirjoja kun en jaksa lukea. Teen villasukkia ystävieni iloksi. Olen ollut kahdesti naimisissa ja haudannut kaksi miestä. Minulla on kolme lasta jotka ovat jo aikuisia. Läheiset ihmiset tuovat vaihtelua päiviini. Olen työtön mutta juuri nyt en kykenisi työelämään pitkän masennuksen jälkeen. Jouduin aloittamaan citalopramin uudelleen kolmen vuoden tauon jälkeen mieheni kuoltua. Siitä on nyt pari vuotta ja kaipaan häntä suunnattomasti elämääni. Elämä kuitenkin jatkuu. Välillä haluan kuolla mutta välillä unelmoin taas kivoista asioista joita voi tulla eteen yllättäin. Yritän pitää terveyttä yllä liikkumalla. Se lisää mielihyvää ja sosiaalista elämää. Odotan että lääke puree ja pääsen tasapainoon. Mieheni kanssa en tarvinnut lääkettä kun talous oli tasapainossa ja turvallinen olo rauhoitti minua. Epävarmuus kalvaa ja ikääntyminen tuo lisää stressiä kun ei kelpaa enää töihin eikä jaksa tehdä niinkuin ennen. Masennus jumittaa sängynpohjalle. Paniikkikohtaukset rajoittaa liikkumista. Ei jaksa ihmisiä joista muuten niin iloitsen. Katselen elokuvia ja mietin elämää. Rukoilenkin asioiden puolesta ja luotan että aurinko paistaa vielä. Voimia teille kaikille!

      • Toivoaonyhä

        Sama täällä. Välillä olin aikalailla maassa ja masentunut. Nyt viimeiset 4-5 vuotta menneet ihan hyvin. Eläkkeelle jään tuota pikaa. Saas nähdä mitä sitte. Täytyy jotain kehitellä, että on sosiaalisia kontakteja. Jaksamista! Vaikka tiedän, että se on joskus vaikeaa. Muistan ajan jolloin juuri ja juuri jaksoin raahautua lähikauppaan. Olin silloin työtön. Onneksi mieli on siitä sukkela, että se unohtaa...tuosta ajasta vain haaleita muistikuvia.


    • mnbvh

      Samaa on täällä. Elämässä on monia asioita, mistä saan olla kiitollinen, mutta kaikki innostuneisuus on hävinnyt ja onnen tunteita en edes muista, koska olen viimeksi tuntenut. Otan asiat asioina yksi kerrallaan. Ahdistus vaivaa ajoittain, etenkin joidenkin ihmisten läsnäolo saattaa laukaista sen. Väsynyt olen myös ja koko ajan tuntuu siltä, ettei jaksa tehdä mitään. Olen silti toimintakykyinen, käyn töissä ja harrastuksissa ja tykkään niistä, muttei nekään mitään läikähtelevää iloa tuota.

    • paha_paavali

      Eihän täällä elämisessä olekaan mitään mieltä, mieti nyt vähän itsekin. Ihmiseliölaji on kaikista sairain eliömuoto mitä tämä pallo on koskaan onnistunut tuottamaan ilmoille vuosimiljoonien aikana. Köpiöitä ämminpiruja ja paskamulk.kuja, niistä on tämän planeetan nykyinen valtias tehty.

      Tämä eliölaji saastuttaa ja paskoo kaiken, mihin se vaan kätensä iskee. Sikiää semmoisiin paikkoihin, missä eliölajin luontainen selviytymismahdollisuus on erittäin alhainen ja jotkut paskahierarkiassa mukamas ylemmälle oksalle päätyneet mielisairaat raharuhtinaat vieläpä auttavat siinä lauman kasvattamisessa niihin paikkoihin.

      Paskanetti ja paskamediat, kaikki yhtä sairasta paskaa täynnä. Erityisesti näissä paskamulk.kujen ja kostoretkilepakoiden täyttämissä mätäpesäkkeissä ihmiseloyhteisöä voisikin onnistuneesti luonnehtia sontatunkio likaviemäriksi - paska nousee niissä pintaan kellumaan.

      Tulisipa jo joku suurempi planetaarinen mullistus ja hävittäisi koko tämän paskalajikkeen ikuisiksi ajoiksi pois täältä tätäkin planeettaa paskomasta.

    • kai

      mene lääkäriin ja pyydä citaploram resepti . se auttaa tosi tosi paljon !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe