Mitteehä nohevvoo keksis?

Ilahutettaansit

Noh, mietittäänpä vähä aikkoo.

96

1597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetmänsuuhymmyyn

      Noh, olha tuassaki jo.

      • ilahuttaja

        Hyvä, se ollii tarkotus : D.


    • suomennosta

      Pitäis ensin tietää mitä sana nohevvoo tarkoittaa?

      • Ainatoivvoovoipi

    • Aikkaamennee

      Minä en oo mittää, sinä et oo mittää, kukkaa ei oo yhtää mittää. Minust ei tuu mittää, sinust ei tuu mittää, kenestäkkää ei tuu yhtää mittää.

      • Hehector

      • Aikkaamennee

      • Ilahuttaja
        Aikkaamennee kirjoitti:

        ;D)) öitä!

        Aamuja. Mites yö men?😄


      • Kohtapääsiäinen
        Ilahuttaja kirjoitti:

        Aamuja. Mites yö men?😄

        Ihan ok. Mitäs tuumit?


      • ilahuttaja
        Kohtapääsiäinen kirjoitti:

        Ihan ok. Mitäs tuumit?

        Uamutuimmaan täyttelin verot, siinä suapikkii luovvuutta kääytellä : D)). Sitten kahtelin hauskoo ampumahiihto kilippailuu. Nii piässiine tosijjaannii, pittii pitäs löyttee pöyttään. Mitenkäs siun piässiine?


      • KirjoitanNyt
        ilahuttaja kirjoitti:

        Uamutuimmaan täyttelin verot, siinä suapikkii luovvuutta kääytellä : D)). Sitten kahtelin hauskoo ampumahiihto kilippailuu. Nii piässiine tosijjaannii, pittii pitäs löyttee pöyttään. Mitenkäs siun piässiine?

        Toivottavasti ei näin, vaan paremmin. Voi ku se kaali on niin yli hyvvää! Lohi ja kaali minun suosikit.
        Mikä ampumahiihdossa niin hauskaa oli?


      • ilahuttaja
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Toivottavasti ei näin, vaan paremmin. Voi ku se kaali on niin yli hyvvää! Lohi ja kaali minun suosikit.
        Mikä ampumahiihdossa niin hauskaa oli?

        Seisovat minnuutti tolokulla ja uottelivat hyvvee ampuma kellii : D)). Kerrannii Mäkäräine osu, eikä Laukkanen pettännä. Hiä osas amppuu viell ohi : ).


      • Eitarviilahuttaa
        ilahuttaja kirjoitti:

        Seisovat minnuutti tolokulla ja uottelivat hyvvee ampuma kellii : D)). Kerrannii Mäkäräine osu, eikä Laukkanen pettännä. Hiä osas amppuu viell ohi : ).

        Se onki se keli, kun se ei kumarra kettää, eikä käskemällä vaihdu. Mukavat yöt!


      • ilahuttaja
        Eitarviilahuttaa kirjoitti:

        Se onki se keli, kun se ei kumarra kettää, eikä käskemällä vaihdu. Mukavat yöt!

        Olpas kiirreinen käynti : (. Hyvt yöt : ).


      • Päiväävain
        ilahuttaja kirjoitti:

        Olpas kiirreinen käynti : (. Hyvt yöt : ).

        Onko sinulla lapsia?


      • mitallikahvit
        Päiväävain kirjoitti:

        Onko sinulla lapsia?

        Eipä nuita ou joutanna viellä luatimmaan : D. Mites siellä?


      • Päiväävain
        mitallikahvit kirjoitti:

        Eipä nuita ou joutanna viellä luatimmaan : D. Mites siellä?

        Onhan niitä. Kaksosetkin.


      • kunnioitettavatuotos
        Päiväävain kirjoitti:

        Onhan niitä. Kaksosetkin.

        No siinä onnii ollunna hommoo😄 Huh huh😂 Tehessä ja hoittaissa💑


      • Päiväävain
        kunnioitettavatuotos kirjoitti:

        No siinä onnii ollunna hommoo😄 Huh huh😂 Tehessä ja hoittaissa💑

        Ei ollut liikaa hommaa ja oli hyvin mieluistakin niin tekeminen kuin hoitaminenkin.


      • tuhkiss
        Päiväävain kirjoitti:

        Ei ollut liikaa hommaa ja oli hyvin mieluistakin niin tekeminen kuin hoitaminenkin.

        Vai nii. Niisthä mie en tiijjä mittää, ei oikkein ossoo kommentoijja : D)). Riippuu tietennii puoskkiin tempperamentistäkkii ja perimäst jonnii verran hoitohommat?


      • Päiväävain
        tuhkiss kirjoitti:

        Vai nii. Niisthä mie en tiijjä mittää, ei oikkein ossoo kommentoijja : D)). Riippuu tietennii puoskkiin tempperamentistäkkii ja perimäst jonnii verran hoitohommat?

        Temperamenttisiä ovat. Hoitohommat hoituneet sopivalla asenteella ja äärimmäisellä rakkaudella. Ei kuitenkaan mätämuna.


      • menneenoinnii
        Päiväävain kirjoitti:

        Temperamenttisiä ovat. Hoitohommat hoituneet sopivalla asenteella ja äärimmäisellä rakkaudella. Ei kuitenkaan mätämuna.

        Elikkä äiskä ollu lepsu ja antanna kaikes periks? ; D)).


      • Päiväävain
        menneenoinnii kirjoitti:

        Elikkä äiskä ollu lepsu ja antanna kaikes periks? ; D)).

        Tunnen katkeruuden ja ivan sanoistasi. Huono aihevalinta siis. Väärä johtopäätös, joka kumpuaa aivan jostain muusta, kuin ymmärryksestäsi.


      • eiivvootahikatkerruut
        Päiväävain kirjoitti:

        Tunnen katkeruuden ja ivan sanoistasi. Huono aihevalinta siis. Väärä johtopäätös, joka kumpuaa aivan jostain muusta, kuin ymmärryksestäsi.

        Eikä ollunna. Koha yritin olla vitsikäs, mutt en ilimmeisesti ollunna. No en sanos ihtteen katkeraks, pikkasen ehkä pettynneeks- Olihan joskus miell kuvis yks-kaks mukssuu, muutta se nyt men miten men. Ja kato, ite oisin varmmaannii ollunna tuommone lepsu ja lahjova : D)). On miull ollunna yks lahjottu, kummipoika, kalliis tulloo hiännii.


      • kysymysuammuun
        Päiväävain kirjoitti:

        Tunnen katkeruuden ja ivan sanoistasi. Huono aihevalinta siis. Väärä johtopäätös, joka kumpuaa aivan jostain muusta, kuin ymmärryksestäsi.

        Et kait suutahtanna?😓


      • IltaaVain
        kysymysuammuun kirjoitti:

        Et kait suutahtanna?😓

        En ollenkaan. On vain muuta tekemistä.


      • Ennakointia
        IltaaVain kirjoitti:

        En ollenkaan. On vain muuta tekemistä.

        Hyvä : ). Molemmat. Hi hi, outkos mite herkkä suuttummaan ja leppymmään?


    • KirjoitanNyt

      Mitä kuuluu nyt?

      • yönkukkujas

        Mitäs pitäs kuulluu?


      • KirjoitanNyt

        Niin, mitä olet tänään touhunnut ja mitä ajatuksia yms. ? En ole sitten lapsuuden syönyt valmista lihapullakastiketta, oli ihan hyvää, kun tänään kuoripottujen kanssa söin.


      • oosolemiooooo
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Niin, mitä olet tänään touhunnut ja mitä ajatuksia yms. ? En ole sitten lapsuuden syönyt valmista lihapullakastiketta, oli ihan hyvää, kun tänään kuoripottujen kanssa söin.

        Kahellunna Iivon hiihttoo ja kurlinkkii : D. Polttopuit mättännä. Keskustellu tiäll. Lokissa jutustellu nyhtökaurast. Jopa kirjottana kirjjookkii, jota en ou varmmaa parrii viikkoo tehnynnä. Kaikkee sitä kerkevvääkkii päiväs. Entäpä ite?


      • KirjoitanNyt
        oosolemiooooo kirjoitti:

        Kahellunna Iivon hiihttoo ja kurlinkkii : D. Polttopuit mättännä. Keskustellu tiäll. Lokissa jutustellu nyhtökaurast. Jopa kirjottana kirjjookkii, jota en ou varmmaa parrii viikkoo tehnynnä. Kaikkee sitä kerkevvääkkii päiväs. Entäpä ite?

        En palijo mittää mainittavaa. Kissa oli paleluttanu korvansa pihalla. Olivat turvonneet ja rupiset. Karvat lähti nipukoista.
        Se on ulkoa loukutettu, pelastettu n5 viikon ikäisenä. Kävi koiran häkissä syömässä pieni pallero. Yksin nukkui siellä nurkassa yöt. Odotin, jos tulisi emo tai sisaruksia, muttei näkynyt, niin otin koululla pakkasten alta talteen loppu syksystä. Hirveän luinen ja laiha plus Likainen.
        Nyt iso jo Heh. Harmaa valkoinen ja iso ääni!
        Käykö blogissa nykyään palijo keskustelijoita?


      • yhtäisoko
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        En palijo mittää mainittavaa. Kissa oli paleluttanu korvansa pihalla. Olivat turvonneet ja rupiset. Karvat lähti nipukoista.
        Se on ulkoa loukutettu, pelastettu n5 viikon ikäisenä. Kävi koiran häkissä syömässä pieni pallero. Yksin nukkui siellä nurkassa yöt. Odotin, jos tulisi emo tai sisaruksia, muttei näkynyt, niin otin koululla pakkasten alta talteen loppu syksystä. Hirveän luinen ja laiha plus Likainen.
        Nyt iso jo Heh. Harmaa valkoinen ja iso ääni!
        Käykö blogissa nykyään palijo keskustelijoita?

        No ei, vaikka kui härnneis : D. Taittaa vanahemmite taito ruosttuu : (. Hih hih, laittasko sulle kissa viteon. https://www.stara.fi/2018/02/23/hurja-kissatappelu-videolle-naiden-valiin-et-uskaltaisi-menna/


      • KirjoitanNyt
        yhtäisoko kirjoitti:

        No ei, vaikka kui härnneis : D. Taittaa vanahemmite taito ruosttuu : (. Hih hih, laittasko sulle kissa viteon. https://www.stara.fi/2018/02/23/hurja-kissatappelu-videolle-naiden-valiin-et-uskaltaisi-menna/

        Kiitos! No kauhhee pomottelija tuo valakone "Pikku Kisu". Minä oisi jo tuossa sohassu, että lähellä viilentymmää siittä. En anna kissojen kauaa irvistellä toisilleen. Menköön ulos tappelemaan. Joku valtataistelu kait tuossakin oli, et otettaa toiselta heti kasvuiässä luulot pois siittä, kuka o paikan kingi
        Pesula kävin ja karjalanpiirakkaa söin paprikan kera. Nyt köllöttelen peiton alla valmiina nukkumaan.
        Onko sinulla loma?.


      • kurlinkii
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Kiitos! No kauhhee pomottelija tuo valakone "Pikku Kisu". Minä oisi jo tuossa sohassu, että lähellä viilentymmää siittä. En anna kissojen kauaa irvistellä toisilleen. Menköön ulos tappelemaan. Joku valtataistelu kait tuossakin oli, et otettaa toiselta heti kasvuiässä luulot pois siittä, kuka o paikan kingi
        Pesula kävin ja karjalanpiirakkaa söin paprikan kera. Nyt köllöttelen peiton alla valmiina nukkumaan.
        Onko sinulla loma?.

        Virallisesti viimeset 33 minnuuttii : D)). Mitäs meinasit unissas kahella?


      • KirjoitanNyt
        kurlinkii kirjoitti:

        Virallisesti viimeset 33 minnuuttii : D)). Mitäs meinasit unissas kahella?

        Jos kahtelist sitä, mitä pääkoppa pyörittää eli melekosse tylsä ja tyhyjä filminpätkä tiijossa.
        Miltä se tuntuu mennä töihin? Olisitko halunnut olla pidempäänkin lomalla?


      • Työnarkomuani
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Jos kahtelist sitä, mitä pääkoppa pyörittää eli melekosse tylsä ja tyhyjä filminpätkä tiijossa.
        Miltä se tuntuu mennä töihin? Olisitko halunnut olla pidempäänkin lomalla?

        Vielähän tuo huominen vappaa. Eihä sitä nyt viikkoo pitemppää kukkaa? : D)).


      • KirjoitanNyt
        Työnarkomuani kirjoitti:

        Vielähän tuo huominen vappaa. Eihä sitä nyt viikkoo pitemppää kukkaa? : D)).

        Paitsi minä!! Kyllä Tämä jo riittäis Lomailu, huoh 😩
        Hyvää yötä 😼


      • nukahtana
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Paitsi minä!! Kyllä Tämä jo riittäis Lomailu, huoh 😩
        Hyvää yötä 😼

        Hyvvee huomenta. Suulla nyt o siell varmmaa muuttaa tekemiset. Tiälä korvessa talavela tekemiset vähis.


      • KirjoitanNyt
        nukahtana kirjoitti:

        Hyvvee huomenta. Suulla nyt o siell varmmaa muuttaa tekemiset. Tiälä korvessa talavela tekemiset vähis.

        Heiä Hei! On kuule tekemiset menneet vähhii. Minun tekemiset paljolti on aina ollut sellaista, mistä on muka hyötyä, töissä käynti, siivous, ruuanlaittoa, pihatyöt yms. Vähemmän sitä muuta sitte. Oon niin kuiva puurtaja ollu 😄 Mikä o sinu mielestä mukavaa tekemistä?


      • rasvane
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Heiä Hei! On kuule tekemiset menneet vähhii. Minun tekemiset paljolti on aina ollut sellaista, mistä on muka hyötyä, töissä käynti, siivous, ruuanlaittoa, pihatyöt yms. Vähemmän sitä muuta sitte. Oon niin kuiva puurtaja ollu 😄 Mikä o sinu mielestä mukavaa tekemistä?

        Heh he löhhöily ja napostelu. Jos polttoopuun tekkoo oteta huomojjoon😂


      • KirjoitanNyt
        rasvane kirjoitti:

        Heh he löhhöily ja napostelu. Jos polttoopuun tekkoo oteta huomojjoon😂

        Minulla keittiössä hääräys on ollu mieluista ja passaus 😞 Siskoni mies kerra sano hälle, että oottako te kaikki tuollaisia keittiössä? Ollaan!! Koko suvun naiset ollaa tämmöisiä, että sen kymmenen kertaa tuputettaa ruokaa sille, kuka uskaltaa sissää tulla. Se tullee selkärangasta, eikä sitä saa pois sitte millään😞
        Kun mummuni oli jo aivan dementoitunut, yhe hän sinä muisti kysyä: ootko syönyt? Että silleesä 😩


      • prummmm
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Minulla keittiössä hääräys on ollu mieluista ja passaus 😞 Siskoni mies kerra sano hälle, että oottako te kaikki tuollaisia keittiössä? Ollaan!! Koko suvun naiset ollaa tämmöisiä, että sen kymmenen kertaa tuputettaa ruokaa sille, kuka uskaltaa sissää tulla. Se tullee selkärangasta, eikä sitä saa pois sitte millään😞
        Kun mummuni oli jo aivan dementoitunut, yhe hän sinä muisti kysyä: ootko syönyt? Että silleesä 😩

        Niin muistelennii : D)). Tuossa Ruottin torista kahtelin autoja, pitäsköhän sieltä rueta kahtelemmaan usseimmin? Siellä näkys olevan tarjonttii enemmän. Tieppäs tuo ; D)). https://www.16personalities.com/fi/isfp-persoonallisuus


      • prummmm

      • KirjoitanNyt

      • seikkuilija
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Puolustaja ja oliko joku ISFJ-A. Mitä tuo numerosarja tarkoittaa? Minulla nyt kuume, pikkuse hömelö olo. mikä sinä olit tuossa testissä?
        Mikä työvuoro huomenna?

        Seikkailija, mikäpä muu se vesukkel o😂 ilttaan pittää pittääpi mennä. Uamull pyörähttee viel enne kaupunkis😴 Vai lunssa, hyvät yöt nyt😯😴


      • KirjoitanNyt
        seikkuilija kirjoitti:

        Seikkailija, mikäpä muu se vesukkel o😂 ilttaan pittää pittääpi mennä. Uamull pyörähttee viel enne kaupunkis😴 Vai lunssa, hyvät yöt nyt😯😴

        Jotenkin ajatteli, et oot tuo :,D Nii vilkas oot, ette perässä pysy :DJuu, joku pöpö, paikat kipeänä. Öitä hyvää!
        Mitäs kaupungissa?


      • tälleeen
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Jotenkin ajatteli, et oot tuo :,D Nii vilkas oot, ette perässä pysy :DJuu, joku pöpö, paikat kipeänä. Öitä hyvää!
        Mitäs kaupungissa?

        Pikaostoksille😃


      • KirjoitanNyt
        tälleeen kirjoitti:

        Pikaostoksille😃

        Okapistos.


      • päikkälii
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Okapistos.

        Tahi pokastos😂😂😂😂😂😂


      • KirjoitanNyt

        Uh, ku on kipeänä joka lihas ja pää kui puristuspenkissä!!
        Tuliko heräteostoksia, seikkailija :D


      • römsäkiittää
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Uh, ku on kipeänä joka lihas ja pää kui puristuspenkissä!!
        Tuliko heräteostoksia, seikkailija :D

        No eipä oikkeesttaan😀Muutama Möttönen ja Sikenmasala ja saanettepoloneesi ja mehättäjän pihvi sienkastikkeell😂😂 Ehkä heräte Rahkapiirakka😈


      • KirjoitanNyt
        römsäkiittää kirjoitti:

        No eipä oikkeesttaan😀Muutama Möttönen ja Sikenmasala ja saanettepoloneesi ja mehättäjän pihvi sienkastikkeell😂😂 Ehkä heräte Rahkapiirakka😈

        Mikä se tuo Sikenmasala o?


      • röyhh
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Mikä se tuo Sikenmasala o?

        Sitä maustettua kanariissii🍶🐔🐓🍲♨


      • KirjoitanNyt
        röyhh kirjoitti:

        Sitä maustettua kanariissii🍶🐔🐓🍲♨

        Oon ennenkin kysynyt 🤣


      • piikitetty
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Oon ennenkin kysynyt 🤣

        Oisitko😂 onkos sinulla se inivulentsu?😨


      • KirjoitanNyt
        piikitetty kirjoitti:

        Oisitko😂 onkos sinulla se inivulentsu?😨

        Ei oo, en myönnä!! Mikä lie ohimenevä...


      • akult
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Ei oo, en myönnä!! Mikä lie ohimenevä...

        Ohihan ne mennööt ja tarttuut : D)). Jospa sait silt tökkijält ?


      • KirjoitanNyt
        akult kirjoitti:

        Ohihan ne mennööt ja tarttuut : D)). Jospa sait silt tökkijält ?

        Puhhui sillo kyllä keitettysä munasta jkarjalanpiirakan päällä, jote tuskinpa nyt siittä...Hitsi, ku sänky heittää ympäri, hankala nukkua 😓
        Jokos siellä siperian Pakkanen paukkuu?


      • luikkaillajäillä
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Puhhui sillo kyllä keitettysä munasta jkarjalanpiirakan päällä, jote tuskinpa nyt siittä...Hitsi, ku sänky heittää ympäri, hankala nukkua 😓
        Jokos siellä siperian Pakkanen paukkuu?

        Hih hih, ei ou ku -27 astetta : D)). Mitehhä lie kohta tuolla Epspaniassa matkkailijoilla, onkohan luistimet mukana? : D.


      • KirjoitanNyt
        luikkaillajäillä kirjoitti:

        Hih hih, ei ou ku -27 astetta : D)). Mitehhä lie kohta tuolla Epspaniassa matkkailijoilla, onkohan luistimet mukana? : D.

        Täällä nyt aamusta 19 ast. Komia pakkasaurinko.


      • KirjoitanNyt
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Täällä nyt aamusta 19 ast. Komia pakkasaurinko.

        Eikö se Marion Rung laulanut, että Eviva Espanjaa!


      • rohhveetta

    • KirjoitanNyt

      Jopa o armoto sää Epsanjassa!

      • patakattilloo

        Hyvä se välillä sieläkkii olla, T arvvii purnata Suomen tukijaisista😐


      • KirjoitanNyt

        Hmm... Missähän muut kirijottajat?Minä se vaan täällä :( Missä Hilimakki??


      • HilimaVilma
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Hmm... Missähän muut kirijottajat?Minä se vaan täällä :( Missä Hilimakki??

        Täällähä mä? 😄 Hassuja höpäjätte. Hilima aikkoo jättää koko palstakäkätyksen. Ei joua ennöö.


      • Ainajouttaa
        HilimaVilma kirjoitti:

        Täällähä mä? 😄 Hassuja höpäjätte. Hilima aikkoo jättää koko palstakäkätyksen. Ei joua ennöö.

        Se o oikkein, mut viärin meit kohttaan ; D)).


      • KirjoitanNyt
        Ainajouttaa kirjoitti:

        Se o oikkein, mut viärin meit kohttaan ; D)).

        Mukava, että kuulit minu huudo! Ompa hyvä, jos ei tänne ennää jouda!! Se on elämää se, eikä palstalla notkuminen, niinku erräällä 😣
        Hyvää yödä deille!! 🤧


      • poksis
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Mukava, että kuulit minu huudo! Ompa hyvä, jos ei tänne ennää jouda!! Se on elämää se, eikä palstalla notkuminen, niinku erräällä 😣
        Hyvää yödä deille!! 🤧

        Nii'i, ajattelepa tuota. Muistatko aikkoo milloin notkuit muualla, ku tiäl?😁 Nuhanenä s oppii siull😷Öit😴


      • KirjoitanNyt
        poksis kirjoitti:

        Nii'i, ajattelepa tuota. Muistatko aikkoo milloin notkuit muualla, ku tiäl?😁 Nuhanenä s oppii siull😷Öit😴

        Mutta oon minä edistyny! En muista millo oon käyny ikävällä ja oon unohtanu sen olemassa olon. Sinulle tänne Käyn heittelemässä ja ja a a aaatshuuh 💦 tartuttelemassa 😇


      • Ainapittääollajottai
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Mutta oon minä edistyny! En muista millo oon käyny ikävällä ja oon unohtanu sen olemassa olon. Sinulle tänne Käyn heittelemässä ja ja a a aaatshuuh 💦 tartuttelemassa 😇

        No hyvä : D)). Itellän vähän lonkanjänne ja polovi kippuillee. Eilen töissä vähän tais viänttyy tippuissa. Jospa se siit vertys, iltavuorossa : D)).


      • KirjoitanNyt
        Ainapittääollajottai kirjoitti:

        No hyvä : D)). Itellän vähän lonkanjänne ja polovi kippuillee. Eilen töissä vähän tais viänttyy tippuissa. Jospa se siit vertys, iltavuorossa : D)).

        No höh, voi että . Sinä se aina vääntyilet :( se polovo vissii ennenkin vääntynyt ja pahastikki? Mistä tipuit?


      • vanahatkolohut
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        No höh, voi että . Sinä se aina vääntyilet :( se polovo vissii ennenkin vääntynyt ja pahastikki? Mistä tipuit?

        Ei tuo nyt pahasti ou millonkkaa viäntynnä, pikkusen vuan : D. Semmonen verkkoritilä uupu kävelysillasta, enkä muistanna sitä : D)). Ei se siinä ku poloves tuntu. Sitten piti potkasta yhtä juttuu. Jalaka oll varmmaa viärässä asennossa ja sitten kirpas lissee. Otin tuossa volttare napin, jospa se vähä jeleppois. Voi niitä aikoja, ku nuorruuvvessa voi hyppii vaikka kui korkkeelt ja mittää ei tullunna. Hih hih vai alakkaako ne näkkyy nyt?


      • Sillviissiii
        vanahatkolohut kirjoitti:

        Ei tuo nyt pahasti ou millonkkaa viäntynnä, pikkusen vuan : D. Semmonen verkkoritilä uupu kävelysillasta, enkä muistanna sitä : D)). Ei se siinä ku poloves tuntu. Sitten piti potkasta yhtä juttuu. Jalaka oll varmmaa viärässä asennossa ja sitten kirpas lissee. Otin tuossa volttare napin, jospa se vähä jeleppois. Voi niitä aikoja, ku nuorruuvvessa voi hyppii vaikka kui korkkeelt ja mittää ei tullunna. Hih hih vai alakkaako ne näkkyy nyt?

        Hih hih hiii sannoo ny tähä Hilmakkii 😣


      • Hilimanjäläkitauti
        Sillviissiii kirjoitti:

        Hih hih hiii sannoo ny tähä Hilmakkii 😣

        Kohta jo juosttaan : D)).


      • KirjoitanNyt

        Vai jäljestettävä täällä Hilimmaa😄 Tai onko se ikävää se jälkitauti? Juokse poika juokse se perrää!!
        Hilima vois hijastaa, että voimahoto sais hipan, pusu hippaa 😜


      • Siinähättapittelet
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Vai jäljestettävä täällä Hilimmaa😄 Tai onko se ikävää se jälkitauti? Juokse poika juokse se perrää!!
        Hilima vois hijastaa, että voimahoto sais hipan, pusu hippaa 😜

        No miul o vikkelämmät jalakatapit ei siul mittää mahollisuuksii suaha minnuu kii. Heh. Voin rauhas tuulettaa 😛


      • Hilmamiettii
        Siinähättapittelet kirjoitti:

        No miul o vikkelämmät jalakatapit ei siul mittää mahollisuuksii suaha minnuu kii. Heh. Voin rauhas tuulettaa 😛

        Paitsi jos kampitat vois siult saahaki sen 😘


      • sakisuan
        Hilmamiettii kirjoitti:

        Paitsi jos kampitat vois siult saahaki sen 😘

        Jos sievän jalakapyyhkäsyn tekis😂


      • KirjoitanNyt

        HYVÄ hyvää!! Lissää, lissää!!! Juoskaa, juoskaa! Tää on palijo mielekkäämpi kilipailu kahtua, ku olympialaiset. Pitäskö hakkee sipsejä ja ottaa rento asento.

        "Ja Voimahoton tullee tiukkaa takakaarteesee kannoillaa Hilima. Hilima Kirri, mikä mahtava veto! Tullee ku juna! tasatahttii tikkaa jalat. Voimahoto vilkuillee taaksee. Mutta Hilima, mitä tekkee Hilima??!!
        Hilima o iha kannoilla, iha kannoilla! eikä päästä voimahotonta, ei päästä!!!
        Hilima saavuttaa, kuin saavuttaa mahdottoman! Hän tekee mahdottoman mahdolliseksi! Kyllä, kyllä Vilma ja mahoto juoksevat nyt rinta rinna loppusuoraan. Ja mitä tekkee Hilima Heh Heh Heh... Hilima, ojentaa jalakasa ja hän kampittaa mahdottoman! Hilima o kampittanu mahdottoman!! Hän teki sen!! Hilima on näyttäny mahtisa.
        Mahoto makkaa maassa Hiliman pusuteltavana. Hilima pitää kiinni! Sittoo Mahdottoman käsistää ja jalloistaa. Näyttää voiton merkkiä yleisölle!
        Ja noin vielä kerran Hilima käy antamassa sarjatulta pusutellen Mahotonta.
        Ja nyt, nyt Hilima nostaa koko paketin olkapäilleen. Mikä nainen! Mahtava voimanpesä! Mahdoton on aivan voimaton.


      • ontarinat
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        HYVÄ hyvää!! Lissää, lissää!!! Juoskaa, juoskaa! Tää on palijo mielekkäämpi kilipailu kahtua, ku olympialaiset. Pitäskö hakkee sipsejä ja ottaa rento asento.

        "Ja Voimahoton tullee tiukkaa takakaarteesee kannoillaa Hilima. Hilima Kirri, mikä mahtava veto! Tullee ku juna! tasatahttii tikkaa jalat. Voimahoto vilkuillee taaksee. Mutta Hilima, mitä tekkee Hilima??!!
        Hilima o iha kannoilla, iha kannoilla! eikä päästä voimahotonta, ei päästä!!!
        Hilima saavuttaa, kuin saavuttaa mahdottoman! Hän tekee mahdottoman mahdolliseksi! Kyllä, kyllä Vilma ja mahoto juoksevat nyt rinta rinna loppusuoraan. Ja mitä tekkee Hilima Heh Heh Heh... Hilima, ojentaa jalakasa ja hän kampittaa mahdottoman! Hilima o kampittanu mahdottoman!! Hän teki sen!! Hilima on näyttäny mahtisa.
        Mahoto makkaa maassa Hiliman pusuteltavana. Hilima pitää kiinni! Sittoo Mahdottoman käsistää ja jalloistaa. Näyttää voiton merkkiä yleisölle!
        Ja noin vielä kerran Hilima käy antamassa sarjatulta pusutellen Mahotonta.
        Ja nyt, nyt Hilima nostaa koko paketin olkapäilleen. Mikä nainen! Mahtava voimanpesä! Mahdoton on aivan voimaton.

        Pesäpä hyvinnii : D)).


      • Sekoboltsisakkia
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        HYVÄ hyvää!! Lissää, lissää!!! Juoskaa, juoskaa! Tää on palijo mielekkäämpi kilipailu kahtua, ku olympialaiset. Pitäskö hakkee sipsejä ja ottaa rento asento.

        "Ja Voimahoton tullee tiukkaa takakaarteesee kannoillaa Hilima. Hilima Kirri, mikä mahtava veto! Tullee ku juna! tasatahttii tikkaa jalat. Voimahoto vilkuillee taaksee. Mutta Hilima, mitä tekkee Hilima??!!
        Hilima o iha kannoilla, iha kannoilla! eikä päästä voimahotonta, ei päästä!!!
        Hilima saavuttaa, kuin saavuttaa mahdottoman! Hän tekee mahdottoman mahdolliseksi! Kyllä, kyllä Vilma ja mahoto juoksevat nyt rinta rinna loppusuoraan. Ja mitä tekkee Hilima Heh Heh Heh... Hilima, ojentaa jalakasa ja hän kampittaa mahdottoman! Hilima o kampittanu mahdottoman!! Hän teki sen!! Hilima on näyttäny mahtisa.
        Mahoto makkaa maassa Hiliman pusuteltavana. Hilima pitää kiinni! Sittoo Mahdottoman käsistää ja jalloistaa. Näyttää voiton merkkiä yleisölle!
        Ja noin vielä kerran Hilima käy antamassa sarjatulta pusutellen Mahotonta.
        Ja nyt, nyt Hilima nostaa koko paketin olkapäilleen. Mikä nainen! Mahtava voimanpesä! Mahdoton on aivan voimaton.

        Voi luoja ku nauroin paitsi ett toisinpäinhä se kampitus olis.


      • KirjoitanNyt

        No nii se taisiki olla tuo Mahoto se kampittaja, mut halusi nähä, ku se juoksee naista karkkuu ;D
        Hyvvää yötä! Muistakkaa neskeytys!


      • parempinii
        Sekoboltsisakkia kirjoitti:

        Voi luoja ku nauroin paitsi ett toisinpäinhä se kampitus olis.

        Lassoosin mielluummin : D.


      • KirjoitanNyt
        parempinii kirjoitti:

        Lassoosin mielluummin : D.

        Mitä sitte? Kerro lissää?


      • tärkkeeo
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Mitä sitte? Kerro lissää?

        Salassa pitovelevollissuus kato ; D.


      • KirjoitanNyt
        tärkkeeo kirjoitti:

        Salassa pitovelevollissuus kato ; D.

        Ääääh.. Tylsääää😞 Mitä Kato? Missä 😜


      • vaionko
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Ääääh.. Tylsääää😞 Mitä Kato? Missä 😜

        Tiällä, tuolla, siellä o : D.


      • HilimaVilma
        vaionko kirjoitti:

        Tiällä, tuolla, siellä o : D.

        Italiaako tiällä haastellaan 😄 katos tykkänään.


      • peekjuuveretonkue
        HilimaVilma kirjoitti:

        Italiaako tiällä haastellaan 😄 katos tykkänään.

        No huasteltas, jos osattas : D. Ottkos ite kiel henkilöit?


      • Lassomiehelle
        parempinii kirjoitti:

        Lassoosin mielluummin : D.

        Täähä oliski 🤗😍🤠❤😚


      • lassous
        Lassomiehelle kirjoitti:

        Täähä oliski 🤗😍🤠❤😚

        Eikös oissii😶👔👼


      • Voiaikoja
        lassous kirjoitti:

        Eikös oissii😶👔👼

        🍕🍕🍻🥂🍺 ihana ajatus


      • KirjoitanNyt

        Italiaa juu..kävi mielessä muuten sama :D KATO tuolla joka puolla Heh he hee...Öitä huoh 😪


    • ajatkovat

      Nyt n ukkummaan 🍦🍧🌺🍒 öit 😚

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe